Bez czarny - obróbka termiczna

1. Data: 2016-09-25 21:14:13

Temat: Bez czarny - obróbka termiczna
Od: JanuszWo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszędzie się pisze, że jagody bzu czarnego muszą być poddane obróbce
termicznej. Ale nigdzie nie znalazłem informacji jak długo i w jakiej
temperaturze. Zależy mi na właściwościach leczniczych i chciałbym
ograniczyć gotowanie do minimum. Ktoś ma jakieś informacje?
Pozdrawiam - JanuszWo

2. Data: 2016-10-27 01:33:14

Temat: Re: Bez czarny - obróbka termiczna
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 września 2016 21:14:15 UTC+2 użytkownik JanuszWo napisał:
> [...]
> temperaturze. Zależy mi na właściwościach leczniczych i chciałbym
> ograniczyć gotowanie do minimum. Ktoś ma jakieś informacje?

z reguły chodzi o pasterzyację, jedną lub dwie, czyli po około 40 minut w piecyku z
temp. około 80 stopni.

Wreszcie odkryłam sposób na buraczki!
Gołąbki w rzymskiej sałacie
Bayer kupił Monsanto
cywilizację
Margaryny zakazane, ale nie w Polsce niestety.