Białka

21. Data: 2016-09-28 16:42:43

Temat: Re: Białka
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Ojtam.

Przewidywania nie zawsze bywają trafione. Ja też z przyjemnością
poznam dalszy ciąg, realizację planu.

--
Jarek

22. Data: 2016-09-28 17:11:02

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przewidywania nie zawsze bywają trafione.

A co dopiero przewidzenia.

Ja też z przyjemnością poznam dalszy ciąg, realizację planu.

I ja też.
--
B.

23. Data: 2016-09-28 17:14:40

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://1.bp.blogspot.com/-SnI7gg_y7JA/VqEI89yDXdI/AA
AAAAAACt4/K5TYBa3Yesc/s1600/hieronymus_bosch_garden_
of_earthly_delights_tryptich_centre_panel_-_detail_9
.jpg

Rozkoszne.
--
B.

24. Data: 2016-09-28 17:40:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2016 o 16:37 bbjk <b...@p...pl> pisze:

> Dla mnie spore.

Oj tam, to jakieś przesądy porównywalne z chęcią jedzenia produktów
wolnych od GMO, co wyśmiewacie.

http://lifehacking.pl/wp-content/uploads/2012/02/Jak
-zrobi%C4%87-jajko-w-kszta%C5%82cie-serduszka.jpg

Tu wystarczy odrobina pracy manualnej:
https://www.youtube.com/watch?v=xDYHU6pAsMM

--
Trefniś

25. Data: 2016-09-28 19:24:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-28 08:53, obywatel bbjk uprzejmie donosi:
> Prośba o inspirację: zostało mi ok. 10 surowych białek, co z nich
> zrobić? Odpowiedź byłaby banalna, gdyby miało to być coś słodkiego:
> bezy, nugat, spód do Pawłowej etc.
> Ale nie, ma nie być słodkie. Już jestem zdecydowana w desperacji po
> prostu ugotować je w woreczku do mrożonek na twardo i podrobić w sałatkę
> jajeczną wraz z kompletnymi pobratymcami. Liczę jednak na lepsze pomysły.

Omleta Hardkorowego Koksu. Podawać koniecznie ze stejkiem.

26. Data: 2016-09-29 07:09:17

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-09-28 o 19:24, Qrczak pisze:

> Omleta Hardkorowego Koksu. Podawać koniecznie ze stejkiem.

Bez jaj!
--
B.

27. Data: 2016-09-29 20:58:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-29 07:09, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Bez jaj!

Ale za to jakie buły!!

28. Data: 2016-09-30 14:58:53

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek,
Ty się zaBoszowales na...
wizytowkowo i linkowo ;)
ps. szacun dla Jacka Kleyffa - genialny utwor ;)

29. Data: 2016-09-30 15:01:12

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przewidywania nie zawsze bywają trafione. Ja też z przyjemnością
> poznam dalszy ciąg, realizację planu.

No nie wyszło mi tak, by było czym się chwalić, więc poszło w sałatkę. I
smaczne było.
Ale pomysł był super, tylko wykonanie zaszwankowało.
--
B.

30. Data: 2016-09-30 15:12:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
AAAAAACt4/K5TYBa3Yesc/s1600/hieronymus_bosch_garden_
of_earthly_delights_tryptich_centre_panel_-_detail_9

Genetycznie modyfikowany dmuchawiec! O Boszsz...

Ewa

Bez czarny - obróbka termiczna
Wreszcie odkryłam sposób na buraczki!
Gołąbki w rzymskiej sałacie