Białka

11. Data: 2016-09-28 12:44:36

Temat: Re: Białka
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Chyba większy, niż mniejszy balonik będzie dobry, bo najpierw byłoby
> miło zaprezentować megajaje w całości. Uciąć temu balonu wąski otwór w
> celu wpuszczenia żółtka (mała ekwilibrystyka, bo chyba na grubej nitce,
> by siedziało w środku białka, a po ugotowaniu nitkę wyciągnąć),
> napełnić, związać balon, ugotować.

Nie jest trudno rozciągnąć standardowy otwór balonika tak, by dało się
weń włożyć ugotowane żółtko. Nawet z większymi przedmiotami się to udaje.
Widziałem, jak w ten sposób opakowane, sprzedawano zabawki. Takie jak
choćby pluszowy misiaczek, włożony w balonik, który po tej operaacji
został nadęty.

> Tu to nie całkiem ta poetyka, ale pewne jest, że docenią.

Powodzenia zatem. Gdy ktos potrafi docenić, to i warto się wysilić.

Jarek

--
-- Nie gniewaj się, że cię o to pytam, ale jaki miał kolor ten balonik, kiedy
jeszcze był balonikiem?

12. Data: 2016-09-28 14:02:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2016 o 10:31 bbjk <b...@p...pl> pisze:

> Dzięki, białek jest sporo, duży słoik, więc chyba wypróbuję propozycję
> Trefnisia z części, a z reszty zrobię megajajo Jarka. Tylko jak nadać mu
> kształt?

Jakie znaczenie ma kształt?
Przecież chodzi o kpinę z coraz powszechniejszej niechęci do żywności GMO,
więc równie dobrze możesz upichcić jajko w kształcie prostopadłościanu,
będzie nawet bardziej "śmieszne"?

--
Trefniś

13. Data: 2016-09-28 14:58:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2016 o 10:31, bbjk pisze:
> a z reszty zrobię megajajo Jarka

To jak już zrobisz, podziel się efektem, ciekawa jestem.

Ewa

14. Data: 2016-09-28 15:00:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widziałem, jak w ten sposób opakowane, sprzedawano zabawki. Takie jak
> choćby pluszowy misiaczek, włożony w balonik, który po tej operaacji

W ten oto sposób można zrobić kogoś w jajo i w balona jednocześnie.

Ewa

15. Data: 2016-09-28 16:34:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> To jak już zrobisz, podziel się efektem, ciekawa jestem.

Dzielenie się jajem przewidziane jest na okres wielkanocny.

Jarek

--
List w formie pisanki na jajku na twardo
Perfidną przyniósł mi treść:

16. Data: 2016-09-28 16:37:08

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-09-28 o 14:58, FEniks pisze:

> To jak już zrobisz, podziel się efektem, ciekawa jestem.
OK
--
B.

17. Data: 2016-09-28 16:37:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> W ten oto sposób można zrobić kogoś w jajo i w balona jednocześnie.

Co tam misiaczek, widuje się takie balony, w które kogoś zamykają (robią?),
a ten potem sobie w takiej kuli drepce po wodzie. Gdy pierwszy raz takiego
ujrzałem, z tym mi się skojarzył:

http://1.bp.blogspot.com/-SnI7gg_y7JA/VqEI89yDXdI/AA
AAAAAACt4/K5TYBa3Yesc/s1600/hieronymus_bosch_garden_
of_earthly_delights_tryptich_centre_panel_-_detail_9
.jpg

Nie wiem, czy tylko mnie. A zreszą, z jajem to też ma coś wspólnego. Chyba.

Jarek

--
Za pasem nóż, a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu
wędrowiec ma, gdy go spostrzega w oknie stary Hieronim Bosch.

18. Data: 2016-09-28 16:37:36

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-09-28 o 14:02, Trefniś pisze:

> Jakie znaczenie ma kształt?
Dla mnie spore.
--
B.

19. Data: 2016-09-28 16:38:58

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzielenie się jajem przewidziane jest na okres wielkanocny.

Ojtam.
--
B.

20. Data: 2016-09-28 16:40:38