Boska Ikselka

201. Data: 2008-09-08 21:00:41

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Sep 2008 22:54:10 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> Tą 19-letnią chętnie bym poznał :D

Często nas oby-trzy mylą ze sobą, no to nie wiem, czy już trochę nie
poznałeś - przeze mnie, bo my wszystkie trzy jednakie cholery. Więc sądząc
po mnie - zastanów się, z życzliwości nie radzę Ci bliżej poznawać żadnej
:-)
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

202. Data: 2008-09-08 21:01:22

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 tren R <t...@p...pl> napisał/a:

> miałem opis w "psychologii i życiu" zimbardo, ale wsiąkło gdzieś w
> znajomych chyba, wrrr.

Dzięki, tytuł i autor mi w zupełności wystarczy. Jakoś spróbuję dotrzeć
do tego.
--
Relpp

203. Data: 2008-09-08 21:03:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 21:01:22 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Dzięki, tytuł i autor mi w zupełności wystarczy. Jakoś spróbuję dotrzeć
> do tego.

http://www.allegro.pl/search.php?string=zimbardo

Sobie tez może dotrę :-)

205. Data: 2008-09-08 21:04:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> No chyba nie sądzisz że zagrożenie nieprzeczytaniem przeze mnie czyichś
> postów na psp to coś wielkiego. Tym bardziej że z punktu widzenia
> stałych pisaczy to ja tu jestem chwilkę.

ja też wpadłem na chwilkę, spoko.

> Mimo wszystko tego typu szantaż uważam za jak najbardziej na miejscu. ;)

po chwilce zapewne zmienisz zdanie. :)
a tymczasem udaję się do kill łóżka.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

204. Data: 2008-09-08 21:04:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-pare wiadomosci temu zarzucales mi infantylnosc slowna,a ty to
co zrobiles,ja tylko z pomieci mniej wiecej cytowalem twoje slowa,i
zaprzeczales,ze nawet w amoku czegos takiego nie powiedziales.Znalazl
sie dowód na to ze nie widzisz jak sie zachowujesz.Nisamowita obluda
typowa dla buraków.Osobiscie podejrzewam PSYCHOPATIE. musz?cy sobie
wmawia? ?e s?

206. Data: 2008-09-08 21:05:41

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Tą 19-letnią chętnie bym poznał :D

to ja bym polukał na te 26-stkę :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

207. Data: 2008-09-08 21:10:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Dzięki, tytuł i autor mi w zupełności wystarczy. Jakoś spróbuję dotrzeć
> do tego.

ale to jest cegła, nawiasem mówiąc zajebiście ciekawa, ale ten
eksperyment opisany tam jest może na pół strony a4 o ile pamiętam.
w każdym razie - serdecznie polecam tę pozycję, tak w ogóle.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

208. Data: 2008-09-08 21:11:25

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> [...]
> sie dowód na to ze nie widzisz jak sie zachowujesz.Nisamowita obluda
> typowa dla buraków.Osobiscie podejrzewam PSYCHOPATIE. musz?cy sobie

Dawaj cytaty o tej nienawiści, wciąż czekam.
--
Relpp

209. Data: 2008-09-08 21:13:00

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> po chwilce zapewne zmienisz zdanie. :)
> a tymczasem udaję się do kill łóżka.

Cóż, masz rację. Podziałało tylko przez chwilkę, znowu jestem wyzywany
od buraków.

--
Relpp

210. Data: 2008-09-08 21:14:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, chyba cos znowu nie wziales pigulek. ;)

Spadaj.
Lajzo.

--
CB

"bazyli4" <b...@o...pl> napisal(-a)
w wiadomosci news:ga3o6e$3g$1@nemesis.news.neostrada.pl:

> No nareszcie dotarlo...

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera