Boska Ikselka

211. Data: 2008-09-08 21:16:53

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 tren R <t...@p...pl> napisał/a:

> ale to jest cegła, nawiasem mówiąc zajebiście ciekawa, ale ten
> eksperyment opisany tam jest może na pół strony a4 o ile pamiętam.
> w każdym razie - serdecznie polecam tę pozycję, tak w ogóle.

Powiedzmy że mam dużo czasu w autobusach, jeśli cegła jest ciekawa to
wcale nie brzmi odstraszająco.
--
Relpp

212. Data: 2008-09-08 21:23:08

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Sorry za taki wtręcik, ale skąd Ci się wzięło to "żyganie"? Pytam, bo
> niedawno się też z tym spotkałam u jednego bardzo wykształconego
> człowieka, po którym normalnie nie spodziewałabym się błędów
> ortograficznych. Coś musi być na rzeczy... Jakaś dawna ortografia? Serio
> pytam.
>
> Ewa

Ja poprawną ortografie stosuje intuicyjnie i jest kilka wyrazów ktore
mojej intuicji przeczyły i ktore do pewnego momentu pisałem z pelnym
przekonaniem z błędem:
błahy, ohydny, chuligan i rzyganie tez sie chyba do nich zalicza.

--

//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

213. Data: 2008-09-08 21:41:29

Od: "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy komuś

> ???

No zobacz: Steczkowska ma talent, ma urodę, mogłaby być gwiazdą
bez udawania większej niż jest, a zobacz jak się zachowuje.
Widziałaś ją na przykład u Majewskiego?
Mówi, chodzi, siedzi i chyba nawet kupę robi ;) jakby musiała wszystkim udowadniać,
że jest megagwiazdą. Przypuszczam, że to kompleks małomiasteczkowy.
Szkoda, bo ma ciekawy głos, a nie da się jej lubić ani słuchać poza estradą.
Poza tym zupełny brak poczucia humoru. A to najlepszy wskaźnik inteligencji :)

214. Data: 2008-09-08 21:43:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Powiedzmy że mam dużo czasu w autobusach, jeśli cegła jest ciekawa to
> wcale nie brzmi odstraszająco.

powiem więcej - jest rewelacyjna.
jest jak objawienie :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

215. Data: 2008-09-08 21:48:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp wrote:

> No właśnie nie wiem jak to jest. Zawsze mi się wydawało że mieszkanie
> na wsi jest świetne. Spokój, cisza, świeże powietrze itd. itp. W
> dzieciństwie sporą część wakacji spędzałem u dziadków mieszkających na
> wsi. A teraz glob mi tu usiłuje... No. Ale sam musi przyznać że jesteś
> dowodem na jego pomyłkę.

> Nie, nie Ty. To on odpowiada jakoś pokrętnie.

On z telefonu pisze.

michał

216. Data: 2008-09-08 21:49:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-ja ci cytatu nie wkleje,ale juz na poczatku tego watku i
dalej,dokladnie zaprzeczasz temu co robiles lub powiedziales-nawet
mówilem ze uniki ciagle robisz.Jak ktos jest ciekawy to przeczyta.

217. Data: 2008-09-08 21:50:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> Relp-to co ze mieszka na wsi.Ikselka nie jest burakiem,i nie mówie ze
> ze wszystkimi jest cos nie tak.Dziwne jest to ze ty widzisz tak
> klamliwie wszstko rózowo.

;DDDDDDDDDD
Ubaw po pachy! ;DDD

michal

218. Data: 2008-09-08 21:50:13

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> powiem więcej - jest rewelacyjna.
> jest jak objawienie :)

Więcej już nie musisz zachwalać. Jak ją dopadnę wrócę tu z przykładem z
małpkami. Poddamy głębszej analizie.
--
Relpp

219. Data: 2008-09-08 21:59:02

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Często nas oby-trzy mylą ze sobą, no to nie wiem, czy już trochę nie
> poznałeś - przeze mnie, bo my wszystkie trzy jednakie cholery. Więc sądząc
> po mnie - zastanów się, z życzliwości nie radzę Ci bliżej poznawać żadnej
> :-)

nic nie zastąpi przekonania sie na wlasnej skorze ;]

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

220. Data: 2008-09-08 21:59:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> nie ważne jak się zaczyna - ważne jak się kończy... :)

Jak dotąd zawsze zdrowie powraca. :)

michał

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera