Boska Ikselka

221. Data: 2008-09-08 22:00:26

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale to jest cegła, nawiasem mówiąc zajebiście ciekawa, ale ten
> eksperyment opisany tam jest może na pół strony a4 o ile pamiętam.
> w każdym razie - serdecznie polecam tę pozycję, tak w ogóle.

To jest ta ogromna księga z której studenci psychologii uczą sie na
studiach? Chyba ma okładke w zielonym kolorze.. albo zielono różowym? hmm

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

222. Data: 2008-09-08 22:01:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Sorry za taki wtręcik, ale skąd Ci się wzięło to "żyganie"? Pytam, bo
> niedawno się też z tym spotkałam u jednego bardzo wykształconego
> człowieka, po którym normalnie nie spodziewałabym się błędów
> ortograficznych. Coś musi być na rzeczy... Jakaś dawna ortografia?
> Serio pytam.

Może to reinkarnacja. Mogłem w poprzednim życiu być nieukiem. :)

michał

223. Data: 2008-09-08 22:04:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> ale naprawdę nikt nie zauważył końcówki?!

Teraz zauważyłem. =:o Ale mogło mi o taki zawód przecież chodzić, nie? ;)

michał

224. Data: 2008-09-08 22:10:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp wrote:

> Za to wygląda jakby glob miał jakieś kompleksy odnośnie polskości.

Jego wszysko chyba straszy dokoła i wybawienie z opresji zaczyna widzieć w
samouwielbieniu za przykładem Ikselki.
Ikselka musiała przejść kiedyś przez to samo, bo nie potrafię sobie inaczej
wyobrazić, jak można dać się tak komuś otumanić, żeby z przekonaniem
samochwalstwo za cnotę głosić. :)

michał

225. Data: 2008-09-08 22:21:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> Zanim z podobnymi do moich spostrzezeniami wjedzie tu Iksela, na
> ktorej widok znowu bedziesz zgrzytal zebami, chce Ci uprzejmie
> przypomniec, ze moje, Twoje, nasze, nastawienie do kogos, zalezy
> wylacznie od nas samych.

> Udzial jakiejkolwiek osoby w Twoim, do niej, nastawieniu jest tylko
> taki, na jaki sam sobie pozwolisz.

> To moja, Twoja, nasza, reakcja na akcje, generuje kolejne elementy
> zabawy w opisywanie z wyobrazni.

To prawda, ale rodzaj reakcji zależy od rodzaju akcji w danym uwarunkowaniu.
:)

michał

226. Data: 2008-09-08 22:26:22

Od: "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wyobrazić, jak można
> dać się tak komuś otumanić, żeby z przekonaniem samochwalstwo za cnotę głosić. :)

Kluczem jest prawdopodobnie słowo 'musiała'.
Zobaczyć rzeczywistość taką jaką ona jest mogą tylko jednostki bardzo odważne.
Inni by przeżyć muszą jakąś makatkę przed oczami zawiesić.

227. Data: 2008-09-08 22:33:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-przeczytaj Transatlantyk Gombrowicza,tam dokladniej jest ta
koncepcja samochwalstwa i jego pozytywnych skutków opisana.Ja sie od
Ikselki nie zarazilem,od dawna o tym wiedzialem.A trans jest ksiazka
maksimum patryjotyczna.I szkoda ze w tym kraju jest tak
niewielu,którzy to rozumieja.Ale polecam przeczytaj moze zmienisz
zdanie na temat samochwalstwa.Ale mozesz sie zle czuc,bo ona mówi o
komplexach narodowych.

228. Data: 2008-09-08 22:41:18

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> Relpp-ja ci cytatu nie wkleje,ale juz na poczatku tego watku i
> dalej,dokladnie zaprzeczasz temu co robiles lub powiedziales-nawet
> mówilem ze uniki ciagle robisz.Jak ktos jest ciekawy to przeczyta.

Zycie stracisz na szukanie czegos, czego nikt prócz Ciebie nie widzial. Nie
pamietam, zeby Relpp w ogóle pisal, ze czegos nienawidzi. Wydaje mi sie, ze
to nie jest facet tego pokroju. Troche inny format od Twojego.

michal

229. Data: 2008-09-08 22:52:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> OK, wyjątkowo, podkreślam: wyjątkowo, z uwagi na wręcz szaleńczo
> i wyjątkowo trudny temat (nazizm), darowuję ci twoje upierdliwe
> wystąpienia przy tamtej okazji i przepraszam, że nazwałem cię
> w konsekwencji - nie wykluczam, że pomimo wszystko na wyrost
> - "kretynem".

> Chce jednak przy okazji zaznaczyć, że biorąc pod uwagę twoje
> "popisy" przy okazji moich publikacji nt seksohomolizmu, które
> darowałem ci "kontrolnie", to już co najmniej drugi raz, kiedy
> wybaczam ci twoje personalne ataki na mnie.
> [...]

Przeprosiny przyjmuję, ale zastrzeżeń nie.
Przepraszam Ciebie także za kontrataki (bo tylko takie były, uważam). OK?

michał

230. Data: 2008-09-08 22:56:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> nie wmówisz mi że nie znasz się na żartach. a szczególnie kretyńskich
> :D

Jak z tysiąc razy powtórzę?... :D

michał

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera