Brak ukończonych studiów wyższych

121. Data: 2010-03-04 20:46:54

Temat: Re: Brak uko?czonych studi?w wy?szych
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
b.googlegroups.com...

============

> C? mam uczyni?, ?e jestem buraczano- dziki? A raczej ?ytnio (cho?ostatnio-
> pszenno). Niech ?yje orkisz?wka!:-)
>

> --
>
> serdecznie pzodrawiam
>
> Chiron
>
> rzymski katolik
> bia?y
> nie- ?yd
> ortodoksyjny heteroseksualista
Naucz się w końcu czegoś, jest coś takiego jak szkoła wieczorowa, tam
masz podaną mocną wiedzę, a ty wszystko fałszujesz, bo dokładnie te
katolickie fałsze odrazu są widoczne, bo historia bada przyczyny i
skutki, jest przyczyna jest skutek, a u ciebie rozwalasz ciągi
historyczne, nic do siebie nie pasuje i tak właśnie fałszują historię
katolicy, bo czego się boją, tego czym są. Dlatego kto łazi do kk,
ciemnota.
Ja stwierdzałem sobie zawsze że prawda historyczna nie neguje wiary w
Boga, nawet jak jest najtrudniejsza, bo tak samo biblia jest
pofałszowana i tam gdyby pod swoje dupsko idioci nie przekręcili
bibli, to właśnie następstw złych nie było. Więc ktoś chciał dobrze,
ale niektórym to nie pasowało, a naprawdę smaku wiara nabiera jak
przekręty sobie przywrócisz do porządku, bo dokładnie kk nie
prezentuje tego co mają napisane.

122. Data: 2010-03-04 20:53:26

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

============

123. Data: 2010-03-04 20:55:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iska napisał(a):
> [...]
qd.googlegroups.com...

=======

> No a gdyby ona była nienaganana do twoich wymagań ideologicznych i nie
> maiałbyś sie
> kompletnie do czego uczepić w jej zachowaniu i sposbie traktowania
> ciebie ludzi itede, a mimo to chodziłaby do kościoła bo miałaby taką
> potrzebe duchową, to co byś zrobił z ta miłością?

To jest niemożliwe, co ty piszesz, każdy katol jest niedorozwinięty,
to jest prawidłowość, bo kk ma już wszystko wyjaśnione, więc na resztę
rozwoju ludzkości patrzy z poziewaniem, to tak jakby 5 latka
przekonywać, że wie już wszystko, więc inni dorosną, a on pozostanie
niedorozwojem i tak się właśnie prezentują katolicy w kk, bo w bibli
mieli poszukiwać a nie wiedzieć.

124. Data: 2010-03-04 21:03:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

============

A co ja mam wiary uczyć,..... chodzi o to że katolicy poszukują prawdy
na zewnątrz, w prawach, a jak wiesz życie się zmienia, więc walczą o
coś co jest nieaktualne i niszczą tym ludzi obecnych,. A mieli szukać
prawdy w sobie, w swoim wnętrzu,, wtenczas nieważne są prawdy, ale
godne postępowanie do drugiego człowieka.

125. Data: 2010-03-04 21:08:14

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 22:03, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> prawdy w sobie, w swoim wnętrzu,, wtenczas nieważne są prawdy, ale
> godne postępowanie do drugiego człowieka.

Co to dla ciebie jest godne postępowanie do drugiego człowieka?
Co to jest dla ciebie w ogóle godne postępowanie?

126. Data: 2010-03-04 21:22:59

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: " Iown(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Dnia 2010-03-04 11:52, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Wiedza ogólna jest potrzebna. Potem niech się specjalizują, w czym sobie
> zechcą. Życie zawodowe obecnie nie przywiązuje człowieka do jednego
> zawodu, dlatego warto mieć więcej niż jedną specjalizację.
> Innym problemem jest kiepska jakość kształcenia, zarówno licealisty jak
> i studenta.

nie wiem jak jest na zchodnich uczelniach, w usa w kazdym badz razie po
liceum idzie sie na 4 lata na studia tzw undergraduate, i potem na kolejne 4
tzw postgraduate. W przypadku pierwszym dostaje sie bachelor degree, po post
grad ma sie master czyli cos takiego jak polski magister. Czyli amerykanksi
magister ma 8 lat studiow (co poniektorzy maja nawet wiecej tego postgrad,
np lekarze). I czysta specjalizacja nastepuje wlasnie na tych postgraduate
kierunkach. Co jest imo bardzo dobrym rozwiazaniem. Do postgrad szkol naleza
min szkoly dentsytyczne, zanim sie do nich pojdzie trzeba skonczyc "ogolne"
4 lata na univerku (pomijam juz ze w liceum tez jest "ogolnie").

i.

127. Data: 2010-03-04 21:24:51

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

> Bo zapomniano, że studia są po to, by nauczyciele kontrolowali przebieg
> samokształcenia.

kazda nauka to samoksztalcenie. Studia to taka sama szkola jak inne. Nie
tworzylabym urban legens.

i.

128. Data: 2010-03-04 21:35:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iska napisał(a):

> Co to dla ciebie jest godne postępowanie do drugiego człowieka?
> Co to jest dla ciebie w ogóle godne postępowanie?
Dam ci przykład/ Chrystus i Maria Magdalena/ kiedyś było tak, że
kobieta nie nadawała się to poważnych dyspót, rozmów, Chrystus jak
pierwszy zaczął rozmawiać poważnie kobietą, bo widział w niej
człowieka, wbrew prawdą głoszonym przez innych. Tak jak wiemy Maria
Magdalena była kurtyzaną, którą bicze moralne chciały ukamienować..,
Chrystus rzekł, kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem, bo
Magdalena nie byłaby kurtyzaną, gdyby nie była wykorzystywana przez
tych, co się za moralnych podawali, Chrystus spojrzał na los
człowieka , a nie na moralość, a przez to, że parzył na człowieka,
zobaczył, że Magdalena była niewinna. Teraz tych rzucających
kamieniami mamy na każdym rogu i oni siebie nazywają katolikami, bo
nie potrafią widzieć ludzi i godnie do nich się zachować.

129. Data: 2010-03-04 21:36:27

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> Żebyś mogła decydować sama o rozległości tła i
> wyczerpliwości refleksji to najpierw musiałoby być jakieś tło
> i jakaś refleksja, choć może ci się wydawać inaczej.
> Powiem ci uczciwie, że źle mi się czyta twoje posty.
> Przepraszam, ale są do zwykle jakieś wtrącenia tylko.
> Tego jest dużo i jakościowo średnie.
> Palnąć sobie coś na jakiś temat to sam mogę,
> a chciałbym ciebie troszkę poczytać.
> Więc gdybym mógł prosić, nie jako przymus czy pretensja,
> ale jako serdeczna prośba to byłoby mi naprawdę miło.
> Przemyśl to sobie proszę, ok?

odkad Qre pamietam, to nie zabiera glosu a tylko cos dorzuci tam i owdzie.
Merytorycznie malo to jest zwiazane z tematem, co najwyzej
osobiscie/releksyjnie/obronnie. Moze na paczatku jak qrczaka karmila piersia
kurza to moze i cos tam pisala wiecej (ale moze i to sie mi zdaje). :)

i.

130. Data: 2010-03-04 21:37:08

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iown(K)a pisze:

> [...]
> grad ma sie master czyli cos takiego jak polski magister. Czyli amerykanksi

A ciekawości zapytam: A jak to "wiekowo" wypada? Tzn. w jakim wieku
zaczyna się i kończy college (no i później te studia?)

Stalker

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...