Brak ukończonych studiów wyższych

421. Data: 2010-03-07 04:54:47

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
news:1k1kg8ee8hv4d$.4voqakxzk3lg.dlg@40tude.net...

> Czemuż to Jezus ma je czytać?

Nie znasz starych katechizmów - to westchnienie.
Ale niezgodne z Dekalogiem. "Nie będziesz wzywał imienia..."
Katolicyzm odszedł bardzo daleko od chrześcijaństwa.
Kult Jezusa w Trójcy zamienił na kult Agni - Panienki, także o imionach
Istar, Astarte, Astargis, Izyda...

422. Data: 2010-03-07 04:55:47

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Czemu się tak do mnie zwracasz? Czy zmieniłam nick?
> :-)
> --
>
> Ikselka.

Albo jest katoliczką bez refleksyjną, albo anty...

423. Data: 2010-03-07 04:57:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> To dlatego pozwalasz sobie na wieszanie genitaliów na krzyżu? //przenośnia
> --
>
> Ikselka.

Prawosławna też nie - prawosławie jest bliżej chrześcijaństwa niż KRK.

424. Data: 2010-03-07 04:59:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A poza tym nie chodzi o sztukę, lecz o lekceważenie symboli nie-swoich...
> --
>
> Ikselka.

Lekceważyć może sobie - w domu. Czyżby była z Synagogi Szatana i jego znaku
Heksagramu?

425. Data: 2010-03-07 05:03:11

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> Raczej nie, przeważnie kobiety ;-)
> Czasem nawet się trochę martwię,
> czy się przez sen z czymś nie wygadam.
> ENder

Nie mów do kobiet po imieniu, mów do wszystkich jedną nazwą np.: kochana,
śliczna, bella, żabciu, rybko, a żadna nie posądzi cię o brak uwielbienia i
o zdradę też nie...

426. Data: 2010-03-07 05:25:02

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message

> Rozumiem, o co Ci chodzi i nawet w pewnym stopniu się z Tobą zgadzam. Nie
> da się jednak ukryć, że tacy ludzie jako ci ambitni i ciężko pracujący, są
> nośnikiem i motorem postępu (gospodarczego) w odróżnieniu od zblazowanych
> często i utkwionych w marazmie "arystokratów". Oczywiście nie mówię o
> czasach komunizmu, kiedy często na czym innym polegała i opierała się
> "kariera".
>
> Ewa

Widzę lewacki stereotyp arystokraty jako wykolejonego konsumenta dóbr
zrabowanych lewakom. Marazm był spowodowany rujnującą państwa modą na
jakobinizm. Nie potrafił budować - umiał jedynie rabować (taka metoda na
niby rewindykację dóbr), urawniłowkę - wszyscy mamy "jednakowe żołądki",
"każdemu w/g jego potrzeb" tak samo kłamliwe jak "każdemu w/g jego pracy".
Nie ma społeczeństwa bez hierarchii. A ona oznacza nierówność.

W komunizmie, tak samo jak w innych nieco socjalizmach rej wodzili
wodzusie - fürerkowie najczęściej będący emanacją miejscowych mafii - tak
jest do dzisiaj. Największą mafią zaś są ssmani - otoczeni tarczą prawną
nietykalności, stąd wywodzą się wszyscy politycy - albo jako
funkcjonariusze, albo jako wybrani przez ss-manów. Stąd karierę robią
wyłącznie tacy.
Pamiętam jak za Ufo_luda ludność wybrała "swojego" - ssmania uwaliła
ważność wyboru, zaś pod pretekstem popełnienia w/w poszedł siedzieć na rok
za bezdurno. Fakt (w)skazania odsunął od niego możliwość wybrania także w
przyszłości.

427. Data: 2010-03-07 05:28:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Iwon(K)a" <i...@g...pl> wrote in message
> Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):
>
> (...)
>

> wiesz co nie wglebiajac sie w detale tego podwatku, uwazam ze rzeczywiscie
> roznica w poziomie intelektu, a bardzo czesto co za tym idzie
> wyksztalcenia
> moze stanowic problem w parze. Nie chodzi, ze ten prostak, pijak i
> zlodziej.
> Ale inne horyzonty myslowe, inne zainteresowania, inny poziom. Nie zeby
> czuc
> sie czyms lepszym, ale innym.
>
> i.

Hm. A dr inż ma węższe horyzonty niż np. dr prawa? Dopuszczasz taki
mezalians?

428. Data: 2010-03-07 05:34:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Jak zwykle rozumiesz generalizująco.
> --
>
> Ikselka.

Pewnie te niskie instynkty już tak bardzo nie przeszkadzają jak inne
różnice?
I co z takim dr inż mechanikiem, który nie wie gdzie śróbkę wkręcić a jego
żona wie lepiej za ile ma to zrobić? Albo co z takim dr. prawa, pracujacym
jako sędzia, który tak zrelatywizuje wyrok, by prawda leżała "PO - ŚRODKU"?

429. Data: 2010-03-07 07:18:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-07 00:11, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

A kiedy spać?

Qra

430. Data: 2010-03-07 07:20:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-07 00:33, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Czytam i blada rozpacz mnie ogarnia. Chiron jako napastnik, tego jeszcze
> nie grali ;)

Młoda jesteś, dziecko, życia jeszcze nie znasz...

Qra

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...