Brak ukończonych studiów wyższych

551. Data: 2010-03-07 22:32:25

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:27:57 +0100, medea napisał(a):

> A bo tego jednego to nawet byłam inicjatorką. Jednak nie ma to nic
> wspólnego z żadną ideologią.
>
> Ewa

Ani też mój klub.
--

Ikselka.

552. Data: 2010-03-07 22:36:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:28:07 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ty to lubisz dowalić. Nie wiem, jak się czuje osaczona młoda kobieta,
> której się świat wali na głowę. Bez wsparcia partnera, rodziców,
> wytykana palcami, pewnie to dziecko, które w niej rośnie, jest ostatnią
> sprawą, o którą się martwi. Jestem matką, nigdy nie usunęłabym, ale
> jestem w stanie pojąć, że ktoś może to zrobić i dalej żyć z Twoim
> piętnem, bo z mojej strony tego piętna by nie było.

Ja ich nie piętnuję, ale i nie pocieszam. I akurat te - to kobiety po
aborcji dzieci małżeńskich. szukały u mnie pocieszenia, ale konkretnego: tj
żebym im powiedziała to, co chcą uslyszeć, tzn że "ja też", bo ich
świadomośc jest tego typu, że nie wierzą, aby istniała kobieta, która tego
(aborcji) nigdy nie zrobiła.
No wiec TAKIEGO pocieszenia dać im nie mogłam. Ale daje je Kosciół - choć
nieco inne.
--

Ikselka.

553. Data: 2010-03-07 22:37:22

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie wiem, do jakiego stopnia te ustawienia są wciągające, ale z tego, co
> słyszałam (także od Ciebie), to raczej mocno oddziałują na psychikę.

Mocno, bo dowiadujesz sie rzeczy, o ktorych nie mialas pojecia. A ktore
zdecydowaly o roznych waznych sprawach w Twoim zyciu. Upraszczajac.

> Wyobrażam sobie, że jest to coś w rodzaju transu czy nawet hipnozy.

Nie jest. Raczej rebirthing mozna w takich kategoriach zakwalifikowac.

> Chiron tutaj też pisał o dziwnych przypadkach śmierci podczas takiego
> seansu. Nie wiem, na ile to jest wiarygodne oczywiście

A na ile Chiron jest wiarygodny?

> ale sam fakt
> tworzenia wokół tej metody tego typu mitów dyskwalifikuje ją w moich
> oczach.

Tak sie dzieje w przypadku spraw, ktore wzbudzaja kontrowersje. Co nie
znaczy, ze sa zle czy zle dzialaja.
Przeczytalas ktoras z ksiazek Hellingera czy wywiadow z nim w postaci
ksiazek?
I.

554. Data: 2010-03-07 22:38:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:29:56 +0100, Paulinka napisał(a):

> Krzyż jest symbolem, stawianie go w szkole jest dla mnie
> świętokradztwem. A za 'Jezus Mario' już przeprosiłam. Coś jeszcze?

Odebrałam Twoje słowa o "przeszkadzaniu krzyża" zupełnie inaczej, ale jeśli
tak traktujesz sprawę, to trochę podobnie,jak ja. Tyle że nie uważam za
swiętokradztwo faktu zawieszenia krzyża w szkole.
--

Ikselka.

555. Data: 2010-03-07 22:38:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znałem kobiety które dokonały aborcji.
W tym np jedna po tym jak została zgwałcona.

Żadna z nich nie żałowała swego postępku i gdyby miała wybór
zrobiłaby to ponownie.

Być może zatem nie wszystkie traktują aborcję jako najlepsze
wyjście z nadzwyczajnie trudnej sytuacji, jeśli ufać tym co podają
różne wyzute z empatii oszołomy.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hn1903$fek$14@node1.news.atman.pl...

556. Data: 2010-03-07 22:41:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> (aborcji) nigdy nie zrobiła.
> No wiec TAKIEGO pocieszenia dać im nie mogłam. Ale daje je Kosciół - choć

Jestem zaskoczona, że kobiety dojrzałe, zamężne też dokonują aborcji, a
jeszcze bardziej, że są wśród nich Twoje znajome.

--

Paulinka

557. Data: 2010-03-07 22:42:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK.
Jak bardzo je lubisz w skali 1-10?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...] jakkolwiek faktycznie wisi mi czyjś negatywny stosunek do mnie,
o tyle sympatia bywa trochę zaraźliwa.
Stąd też raczej z całą pewnością znam co najmniej 1 osobę która lubi
Vilar i Ewkę, choć bynajmniej tego nie planowała.

558. Data: 2010-03-07 22:45:16

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Przede wszystkim czasu, o czym juz wczesniej. Im wiecej czasu sie ma na
> nauke, tym lepsze rezultaty w postaci lepszego jej przyswajania, co sie
> przeklada na wyniki w nauce.

Hm, jeśli się ten czas na naukę wykorzysta, to na pewno. ;)

Ewa

559. Data: 2010-03-07 22:45:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja coś tam mam, ale sądziłem, że ty - skoro mi to wytknąłeś
- masz coś konkretnego.

A masz chociaż jakąś koncepcję? :)
Podziel się. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No gdzie, toć jestem tu od niedawna.
U ciebie też jak widzę, utrwalacz jeszcze w przygotowaniach,
ale myślałem, że może badania masz już dość dobrze zaawansowane ;-)

560. Data: 2010-03-07 22:49:08

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm, jeśli się ten czas na naukę wykorzysta, to na pewno. ;)

Jesli pisze "czas na nauke", to nie chodzi mi o czas na imprezowanie,
jak to pojmuja tego rodzaju czas studenci polibudy, jak nam tu
humorystycznie udowodnil Ender.
Zreszta, zupelnie inaczej sie studiuje bedac mloda, piekna i wolna, a
inaczej stara, brzydka i dzieciata. ;-)
I.

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...