Brak ukończonych studiów wyższych

631. Data: 2010-03-09 09:11:45

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie wyglądam, prawda?
> :)

Nie chodzi o wygląd. Chodzi o to, że do psychologa ma się ochotę bez
skrępowania mówić o swoich kłopotach, problemach, wątpliwościach itd.

Ewa

632. Data: 2010-03-09 11:01:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Chyba przeceniasz troszkę marchewkę,
> jest trochę jakby za małokaloryczna ;-)

Przerzuc sie zatem na bardziej kaloryczne.
I.

633. Data: 2010-03-09 11:27:30

Od: Ender <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Przerzuc sie zatem na bardziej kaloryczne.

Dlaczego? Ja bardzo lubię marchewkę, właśnie za jej małokaloryczność.
Jest soczysta, zdrowa, nieźle smakuje, szybko syci i przy tym dba o linię.
Irracjonalne wydaje się tylko poszukiwanie u niej inteligencji,
bo choćby człowiek nie wiem ile razy marchewkę zaliczył,
to od tego raczej jemu nie wzrośnie ;-)
ENder

634. Data: 2010-03-09 18:00:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 09:31:43 +0100, Ender napisał(a):

> Chyba przeceniasz troszkę marchewkę,
> jest trochę jakby za małokaloryczna ;-)
> ENder

Ale ma wysoki indeks glikemiczny, kiedy jest ugotowana - a często się
gotuje ;-PPP
--

Ikselka.

635. Data: 2010-03-09 18:28:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 10:11:45 +0100, medea napisał(a):

> Nie chodzi o wygląd. Chodzi o to, że do psychologa ma się ochotę bez
> skrępowania mówić o swoich kłopotach, problemach, wątpliwościach itd.

Nie mówiłam o nich wcale, ale o tym, o czym powinna była mówić
psycholożka-trenerka, czyli o relacjach międzyludzkich. Była kompletnie
wytrącona przeze mnie z wcześniej założonego planu i nie potrafiła opanować
sytuacji, będąc ze mną sam na sam tylko, to raczej ona, młoda osoba, stała
się przedmiotem treningu, czym była zupełnie zaskoczona i sama się do tego
przyznała, co było dla mnie miłe :-)
--

Ikselka.

636. Data: 2010-03-09 21:10:36

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> się przedmiotem treningu, czym była zupełnie zaskoczona i sama się do tego

Domyśliłam się od razu, że była bardzo młoda. Nie dziwota zatem dla mnie.

Ewa

637. Data: 2010-03-09 21:28:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:10:36 +0100, medea napisał(a):

> Domyśliłam się od razu, że była bardzo młoda. Nie dziwota zatem dla mnie.

No i widzisz, "to raczej ona, młoda osoba" oznacza osobę dokładnie w wieku
lat 30 - dla mnie młodą, ale dla Ciebie już "bardzo młodą". Oto Twoje
interpretacje, a raczej niedowłady interpretacyjne, które czynią Ci w
głowie mętlik ogólny na mój temat, z tendencją do niechęci. Jej przyczyna
jednak leży w większości poza mną, jak widac na załączonym obrazku.

--

Ikselka.

638. Data: 2010-03-09 21:52:24

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No i widzisz, "to raczej ona, młoda osoba" oznacza osobę dokładnie w wieku
> lat 30 - dla mnie młodą, ale dla Ciebie już "bardzo młodą". Oto Twoje
> interpretacje

Rozumiem, że psycholog to ktoś, kto skończył studia. Pisząc o kimś
takim, że jest bardzo młody, mam na myśli osobę mniej więcej pomiędzy 25
a 30 rokiem życia bez większego doświadczenia zawodowego.

Chcesz mnie do czegoś przekonać? Do czego?

Ewa

639. Data: 2010-03-09 22:47:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:52:24 +0100, medea napisał(a):

> Rozumiem, że psycholog to ktoś, kto skończył studia. Pisząc o kimś
> takim, że jest bardzo młody, mam na myśli osobę mniej więcej pomiędzy 25
> a 30 rokiem życia bez większego doświadczenia zawodowego.

Ona ma 30 lat, nie między 25 a 30.
6 lat "trenerowania" - w tym kadry olimpijskiej.
Bogate doświadczenie zawodowe, w wielu firmach aktualnie.

> Chcesz mnie do czegoś przekonać? Do czego?

Do uwiadomienia sobie tendencyjności w Twoich interpretacjach.

--

Ikselka.

640. Data: 2010-03-10 11:00:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ona ma 30 lat, nie między 25 a 30.
> 6 lat "trenerowania" - w tym kadry olimpijskiej.
> Bogate doświadczenie zawodowe, w wielu firmach aktualnie.

Ale to absolutnie nie zmienia faktu, że jest osobą bardzo młodą i jednak
dość mało doświadczoną _życiowo_ w porównaniu z Tobą. Jesteś bądź co
bądź inteligentną kobietą, podobnie wykształconą, masz za sobą
doświadczenie życiowe, jak i zawodowe. Nie dziwi mnie, że udało Ci się
ją przegadać czy poinstruować w jakiejś sprawie, ale to nie znaczy
jeszcze, że jesteś lepsza od niej jako psycholog. A od tego zaczęła się
ta rozmowa. Co chcesz więc w takim razie mi udowodnić? - pytam.

Ewa

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...