Bulgur

1. Data: 2015-11-20 08:34:28

Temat: Bulgur
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do tych, którzy używają - czy udaje Wam się bez problemu kupić
bulgur gruboziarnisty? U nas zazwyczaj mają ten najdrobniejszy, a
rozpytuję i przeglądam półki wszędzie. Raz udało mi się kupić gruby, ale
za to z dodatkiem drobnego makaronu. Czy tylko internety mi pozostały? A
jeśli - to gdzie?

Ewa

2. Data: 2015-11-20 08:55:35

Temat: Re: Bulgur
Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-20 o 08:34, FEniks pisze:
> [...]
> rozpytuję i przeglądam półki wszędzie. Raz udało mi się kupić gruby, ale
> za to z dodatkiem drobnego makaronu. Czy tylko internety mi pozostały? A

Lubię kupować w internetach, a u tego sprzedawcy
http://allegro.pl/my_page.php?uid=19386828 poza bulgurem różne ziółka i
przyprawy bliskowschodnie. W realu (i Realu) chyba nie widziałam
gruboziarnistego.
--
B.

3. Data: 2015-11-20 09:02:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-20 o 08:55, bbjk pisze:

> [...]
> http://allegro.pl/my_page.php?uid=19386828 poza bulgurem różne ziółka
> i przyprawy bliskowschodnie. W realu (i Realu) chyba nie widziałam

Dzięki!

Ewa

4. Data: 2015-11-20 18:02:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozpytuję i przeglądam półki wszędzie. Raz udało mi się kupić gruby, ale
> za to z dodatkiem drobnego makaronu. Czy tylko internety mi pozostały? A

Ja kupowałam na targu, a odkąd "targowiczanie" się dorobili sklepiku z
różnościami - to w tym sklepie.

5. Data: 2015-11-20 21:22:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-20 o 18:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-20 08:34, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
>
> Ja kupowałam na targu, a odkąd "targowiczanie" się dorobili sklepiku z
> różnościami - to w tym sklepie.

Czy kupujesz przynajmniej taki, jak na tej łyżeczce (w postaci suchej,
jeszcze nie ugotowanej), chciałabym przynajmniej taki:
http://www.polkaphiladelphia.com/wp-content/uploads/
2015/09/Depositphotos_68043883_s-2015.jpg

Czy drobniejszy kupujesz?

U mnie w okolicy zaroiło się od sklepików z tzw. zdrową i nietypową
żywnością, na targowisku też, ale bulgur wszędzie mają bardzo drobny.
Przyjrzałam się też temu od polecanego przez Basię sprzedawcy z allegro,
ale też wydaje mi się dość drobny, chociaż zdjęcie marne, więc mogę się
mylić.

Ewa

6. Data: 2015-11-20 22:33:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.polkaphiladelphia.com/wp-content/uploads/
2015/09/Depositphotos_68043883_s-2015.jpg

Taki. Wielkością jest zbliżony do ryżu (zwykłego).

Skworcu też sprzedaje internetowo.

7. Data: 2015-11-21 07:02:33

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-20 o 21:22, FEniks pisze:

> [...]
> Przyjrzałam się też temu od polecanego przez Basię sprzedawcy z allegro,
> ale też wydaje mi się dość drobny, chociaż zdjęcie marne, więc mogę się

Ten na Twoim zdjęciu chyba grubszy, ale też to zależy od wielkości
łyżki, czy łyżeczki, nie wiem, jaki jest pkt odniesienia. Ten "mój" jak
kasza gryczana.
--
B.

8. Data: 2015-11-21 10:36:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-21 o 07:02, bbjk pisze:

> Ten na Twoim zdjęciu chyba grubszy, ale też to zależy od wielkości
> łyżki, czy łyżeczki, nie wiem, jaki jest pkt odniesienia. Ten "mój"
> jak kasza gryczana.

Mnie zależy na takim, żeby miał wyraźny kształt ziaren, jak ryż właśnie.
I nie pytaj dlaczego. Po prostu raz taki jadłam i bardzo mi smakował. ;)

Ewa

9. Data: 2015-11-21 10:41:34

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-21 o 10:36, FEniks pisze:

> I nie pytaj dlaczego. Po prostu raz taki jadłam i bardzo mi smakował. ;)

Ewo, a od kiedy to ja dociekam, dlaczego ktoś ma takie, a nie inne
upodobania???
--
B.

10. Data: 2015-11-21 10:46:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-21 o 10:41, bbjk pisze:

> Ewo, a od kiedy to ja dociekam, dlaczego ktoś ma takie, a nie inne
> upodobania???

Jak nie Ty, to może ktoś inny próbować dociec, więc na wszelki wypadek
zastrzegam, że zachcianki bywają nieracjonalne. ;)

Ewa

Co to za owoc?
Chińskie grzybki..
Niby musztarda