Co to za owoc?

1. Data: 2015-11-13 11:48:14

Temat: Co to za owoc?
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zapakowany" szczelnie w listki (takie suche, trochę przypominają chipsy albo
suche liście).
W środku żółty owoc wielkości małego winogrona.
Smak wyrazisty, ale nie umiem określić - może trochę podobny do pomarańczy.

2. Data: 2015-11-13 12:20:13

Temat: Re: Co to za owoc?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-13 o 11:48, r...@k...pl pisze:
> [...]
> W środku żółty owoc wielkości małego winogrona.
> Smak wyrazisty, ale nie umiem określić - może trochę podobny do pomarańczy.

musi miechunka...
np.
http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/miech
unka-jadalna-peruwianska-wlasciwosci-i-wartosci-odzy
wcze_33526.html
pozdr
Stefan

3. Data: 2015-11-13 12:22:45

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-13 o 11:48, r...@k...pl pisze:
> [...]
> W środku żółty owoc wielkości małego winogrona.
> Smak wyrazisty, ale nie umiem określić - może trochę podobny do pomarańczy.

Pewnie miechunka, zwana w Lidlach i Biedach z łacińska Physalis, a
jeszcze inaczej peruwiańska śliwka albo wiśnia peruwiańska. Kupuj
pomarańczowe, żółte lub zielonkawe są niedojrzałe.
--
B.

4. Data: 2015-11-13 12:24:18

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-13 o 12:22, bbjk pisze:

> Pewnie miechunka, zwana w Lidlach i Biedach z łacińska Physalis, a
> jeszcze inaczej peruwiańska śliwka albo wiśnia peruwiańska. Kupuj
> pomarańczowe, żółte lub zielonkawe są niedojrzałe.
... i warto nie pomylić miechunki jadalnej z rozdętą, popularną w ogródkach,
--
B.

5. Data: 2015-11-13 17:12:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-13 11:48, obywatel r...@k...pl uprzejmie donosi:
> [...]
> W środku żółty owoc wielkości małego winogrona.
> Smak wyrazisty, ale nie umiem określić - może trochę podobny do pomarańczy.

Miechunka. Pyszności.

6. Data: 2015-11-13 19:31:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 17:12:10 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-13 11:48, obywatel r...@k...pl uprzejmie donosi:
>
> Miechunka. Pyszności.

Jak toto się je? Bo ze dżemy nawet się robi, to wiem.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

7. Data: 2015-11-13 19:43:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak toto się je? Bo ze dżemy nawet się robi, to wiem.

Wkłada się do buzi i nagryza...
Zapytaj się psa, on Ci wytłumaczy.

8. Data: 2015-11-13 19:50:15

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Zapytaj się psa, on Ci wytłumaczy.

idź może do mamy. Może Cię nauczy kultury.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

9. Data: 2015-11-13 20:48:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n25bd7$k1f$1@dont-email.me...

> idź może do mamy. Może Cię nauczy kultury.

Weź się Ty nie wciskaj między wódkę a zakąskę, dobra?
My z XL się tak czule tu do siebi odzywamy...

10. Data: 2015-11-13 20:50:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 18:50:15 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> idź może do mamy. Może Cię nauczy kultury.

Odsyłam do mojego psa raczej...

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice