Niby musztarda

1. Data: 2015-11-03 15:40:02

Temat: Niby musztarda
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wzieło mnie wczoraj na eksperymenty. Prawie jak alchemik szalałem w kuchni. Natomiast
efekt wyszedł niesamowicie pozytywny, czegoś takiego nigdzie nie kupicie. Poprostu
FANTASTYKA!!

Ziarna gorczycy żółtej,ziarna kolendry,świeży korzeń imbiru,świeży czosnek,oliwa,sos
sojowy. Sruuu.... blendujemy to. Doprawiamy octem JABŁKOWYM!!

Proporcje możecie sobie dobrać w/g gustu. Zaiste i zaprawde powiadam Wam że warto,
albowiem produktu takiego nie kupicie w markecie :))

2. Data: 2015-11-03 15:45:14

Temat: Re: Niby musztarda
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> Proporcje możecie sobie dobrać w/g gustu. Zaiste i zaprawde powiadam Wam
> że warto, albowiem produktu takiego nie kupicie w markecie :))

A smakuje Ci to? :-) Bo nie piszesz o tym ani słowa czy dobre... :-)

I jeszcze jedno - jakie proporcje Ty zrobiłeś?

3. Data: 2015-11-03 16:43:40

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 listopada 2015 15:45:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> A smakuje Ci to? :-) Bo nie piszesz o tym ani słowa czy dobre... :-)

Jakby było "do bani", bądź "takie sobie", to bym nie pisał o tym. W/g mojego gustu :
REWELKA !!

> I jeszcze jedno - jakie proporcje Ty zrobiłeś?

Hmmm... Ciężko powiedzieć, bo eksperymenty kuchene robię "na oko", ale dam podstawowe
wskazówki:

- 2 torebki gorczycy
- 2 torebki kolendry
- 3-4 ząbki czosnku
- Korzeń imbiru, pociapać go najsamprzód na małe kawałki, bo gadzina jest twarda i
blender może nie dać rady. PRAKTYCZNA RADA: Zamrozić dziada w zamrażarce, a następnie
na byle jakiej ręcznej tarce go zetrzeć. Nie "włosi się". Kawałek imbiru taki 4-5cm,
ja lubię na ostro.
- 1-2 łyżki oliwy

Sruuuu.... Blendujemy to..

Następnie 1-2 łyżki sosu sojowego, 1 łyżka octu JABŁKOWEGO, pomerdać i gotowe.

I dać temu się przegryźć na 24h.

Podane powyżej proporcje są takie round/about, można IMHO dopieścić w/g własnego
uznania.

4. Data: 2015-11-03 17:10:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Jakby było "do bani", bądź "takie sobie", to bym nie pisał o tym. W/g
> mojego gustu : REWELKA !!

No wiem, wiem... tak się tylko usmiecham.

Spróbuję odtworzyć... dzięki.

grzybek "tybetanski"
Kawa.
Najlepsza śmietana