Chętne dziewczyny...?

51. Data: 2017-04-26 11:44:28

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar Gnostyk" <L...@l...net> wrote in message
news:od4ngi$a0o$1@node1.news.atman.pl...
> Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego takie multum pań okupuje portale
> randkowe? Chcą poznać nowych ludzi, porozmawiać a nawet
> umówić się na randkę. Gdy jednak spróbujesz człowieku podjąć
> rozmowę to spotykasz się w 95% z głuchym milczeniem.

Jak oceniasz szansę pasowania do siebie przypadkowo wybranej
kobiety i przypadkowo wybranego mężczyzny? 10%? 1%? 0,01%?
To teraz zauważ, że z pewnością nie wybierasz przypadkowo tylko
sortujesz według swoich kryteriów: pewnie wiek, uroda, wzrost,
może wykształcenie... Czyli mnożysz to początkowe P przez
dodatkowy czynnik ułamkowy. Otrzymujesz oczekiwany wynik
bliski, bardzo bliski zeru. A więc musisz się naturalnie uzbroić
w cierpliwość. Dużą cierpliwość.

> A może to tylko ja mam takie problemy gdyż widocznie wyczuwają
> te panie bogate doświadczenie i rezygnują jako, że oczekują na towar
> lekki, łatwy, przyjemny i nie sprawiający kłopotów ani nie domagający się
> od nich zbyt wiele.

Fajnie sobie tłumaczysz porażkę... :-)
Brawo za przesuwanie odpowiedzialności poza siebie... :-)
A może prawda jest inna, i po prostu nie interesuje ich starszy
zdziwaczały pan z przeszłością? Może większość szuka po prostu
kogoś dużo młodszego, najchętniej zabawnego kawalera
z ciekawą pracą a nie ztetryczałego dziadka narzekającego na
świat i wszystkie kobiety uważa za wroga numer 1?

> Pewnie z przyzwyczajenia oczekują uległości, hołdów
> i wiernopoddaństwa ze strony panów ale w zamian wcale
> nie zamierzają zaoferować tego samego.

Twoja postawa w stosunku do kobiet i uprzedzenia jakie tu wyrażasz
może być podświadomie przekazywana potencjalnej kandydatce
już na etapie pierwszych kontaktów i po prostu niechcący zrażasz
do siebie tak jak zraziłeś do siebie cały usenet i kilka chwil, kilka
słów...

52. Data: 2017-04-26 11:52:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" <null> wrote in message

> I uważasz, że gościu, który ma problemy z logicznym myśleniem i
> wnioskowaniem jest w stanie coś sensownego powiedzieć na jakikolwiek
> temat? A już w szczególności na temat kobiet? O seksualności nie
> wspominając...

> Tu nie chodzi o złamaną nogę, ale o nierówności pod kopułą. I o łamanie
> prawa.

Sam widzisz, że coś Aiua40 w nim widzi... :-) Intryguje ją :-) Podoba się.
Ostrzegłeś, tyle możesz - reszta należy do niej... :-)))))

53. Data: 2017-04-26 14:00:09

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już na etapie pierwszych kontaktów i po prostu niechcący zrażasz
> do siebie tak jak zraziłeś do siebie cały usenet i kilka chwil, kilka

Przepraszam za wyjęcie z kontekstu, ale pasuje mi to bardzo do kogoś innego.
Zgadniesz, kogo?

--
Chiron

54. Data: 2017-04-26 14:50:30

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-26 o 11:52, Pszemol pisze:
> "Kviat" <null> wrote in message

> Sam widzisz, że coś Aiua40 w nim widzi... :-) Intryguje ją :-) Podoba się.
> Ostrzegłeś, tyle możesz - reszta należy do niej... :-)))))

zazdrosny? :-)

55. Data: 2017-04-26 14:51:12

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2017-04-27 12:01:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aiua40" <s...@g...com> wrote in message

> zazdrosny? :-)

O Leosia? :-) Ależ skąd, weź go sobie :-)))))

57. Data: 2017-04-28 09:02:29

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Przepraszam za wyjęcie z kontekstu, ale pasuje mi to bardzo do kogoś
>innego. Zgadniesz, kogo?

Ja zgaduje, ze do kolesia który w teście-żarcie na pedalstwo widział na
obrazkach cos czego nie było, tylko po to by udowodnić sobie i światu, ze
nie jest homo :-)

58. Data: 2017-04-28 19:33:45

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja zgaduje, ze do kolesia który w teście-żarcie na pedalstwo widział na
> obrazkach cos czego nie było, tylko po to by udowodnić sobie i światu, ze
Tak, masz rację :-) Miłego wieczoru życzę :-)

--
Chiron

59. Data: 2017-04-28 21:56:27

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Tak

nie inaczej, miszczu

60. Data: 2017-05-11 01:17:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Aiua40" <s...@g...com> wrote in message

> O Leosia? :-) Ależ skąd, weź go sobie :-)))))

No i chyba go sobie wzięła... :-)))))

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni