Chłopiec w damskiej szatni.

31. Data: 2006-09-22 19:21:30

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena wrote:
> To jest niezdrowe również dla Twojego dziecka -
> jest facetem i musi bywać wśród facetów, a nie kobiet.

To jest _5_ latek. On jeszcze ma czas na przebywanie wsrod facetow.
Zreszta ma od tego na codzien ojca.
Kasia

32. Data: 2006-09-22 19:23:28

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> Robienie sprawy z faktu, że
> matka zabiera chłopca do damskiej przebieralni trąci ciemnogrodem.

do jakiego wieku?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

33. Data: 2006-09-22 19:24:16

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen wrote:

> Dlatego ze jest to _5_ latek, ktory jeszcze w razie czego nie umie sie
> obronic. Nie mowimy tu o 9 latkach, o 12 latkach, a o dziecku 5 letnim.
> To jest ogromna roznica.

przed czym? naturalnoscia?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

34. Data: 2006-09-22 19:27:06

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> No dobrze, a czy masz pomysł na inne wyjście z ww sytuacji?
> Co Ty byś zrobił, gdyby żona nie mogła prowadzać córki na basen?

ciezko dywagowac co by bylo gdyby, prawdopodobnie staralbym sie
przyuczyc syna gdyby nie bylo innych mozliwosci jak tu juz wspomniane,
osobna przebieralnia dla rodzin czy uposledzonych

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

35. Data: 2006-09-22 19:27:58

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen wrote:

> To jest _5_ latek. On jeszcze ma czas na przebywanie wsrod facetow.
> Zreszta ma od tego na codzien ojca.

wiec w czym problem? pytam serio bo mam corke, nie syna

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

36. Data: 2006-09-22 19:30:09

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4514244B.64721074@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> :) niewiele tu postow, ale jakos nie widze zeby ktos zwrocil uwage na
> ewnetualne negatywne skutki przebywania chlopca w damskiej
> przebieralni

A jakie konkretnie to skutki?
Pytam poważnie, bo mój syn ma w domu dwie przedstawicielki płci przeciwnej i
zaręczam, że to, co miał zobaczyć i porównać już dawno zobaczył i porównał
:) I nie wywiera to na nim najmniejszego nawet wrażenia. Z kolei do etapu
zainteresowania płcią przeciwną w kategoriach seksu jeszcze nie dojrzał.

--
Nixe

37. Data: 2006-09-22 19:31:55

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Szczerze mówiąc nigdzie i na żadnym basenie nie spotkałam się z takim
> rozwiązaniem, a jest tak proste, jak budowa cepa.

A u nas są tzw. szatnie rodzinne z szafkami dla osób z małymi dziećmi.
A zupełnie fajnie jest w AquaParku w Krakowie, tam są oddzielne
przebieralnie dla każdego, szafki na zewnątrz.

pzdr.
Ania

38. Data: 2006-09-22 19:35:31

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:45141D2C.A6A7718F@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> a czemuz to?

Nie wiem, co napisze Lozen, ale dla mnie z prostej przyczyny - 5-latek jest
za mały*, by sam się przebrał, ułożył/powiesił rzeczy w szafce, zamknął ją
na klucz, porządnie się umył (przed i po), wytarł ręcznikiem, ubrał
(zwłaszcza zimą) w czasie krótszym niż 15 minut nie zamaczając przy tym
wszystkich części ubrania, wysuszył włosy i nie zapomniał czegoś z szatni.
Nie wyobrażam sobie też, by mógł przebywać_sam_nagi, wśród obcych mężczyzn.
No takie mam zwykłe, matczyne obawy.

(* a w każdym razie mój 5-latek)

--
Nixe

39. Data: 2006-09-22 19:36:54

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lozen" <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> napisał w
wiadomości news:ef1d3r$a2h$4@news.onet.pl...

> To jest _5_ latek. On jeszcze ma czas na przebywanie wsrod facetow.
> Zreszta ma od tego na codzien ojca.
> Kasia

No, raczej ma czas na przebywanie wśród nagich kobiet :)
Teli.

40. Data: 2006-09-22 19:38:01

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> wiec w czym problem? pytam serio bo mam corke, nie syna

ja też mam córkę i nie wyobrażam sobie jakby miała się przebierać w męskiej
szatni wśród wielu małych i dużych penisów :)
Teli.

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki