Chłopiec w damskiej szatni.

491. Data: 2006-09-23 20:49:07

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message
news:451442D9.24C08EEA@wilno.pl...

> ach te meskie szatnie, zastanawiam sie jak chlopiec, ktory wie co jest
> co nie umialby zawolac o pomoc a inni ludzie przygladaliby sie jak ktos
> go wciaga pod prysznic, zastanwiam sie po prostu na ile zdarzenia, o
> ktorych piszecie sa realne w danym przypadku, regularny basen, mam czeka
> przy wyjsciu, odprowadza do wejscia itd.

Ale po co zaraz pedofile - ja sobie nie wyobrazam, jak pieciolatek bylby w
stanie otworzyc i zamknac szafke w gornym rzedzie na basenie, gdzie chodzi
moja corka. Wlasnie ostatnio nie bylo wolnych szafek w szatni rodzinnej i
poszlismy z corka (5 lat) do meskiej. Na szczescie faceci maja chyba
zdrowsze podejscie, bo nikt nie protestowal (po nas zreszta przyszedl
jeszcze jeden ojciec z corka).

--
Axel

492. Data: 2006-09-23 20:49:14

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef43v6$pkk$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> a musi chodzic na ten nesen, w tych godziach?

Nie, tak naprawdę może chodzić w każdy inny dzień i może go wtedy
odprowadzać dziadek, ale ja wiesz mam taki kaprys, że chcę go wysyłać tylko
w te niepasujące dni i tak sobie napisałam, żeby trochę ludzi przy sobocie
powkurzać :>
A poza tym, to zaraz za domem mam basen z szatnią rodzinną, ale jakoś mi się
kolor kafelków nie podoba, więc się uparłam na ten, o którym teraz piszę.

> plywac moze w wielu innych basenach.

To mi kurna olek pokaż ten inny basen!
Taki, w którym nikt nie będzie robił mi problemów.
Obudź się dziewczyno. Nie mieszkam w USA ani nawet w W-wie.
W całej Gdyni jest raptem 5 basenów, które mają identyczne zasady.

> bo w knajpie nie jest wydzielone miejsce "bez dzieci".

A w szatni nie ma ma wydzielonego miejsca "dla matek z dziećmi"

> zatkalao, prawda.

Jeśli dla Ciebie skutek wdychania dymu jest porównywalny ze skutkiem w
postaci obejrzenia Twojego gołego tyłka przez dziecko, to trudno by nie
zatkało. Niedorzecznością.

--
Nixe

493. Data: 2006-09-23 20:50:06

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie. empatia nie oznacza poswiecania sie za kazdym razem, i byciem Matka
> Teresa 24/7. to jest tzn zdrowy egoizm.

'Zdrowy egoizm' i empatia razem? Pokrętne, jak zawsze...

> iwon(k)a
> btw zgadzam sie zupelnie z Agnieszka.

Jakoś nie widać, bo ona utożsamia empatię z byciem Matką Tersą 24/7.
Iwona

494. Data: 2006-09-23 20:53:09

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> ROTFL mama w męskiej szatni jest lepszym pomysłem niz 5cio latek w
> damskiej?
> dla mnie lepszym. dziecko plci meskiej nie siedzi w damskiej
> przebieralni. a gzdie jest i co robi to mniej mnie to obchodzi.:)

To ja mam jeszcze lepszy pomysl - nie chodz na basen i wtedy nie bedzie
problemu.

--
Axel

495. Data: 2006-09-23 20:54:31

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo to malownicze.

Ale prawdziwe, niestety. W dodatku w obecności dzieci (zajęcia pływania dla
maluchów), w różnym wieku - od niemowlaków po kilkulatki (takie 4,5-letnie
też się zdarzają, różnej płci).

> A co robisz, gdy nie ma kotar?

Ja akurat dość dobrze radzę sobie przy użyciu własnego ręcznika. Można,
zapewniam. :-) No i jestem w tych (jak napisałam wcześniej), co nie lubią
epatować własną golizną (nawet w _damskiej_ szatni!), choć jeszcze mam (jak
na swoje lata ;-)) co pokazywać, mówiąc nieskromnie. ;-)
Iwona

496. Data: 2006-09-23 20:56:24

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef4680$af$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> nie. empatia nie oznacza poswiecania sie za kazdym razem

Empatia oznacza wczucie się w sytuację i problemy drugiego człowieka.
To jest postawa "rozumiem co czujesz i pomogę ci jak potrafię, bo wiem, że
tego oczekujesz"
Postawa "rozumiem cię, ale mam swoje prawa i nie muszę niczego robić, jeśli
nie chcę" nie jest empatią.
Może pogódź się po prostu z tym, ze wprawdzie tzw. zdrowy egoizm masz dalece
rozwinięty, ale empatii za grosz. A w każdym razie nie w tym właśnie
przypadku.

--
Nixe

497. Data: 2006-09-23 20:57:25

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krew im z głowy odpłynęła ;-)

Czemu od razu zakładasz, że byli to sami pedofile? ;-)
Iwona

498. Data: 2006-09-23 20:58:24

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef46c6$q7$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> wykaz troche empatii i zrozumienia- wymysl jeszcze opcje, ze nie
> przczytalam tego wyjasnienia zanim odpisalam na ten post.

Jakim cudem, jeśli na ten post z owym wyjaśnieniem już dawno mi odpisałaś.

> czemu zawsze zakladasz cos zlego w innej osobie.......

Nie zawsze.

--
Nixe

499. Data: 2006-09-23 20:59:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef44ma$84k$1@news.mm.pl...

> No to się będzie patrzył "myślnie".
> I co w związku z tym?
> Podobnie by się patrzył, gdybyś nie miała zębów na przedzie albo fioletowe
> włosy.

i mnie to krepuje. mozesz to zrozumiec?

> Boże drogi, jaki Ty masz dar rozumienia dziewczyno ...

pisz jasniej. albo mnie szanuj tak jak byc szanowala mnie na basenie :>>>>>

> Przecież napisałam wyraźnie, że odczuwa swoją płciowość, swoją odmienność,
> ale nie odczuwa podniecenia na widok starej baby w wieku swojej matki.

nie musi odczuwac podniecenia zeby z seksulanym zaintereswoaniem patrzyl na
cialo innej plci.

> W takim razie widocznie coś z nim było nie tak, bo chłopcy w tym wieku po
> prostu nie zachowują się w taki sposób. Tak samo, jak 5-letnie dziewczynki
> nie dostają wypieków na twarzy na widok męskich penisów.

aha zboczony byl, tak mam rozumiec?? to jak mam odroznic takiego co jest
zaintereswoany seksulanie a nie? a moze on byl taki wyjatek na swiat caly...

> Komu tego nie powiem?

paniom na basenie.

> Czy Ty w ogóle zrozumiałaś coś z tego, co napisałam?

wszystko.

> Jak wyżej. Czy możesz to rozwinąć?

wyczytalam (z posty Lozen) ze kiedys taka tolerancujna na plec przeviwna w
np toalecie nie bylas.

> Tak, oczywiście, to ja pisałam o podnieceniu małego chłopca na widok
> kobiety i ja napisałam o 6-latku, który ogląda z wypiekami gazety z
> "gołymi babami".
> Szkoda słów po prostu.

Ty pisalas, ze dziecko sie nie podnieca, bo male.

> Oczywiście, z wyjątkiem Ciebie, o nieomylna :-/

o dziekuje, mam jednak inne zdanie na swoj temat. zdaje sobie spawe z
matczynych hormonkow. ale dziekuje za uznanie :))))

> Nieno jasne, naturalnie, oczywiście. Ty, jako matka dziewczynki, lepiej
> wiesz od nas, matek chłopców, co czują_nasi_synowi, jakie są ich codzienne
> zachowania, reakcje, uczucia, zainteresowania. No jakże ja mogę w ogóle
> spierać się z Tobą w tych kwestiach.

Wy nie odbieracie swoich synow obiektywnie. zadna matka nie potrafi, dla
Ciebie Jasiek bedzie nieskazitelny jak "Tomaszek: zawsze i wszedzie.
najciemniej pod latarnia.

> Jak daleko jeszcze posuniesz się tych nonsensach?

tak Ci pewnosc swojego obiektywizmu matczynego przeslonila oczy, ze az mnie
pusty smiech ogarnia. myle, ze to tylko kwestia czasu tak jak z toaletami
(post Lozen) taki kiedys hormonki mozg przestana przysalniac/

iwon(k)a

500. Data: 2006-09-23 21:00:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
(...) Wpakowałam sie do damskiej łazienki i zapytałam
> obecne Panie, czy bedzie im preszkadzał 8 latek.

to sa na swiecie jeszcze takie mamy???

iwon(K)a

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?