Chłopiec w damskiej szatni.

481. Data: 2006-09-23 20:43:32

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
news:ef463s$fdj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Może głodny był? ;-)

nie, no Qro zawsze mnie rozsmieszysz :DDDDDDD

iwon(K)a

482. Data: 2006-09-23 20:43:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:ef41ni$ig9$1@news.onet.pl>

> Jeśli nie byłoby innej możliwości to tak.
> Zresztą jako 4-latka parokrotnie chodziła sama z dziadkiem na basen.
> Siłą rzeczy korzystali z szatni męskiej.
> [o dziwo nikt z panów nie robił wielkich oczu]

Krew im z głowy odpłynęła ;-)

Qra

483. Data: 2006-09-23 20:43:59

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef45oc$umh$1@news.onet.pl...
> [...]
> jeśli są to same baby). Co gorsza - nie lubię, jak te obce mi baby
> (zdejmując strój, naturalnie!) pokazują swe nieogolone, grube pipszty. A
> później poprawiają sobie podpaski w majtach. A wszystko to w tak pięknych
> okolicznościach natury, że w odległości kilku metrów od nich znajdują się
> specjalne przebieralnie z kotarą... Ktoś pomyślał za nie, ale one jednak
> same pomyśleć nie mogą... No, bo są w końcu w _damskiej_ szatni! :-/
> Czyżby w otoczeniu samych 'dam' wstyd znikał, a nagle pojawiał się w
> towarzystwie jednego dziecka? Dziwne to jakieś...

Bardzo to malownicze.
A co robisz, gdy nie ma kotar? Ja znam tylko takie baseny.

Natek

484. Data: 2006-09-23 20:44:46

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> jacys lepsiejsi od kobiet czy co? :))

Pewnie sami ekshibicjoniści. Wtedy o pedofilach nikt nawet nie słyszał. ;-)
Iwona

485. Data: 2006-09-23 20:44:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef43id$2ici$1@news.mm.pl...

> Już Ci przecież wyjaśniłam dlaczego.
> Jeśli nadal nie rozumiesz i uznajesz, że to ze wstydu, to trudno.

wykaz troche empatii i zrozumienia- wymysl jeszcze opcje, ze nie przczytalam
tego wyjasnienia zanim odpisalam na ten post. czemu zawsze zakladasz cos
zlego w innej osobie.......

iwon(k)a

486. Data: 2006-09-23 20:46:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef466o$vu8$1@news.onet.pl...

> PicE, jeśli już. ;-)

A napisałaś wcześniej "pipszty". Osz Ty!! ;-)

Qra

487. Data: 2006-09-23 20:46:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i vice versa.

Ale gdzie tu jest vice, a gdzie versa? Nie od każdej empatii można oczekiwać
człowieka? ;-)
Iwona

488. Data: 2006-09-23 20:46:48

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef445t$qed$1@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Wpakowałam sie do damskiej łazienki i zapytałam
> obecne Panie, czy bedzie im preszkadzał 8 latek. Łazienki były w
> porcie, w meskiej było ciemno jak w dup... u murzyna i była oddalona
> od damskiej spory kawałek. Przedstawiłam sprawe i zadna niewiasta nie
> widziała problemu. Uprzedone nie paradowały nago w tym czasie

Też tak robiłam.
Niemniej jednak zawsze istnieje ryzyko, że w trakcie przebierania chłopca,
wejdzie do szatni taka Natka, zrobi Ci awanturę, a potem z marszu poleci do
kierownika.
Gdzie się nie obejrzysz - z każdej strony dupa :-(

--
Nixe

489. Data: 2006-09-23 20:46:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef43nv$2jff$1@news.mm.pl...

> Mnie z kolei rozbraja Twoja histeria wywołana obecnością małego chłopca w
> szatni.

pokaz paluszkiem gdzie widzisz moja hosterie. jak do tej pory wyrazam tylko
swoje zdanie, sorki, ze ono nie jest Tobie na reke ale czytaj posty z
wiekszym opanowaniem.

> Z ciekawości - czy swoją 5-latkę wysłałabyś gdziekolwiek_samą_? Zwłaszcza
> tam, gdzie miałaby się rozebrać do naga przy obcych ludziach? Nie? To
> dlaczego oczekujesz tego innych od matek, a ich obawy nazywasz histerią?

ale dlaczego jak zwykle zadajesz pytanie i nie czekasz na _moja_
odppowiedz,a le juz komentujesz swoja (moja) odpowiedz??? umiesz Ty
dyskutowac a nie prowadzic monolog??

iwon(k)a

490. Data: 2006-09-23 20:47:29

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora