Chłopiec w damskiej szatni.

661. Data: 2006-09-24 00:58:35

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef4kot$20d$1@news.onet.pl...

> ??

> Wiesz, dziwne są dla mnie takie gierki. Niby coś tak napiszesz pósłówkiem,
> ale to druga strona ma się wysilać i kombinować*, co mialaś na myśli. A
> później jest znowu cała machina niewłaściwych domysłów tej drugiej strony,
> niedomówień, obrażania się tej pierwszej. No, ale może właśnie o to
> chodzi... Skoro nie ma się odwagi, czy czego tam jeszcze, jasno napisać, o
> co chodzi.
> Dziecinada po prostu. :-/
> * Jak to piszecie z mężem: 'Nie przerzucaj swoich problemów na druga
> stronę'. ;-)

Proszę bardzo. Skasowałam to, co napisałam o Twojej pyskówce z Anną Styś.
Tamta pyskówka wybitnie świadczyła o tym, że Twoja stabilność emocjonalna
została poważnie naruszona, co ze sporym prawdopodobieństwem ma związek z
Twoją ciążą (co zresztą wtedy też przyznałaś). Czy wyraziłam się
wystarczająco jasno, żeby nie ciągnąć tego wątku dalej?

Agnieszka

662. Data: 2006-09-24 00:59:44

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> Czy którąś z tych "okoliczności"
> można odnieść do 5-letniego chłopca? Chyba nie.

Piktogramy, miranko, są jeszcze piktogramy! ;-)
Iwona

663. Data: 2006-09-24 01:00:13

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef4kt3$253$1@news.onet.pl...

> Odczytać potrafię, nawet piktogramy. ;-) Mogę mieć przy okazji własne
> odczucia, co do tego, co w swoim otoczeniu (zgodnie z piktogramami czy
> nie) dopuszczam, a co nie? Dziekuję. :-)

Czy Twoje odczucia i prawo do dopuszczania w jakiś sposób narusza moje prawo
do egzekwowania tego, co te piktogramy oznaczają?

Agnieszka

664. Data: 2006-09-24 01:03:57

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> jestes bardzo arogancka w tym co teraz piszesz. postawa taka jak Twoja
> powoduje, ze dla mnie mamusia z synkeim kojarzy sie jako baba, ktora ma w
> nosie wszelkie nakazy i zakazy, ma w nosie, ze ktos sie po porstu moze
> wstydzic, i jest w miejscu gdzie pewna imntymnosc jej jest zapewniona.
masz
> problem Ty.
> masz w nosie innych ludzi, tych ktorzy maja prawo w tym miejscy wynagac
> egzekwowania prawa im zapewnionego.

Jak ktoś zaczyna na temat EGZEKWOWANIA swoich praw, to ja uciekam.
Świat jest normalny tylko tam, gdzie ludzie po prostu idą sobie nawzajem na
rękę, wykazują minimum tolerancji i zrozumienia. W basenowej szatni Ty masz
wybór, jak się zachować, matka 5-latka nie ma wyboru. W tej konkretnej
sytuacji, to Ty, swoim egoizmem, utrudniasz jej życie, a nie odwrotnie.

> wyobraz sobie, ze nie. nie jestem taka jak piszesz. a nie lubie jak maly
> chlopczyk wrzepia sie na mnie kiedy jestem w damskiej przebieralni. jestes
> tym komentarzu ignorantka i arogantka.

:))))))))))))) Rozumiem, wolisz, jak się wrzepiają małe dziewczynki:)

> zacznij od siebie i naucz szacunku dla innych tez syna.......

Nie muszę - już naczyłam. On by Ci w trudnej sytuacji pomógł - na pewno nie
wrzeszczałby na cały świat, że "ma prawo i będzie je egzekwował".
Anka

665. Data: 2006-09-24 01:08:26

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:ef4k84$198$1@news.onet.pl...
> Jak nikt nie będzie się domagał wydzielenia, a sprawę się załatwi
> udostepniając wszystkim damską przebieralnię to nie, nie wydzielą.
> A kwestie "przyjazności" basenu dla maluchów załatwia się portfelem. Ja z
> moimi kilkumiesięczniakami chodziłam na basen, na którym było ciepło a
> sprzęt do przewijania dzieci był całkiem nowy (od razu przypominam, że
> moja najmłodsza właśnie poszła do szkoły i nie wiem, jak _teraz_ jest na
> tamtym basenie).

U nas są zajęcia zorganizowane, a nie indywidualne wejści arodziców z
dziećmi na basen. Inaczej interwencje wyglądają. Organizatorzy zajęć winią
dyr. basenu, ta - organizatorów...

> Jak się przystosuje to nie ma. Żeby przystosować, trzeba było powalczyć.
> Jak się ta akcja nazywała? "Walka z trzema schodkami"? Przyniosła wymierne
> korzyści.

Wszędzie masz podjazdy, windy, spejcalne uchwyty. Gdzie Wy żyjecie, że jest
tam tak różowo?

> Nie trzeba epatować. A co ma do tego chłopiec w damskiej szatni?

No, wg mnie i jeszcze kilku innych mam - nic.

> Ma wisielcze. I co w związku z tym? Zakażesz mu tu pisywać i będziesz
> propagować humor jedynie słuszny, zgodny z Twoimi gustami?

A skąd taki właśnie wniosek? Jedynie oceniłam rodzaj jego humoru. Rozumiem,
że ocena ta rozmija się z Twoją. Nie jest to jednak powodem, by mnie pytać,
czy mu czegoś zakażę. Nie mam nawet takiej mocy! ;-)
Iwona

666. Data: 2006-09-24 01:10:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> została poważnie naruszona, co ze sporym prawdopodobieństwem ma związek z
> Twoją ciążą (co zresztą wtedy też przyznałaś).

Ale zauważyłaś chociaż, co panna Anna Styś pisała wtedy o mnie?

> Czy wyraziłam się wystarczająco jasno, żeby nie ciągnąć tego wątku dalej?

Wyraziłaś się wystarczająco głupio, aby nie ciągnąć tego wątku dalej.
Iwona

667. Data: 2006-09-24 01:12:12

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Twoje odczucia i prawo do dopuszczania w jakiś sposób narusza moje
> prawo do egzekwowania tego, co te piktogramy oznaczają?

Nie. I nigdzie nie napisałam, że narusza.
Iwona

668. Data: 2006-09-24 01:13:20

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef4lg1$2vb$1@news.onet.pl...

> U nas są zajęcia zorganizowane, a nie indywidualne wejści arodziców z
> dziećmi na basen. Inaczej interwencje wyglądają. Organizatorzy zajęć winią
> dyr. basenu, ta - organizatorów...

A wy za to płacicie...

> Wszędzie masz podjazdy, windy, spejcalne uchwyty. Gdzie Wy żyjecie, że
> jest tam tak różowo?

Wszędzie? Nie. Ale zdecydowanie więcej niż 15 lat temu. I zdecydowanie
więcej miejsc, do których niepełnosprawny się dostanie bez problemów. I
widzę, że takich miejsc jest coraz więcej. Gdzie? W Warszawie.

> No, wg mnie i jeszcze kilku innych mam - nic.

W takim razie albo ktoś epatuje albo mu nie przeszkadza? A jak ktoś nie
epatuje i mu przeszkadza, to ma obsesje (by miranka)?

> A skąd taki właśnie wniosek? Jedynie oceniłam rodzaj jego humoru.
> Rozumiem, że ocena ta rozmija się z Twoją. Nie jest to jednak powodem, by
> mnie pytać, czy mu czegoś zakażę. Nie mam nawet takiej mocy! ;-)

W takim razie zupełnie nie wiem, po co w rozmowie ze mną przytaczasz jako
znaczące słowa mojego męża, o których wiadomo, że były żartobliwe. Jak
chcesz dyskutować o poczuciu humoru mojego męża, to z nim a nie ze mną. A
jeżeli chcesz na siłę uważać, że jego żarty "wiele wyjaśniają", to wybacz,
ale ja się nie podejmuję o tym rozmawiać.

Agnieszka

669. Data: 2006-09-24 01:14:40

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masz
> wybór, jak się zachować, matka 5-latka nie ma wyboru.

Jak nie ma? Musi zażądać zmian u dyrekcji basenu (by Agnieszka).

> W tej konkretnej
> sytuacji, to Ty, swoim egoizmem, utrudniasz jej życie, a nie odwrotnie.

Przecież to nie egoizm, a empatia. Coś Ci się pomyliło, miranko. ;-)
Iwona

670. Data: 2006-09-24 01:15:30

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef4ljv$38d$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
>
> Ale zauważyłaś chociaż, co panna Anna Styś pisała wtedy o mnie?

Zauważyłam. I zauważyłam też, że w wielu innych sytuacjach nie zniżyłabyś
się do tego samego poziomu.

> Wyraziłaś się wystarczająco głupio, aby nie ciągnąć tego wątku dalej.

Yhm. Co z tą miarką?

Agnieszka (i EOT w tym zakresie, sama sobie z tym radź)

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki
akademia nauki?