Ciasto na urodziny - JAKIE???

1. Data: 2003-07-16 21:07:27

Temat: Ciasto na urodziny - Już zrobionę:)
Od: "Tashunko" <like_anais@p..o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 6-te urodzinki Miłoszka zrobiłam dzięki Waszym podpowiedziom Ciasto
Netusi i ...wyszło smakowite:) Owocami były jagody, maliny i nektaryny - te
ostatnie trochę się zmarszczyły:( Poza tym zrobiłam jeszcze ptasie mleczko z
dwóch truskawkowych galaretek i mleka do kawy. Na wierzch jagody i galaretka
agrestowa, bo dzieci chciały żeby był a zielona:))))))
Udało się jednak cos upiec w moim piekarniku!!

A teraz idę spać:)
***Tashunko chora pozdrawia z domku***

A jutro zrobię cukinię z papryką, pieczarkami i filetem z kurczaka - jeszcze
nie wiem jak , ale uwielbiam improwizować:)

1. Data: 2003-07-16 21:11:04

Temat: Re: Ciasto na urodziny - Już zrobionę:)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-16 23:07:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tashunko* skreślił te oto słowa:

> Udało się jednak cos upiec w moim piekarniku!!

Gratulacje :)

> A teraz idę spać:)
> ***Tashunko chora pozdrawia z domku***

Wracaj szybko do zdrowia :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

Golonka
czyszczenie patelni teflonowej
Co zrobic, zeby jajka na twardo sie dobrze obieraly?
ehh
fondue