Ciezkie czasy - wychowanie

Data: 2003-03-05 13:33:10
Temat: Ciezkie czasy - wychowanie
Od: "Duch" <a...@p...com>

Czytam sobie gazetke i tam jest troche o wychowaniu.
I jest tekst rodzica:
"zyjemy w ciezkich czasach wiec nie bede krzywdzil corki,
uczac ja staromodnych zasad fair play i podawania reki slabszym"

Wreszcie cos na interesujacy mnie temat.
Nie, ja nie bede narzekal na rodzica -
tez zauwazylem to co ten rodzic i sam (na starosc ;) ) ucze sie tego
"nowego". Inaczej sie chyba teraz nie da.
To co sie teraz dzieje przypomina stadko ktore biegnie w panice (lub w
pedzie do jakiegos celu,
moze do kasy, kariery?) i kazde zawachanie moze kosztowac, sprawic dodatkowe
problemy, niestety.
Jak to widzicie?
Duch