Co ja mam zrobić ?

1. Data: 2000-05-05 23:30:07

Temat: Co ja mam zrobić ?
Od: "Leo" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !
pomóżcię mi bo nie wiem co mam robić

Oto moja historia :

Był początek wakacji.Poznałem dziewczynę,jest o rok starsza ode mnie.
Podobała mi się więc zaprosiłem ją na kawę, zgodziła się. Dość często
chodziliśmy do różnych "lokali".Zawsze gdy proponowałem jakieś wyjście
ona zgadzała się. Zapytałem czy ma chłopaka- odpowiedz oczywista "TAK"
No cóż trochę się zdołowałem, bo coś już do niej zacząłem czuć.
Powiedziała żebym "nie czepiał się pierwszaj lepszej".
Raczej nic się nie zmieniło, nadal spędzaliśmy ze sobą dużo czasu (wedle
możliwości)
Jej chłopak mieszkał w innym mieście. Oczywiście jeżdziła do niego, fakt
ten
raczej przede mną ukrywała (tzn. gdy pytałem po co tam jedzie mówiła:
"odwiedzić znajomych") Powiem krótko wyglądało na to,że jestem jej
kochankiem.
Mószę zaznaczyć,że fizycznie nic nie było nawet nie chodziliśmy za rękę.
Mówiła, że jej chłopak o mnie nic nie wie. Robiła mi nadzieję.
Zwieżała mi się, ufała mi. Minęło parę miesięcy, jej związek zaczynał się
powoli
chwiać.Kilka tygodni pużniej zaprosiła mnie na swoje 20 urodziny, tylko ja,
ona i jej rodzice.
wieczorem poszliśmy na spacer. Zapytała czy może się przytulić-jasne,że się
zgodziłem
W końcu zaczeliśmy się cołować, byłem zszokowany bo to ona była wodzirejem.
Mówiła wtedy, że potrzebuje kogoś kto by się nią zaopiekowal.
Sprawdzała mnie, czy nadaję się na ojca.
Następnego dnia powiedziała mi, że to się nie powinno stać,że ja nie
zrobiłem nic
złego a ona nie jest jeszcze "rozwiedziona". Zapytałem o te opiekowanie
się,
powiedziała, że potrzebuje kogoś ale jeszcze nie teraz. Poprosiła by
wszystko
było po staremu.
Jej związek runął (z jej wypowiedzi wywnioskowalem, że poszło o mnie)
(jej chlopak znalazł sobię inną, myślę,że on odreagował) oczywiście on otym
zdarzeniu nie wiedział.
Spedzaliśmy ze sobą jeszcze więcej czasu. Jej rodzice myślą, że jestem jej
chłopakiem.
Moi myślą, że ona jest moją dziewczyną. Gdy pytam ją czy mogli byśmy być
razem
ona mówi, że dostała po dupie, jest sama i jest jej tak dobrze, nie musi
się
przed nikim tłumaczyć gdzie wychodzi itd.("nie mam ochoty na samca")
Gdy jej powiedziałem, że się w niej zakochałem powiedziała, że zdaje sobie
z tego sprawę.
Powiedziałem jej, że domyślam się wielu rzeczy,że pewnie nie ma szans na
nasz związek.
Ona na to "za dużo myślisz" Pytałem czy mam rację, powiedziała mi, że nie
powie.
Teraz wyjechała do innego miasta z konieczności pracy. Utrzymujemy kontakt
w każdej formie
(bez zkojażeń proszę)

To jest wielka psychologiczna zagadka
O co jej tak naprawdę chodzi ?

l...@p...com

1. Data: 2000-05-05 23:49:31

Temat: Re: Co ja mam zrobić ?
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leo wrote:
> To jest wielka psychologiczna zagadka
> O co jej tak naprawdę chodzi ?

A ile masz lat ?
To pytanie to nie drwina tylko konieczność.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-05-06 08:17:19

Temat: Odp: Co ja mam zrobić ?
Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leo <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bfb6e9$24d160c0$3726a0d4@default...
> [...]
>
> Był początek wakacji.Poznałem dziewczynę,jest o rok starsza ode mnie.

Kilka tygodni pużniej zaprosiła mnie na swoje 20 urodziny, tylko ja,

HMMM no ile on moze miec lat OTO JEST PYTANIE

1. Data: 2000-05-06 09:09:29

Temat: Re: Odp: Co ja mam zrobić ?
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dafy wrote:
> Kilka tygodni pużniej zaprosiła mnie na swoje 20 urodziny, tylko ja,
> ona i jej rodzice.
> HMMM no ile on moze miec lat OTO JEST PYTANIE

Hehehe :))
Dzięki - nie spotrzegłem tego :)

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-05-06 11:19:09

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo napisał(a) w wiadomości: <01bfb6e9$24d160c0$3726a0d4@default>...
<...>
>To jest wielka psychologiczna zagadka
>O co jej tak naprawdę chodzi ?

Na moj gust, to dziewuszka leczy na Tobie swe kompleksy. I jak na swoj wiek,
to jest diabelnie wyrachowana i zimna, poza tym - nic nie daje w zyciu,
tylko bierze.
I sorry, ale w jej zachowaniu nie widze szansy na milosc, a tym bardziej na
dobra milosc.
Poluznilabym na Twym miejscu ta znajomosc.

Pozdrawiam
Moncia

The presented opinion is only mine, it's humble and non-professional.

1. Data: 2000-05-06 11:29:37

Temat: Odp: Odp: Co ja mam zrobić ?
Od: "kingall" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to że dziewczyna skończyła dwadzieścia lat oznacza że Leo też tyle ma .
Chyba że się gdzieś nie doczytałam że są w tym samym wieku a wtedy to
przepraszam .
Kinga

1. Data: 2000-05-06 13:32:27

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No przecież jest wyrażnie napisane że ma 19
Mae

1. Data: 2000-05-06 14:57:42

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

kingall napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy to że dziewczyna skończyła dwadzieścia lat oznacza że Leo też tyle ma .
>Chyba że się gdzieś nie doczytałam że są w tym samym wieku a wtedy to
>przepraszam .

Toc napisal, ze jest o rok starsza...=> ma 19l.
Macie zmeczone oczka.
Pozdrowka
Moncia

1. Data: 2000-05-06 19:54:24

Od: "kingall" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mae <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8f16h2$218$...@s...atcom.net.pl...
> No przecież jest wyrażnie napisane że ma 19
> Mae

Fakt teraz się doczytałam :)

1. Data: 2000-05-07 12:39:52

Od: "<<Zefiros>>" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moncia <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:t...@s...geomar.com.pl...

> Toc napisal, ze jest o rok starsza...=> ma 19l.
> Macie zmeczone oczka.
> Pozdrowka
> Moncia

Oj prawda, prawda chyba maja. Na poczatku to ja nie wiedzialem o czym to oni
moga nie wiedziec.
Jak juz czytacie to ze zrozumieniem, a nie dla zabicia czasu.

Z E F I R O S

z...@k...net.p

Beznadziejny dzień
czy ktos moze wie ?
Co to normalność (było: czy jestem normalny)?
I LOVE YOU TOO!!!
Prośba o pomoc - apatia