Co robicie względem paranoi z żarówkami?

101. Data: 2009-05-15 13:34:06

Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 14:05:48 +0200, Ghost napisał(a):

> Pod warunkiem, ze nikt sie nie zdecyduje.

Otóż oferta jest jak najbardziej poważna.

102. Data: 2009-05-15 13:42:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co? Mój TŻ stwierdził właśnie przy obiedzie, że jak żarówek normalnych
> nie będzie, to on (i ja też, chętnie) będzie chodził spać zaraz po
> zachodzie słońca, bo tak naprawdę to on lubi tylko dzienne światło :-D

I oczywiscie zwykla zrowka ma barwe podobna do dziennej bardziej niz
halogen. Ty jestes naprawde niezle porabana.

103. Data: 2009-05-15 13:55:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co? Mój TŻ stwierdził właśnie przy obiedzie, że jak żarówek normalnych
> nie będzie, to on (i ja też, chętnie) będzie chodził spać zaraz po
> zachodzie słońca, bo tak naprawdę to on lubi tylko dzienne światło :-D

Ja też, ale czasem warto sprawdzić z kimś się śpi. Mój kot nie potrzebuje
światła, ale też sprawdza z kim śpię... :-))

104. Data: 2009-05-15 14:38:59

Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.

Bzdura, znikną 100 watowe, reszta później az do 2012 całkowicie (w co nie
wierzę i raczej ten okres zostanie przedłuzony mocno)

> Co robicie względem tej paranoi?

Sprawdzamy informacje żeby takich właśnie paranoicznych wieści nie tworzyć

105. Data: 2009-05-15 14:44:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 15:42:19 +0200, Ghost napisał(a):

> I oczywiscie zwykla zrowka ma barwe podobna do dziennej bardziej niz
> halogen.
> Ty jestes naprawde niezle porabana.

Ja mówię dokładnie to, że "mój TŻ tak naprawdę lubi tylko dzienne światło".
Jeśli z tego ci jakimś twoim swoistym splotem skojarzeniowym wynika
wniosek, że "zwykła żarówka ma barwę podobną do dziennej bardziej niż
halogen", to kto tu jest porąbany?
Zapewne z faktu, że 31 grudnia słońce zaszło o tej i o tej wynika ci
absolutnie pewnna prognoza giełdowa na cały przyszły rok :-D

106. Data: 2009-05-15 14:45:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 15:55:12 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ja też, ale czasem warto sprawdzić z kimś się śpi. Mój kot nie potrzebuje
> światła, ale też sprawdza z kim śpię... :-))

Się maca ;-)

107. Data: 2009-05-15 14:46:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 16:38:59 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

> Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
>
> Bzdura, znikną 100 watowe,

O żesz, a ja właśnie takich używam w domu :-(
To co - trzeba będzie kupić ze 100 sztuk...

> reszta później az do 2012 całkowicie (w co nie
> wierzę i raczej ten okres zostanie przedłuzony mocno)

Mam nadzieję, że w nieskończoność :-D

108. Data: 2009-05-15 15:25:11

Od: e-Shrek <e...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 May 2009 14:03:23 +0200, Ghost napisał(a):
> Zapomniales o znacznie wiekszej trwalosci energooszczednych. A rachunki za
> prad to bynajmniej zaden blad pomiaru.

Ale masz takie doswiadczenia czy powtarzasz propagande?
Wlasnie padla mi energooszczedna w przedpokoju. Raptem po dwoch latach.
Uwazasz to za jakis niesamowity wynik? :-)

e-Shrek

109. Data: 2009-05-15 15:29:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się maca ;-)

Po wódce można się pomylić, albo udawać, że się pomyliło.

110. Data: 2009-05-15 15:39:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mówię dokładnie to, że "mój TŻ tak naprawdę lubi tylko dzienne
> światło".

I ze Wy cala rodzinka macie takie same dziwne oczy.

jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych
Firma Elektryczna