Co robicie względem paranoi z żarówkami?

121. Data: 2009-05-15 17:13:16

Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:uz5mxbsz0ql7$.5k9y0tqhew64.dlg@40tude.net...

> Nawet jak skład węgla stanie obok ich domu...

Nawet jak ikselka stanie obok ich domu.

122. Data: 2009-05-15 18:20:25

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> 1994 lub 5 roku kupiłem pierwsze żarówki Philipsa
> do dziś działają...
>
> a są eksploatowane po 3-4h dziennie...

Podobnie mam z Osram Dulux EL LongLife 20W. Nic ich nie rusza.

Co innego marketówki za kilka złotych, te faktycznie działają krócej od
zarówki.

--
Irokez

123. Data: 2009-05-15 18:59:12

Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

> Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.

<lol>

samochodowe też?

124. Data: 2009-05-15 19:12:16

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Na 100% pamiec wody.

Ghost :)
nie badz taki podziel sie wiedza o co chodzilo, bo zapowiada sie jak zwykle
ciekawy i smieszny watek :)
musze pogrzebac w archiwum :)

--
pzdr
piotrek

125. Data: 2009-05-15 19:17:52

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> imho to był raczej problem dla lekarza a nie powód do wymiany halogenów.

obydwoje macie racje.
ty o lekarzu a xl'ka o genetyce :)

--
pzdr
piotrek

126. Data: 2009-05-15 19:29:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 19:09:11 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> Na 100% pamiec wody.

W twoim mózgu.

127. Data: 2009-05-15 19:30:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 19:10:59 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> [...]
e.net...

> Niemozliwe zeby od sasiada, ale jesli Twoje dzieci maja te same geny co Ty
> to prokurator powinien sie zainteresowac.

Wystarczy, ze Ty się interesujesz.

128. Data: 2009-05-15 19:31:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 19:12:37 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "vojciech" <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy mocniej, ale co to ma do rzeczy?

Typowe.

129. Data: 2009-05-15 19:32:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 19:13:16 +0200, Ghost napisał(a):

> Nawet jak ikselka stanie obok ich domu.

...to wartość wzrośnie, ale nie kupię wtedy.
:->

130. Data: 2009-05-15 19:35:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

f.googlegroups.com...
e.net...

> Wystarczy, ze Ty się interesujesz.

Ja? To Ty nam tu odstawiasz rodzinna ekshibicjonistyke przy kazdym
praktycznie temacie. BTW Niezly material dla psychoanalityka.

jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych
Firma Elektryczna