Co zrobic z telewizorem?

1. Data: 2006-10-16 19:39:18

Temat: Co zrobic z telewizorem?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Co najlepszego mozna zrobić z małym raczej niedziałajacym telewizorem?
Stoi przed piwnica i przeszkadza sąsiadowi...
Jakies promocje sa akurat?
JaC

2. Data: 2006-10-16 20:42:29

Temat: Re: Co zrobic z telewizorem?
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakies promocje sa akurat?

w sklepach Sony za plazme Bravia 42 cale daja 1000 zł zniżki jak oddasz
stary - czytałem w GW reklamę:)

JR

3. Data: 2006-10-17 06:35:56

Od: "kisielek" <k...@L...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Co najlepszego mozna zrobić z małym raczej niedziałajacym telewizorem?
> Stoi przed piwnica i przeszkadza sąsiadowi...

postaw przy śmietniku. ja nie zdążyłem wsiąść do samochodu,
a już biegło dwóch amatorów telewizji;)

kisielek

4. Data: 2006-10-17 07:20:05

Od: "Krzysiek T" <t...@O...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co najlepszego mozna zrobić z małym raczej niedziałajacym telewizorem?
> Stoi przed piwnica i przeszkadza sąsiadowi...
> Jakies promocje sa akurat?

ja stary telewizor babci ..... zakopalem w ogrodku ;)))

5. Data: 2006-10-17 08:53:11

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja stary telewizor babci ..... zakopalem w ogrodku ;)))

Naprawdę masz się czy chwalić

Tomek

6. Data: 2006-10-17 13:17:17

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę masz się czy chwalić
hmm, moje pierwsze skojarzenia to pewien znany kabaret, a Ty tak na powaznie...
Co do TV, juz mialem wyniesc na smietnik, gdy wpadla mi w rece
gazeta lokalna i w dziale ogloszen bylo naprawa/skup tv. z osiedlowym
numerem jakims (znaczy blisko mnie). Zadzwonilem, spytali co za model
i co nie dziala i... czy pilot sprawny :)
Za pol godziny przyszli dwaj synkowie do domu i za 15zl 'kupili',
sprawdzajac 2 razy czy na pewno jest ten pilot.
Tak wiec zamiast ciagac sie z nielekkim TV na smietnik
to dostalem pod drzwiami na piwo i TV 'sam sie wyniosl'

pozdrawiam
Bruno

7. Data: 2006-10-19 13:11:11

Od: "krzysiek" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba było utopić w Morskim Oku. Tam przynajmniej co jakiś czas
nurkowie prowadzą akcje wydobywczą..... Ostatnio jak pokazywali co
wyciagnęli to się mocno zdziwiłem, była tam np. stara lodówka.

zatkany pion kanalizacyjny - rura zeliwna
Problem z brodzikiem
skóra ekologiczna
okap do otwartej na salon kuchni
dom