Coaxil.

następny post »
From: "dipsom_ania" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Coaxil.
Date: Thu, 20 Feb 2003 14:24:21 +0100

Proszę tylko o sprawdzone opinie, a nie te "wyssane z palca".
Po pierwszym wzięciu, jakoś dzień po miałam typowy efekt placebo. Ale bardzo
szybko minął i przez ok. 3 tygodnie brałam go w przekonaniu, że w żaden
sposób mi nie pomaga. Efekty zauważyłam po 3-4 tygodniach.
Mojej koleżance na przykład "nie pomógł" - ale okazało się, że odstawiła go
po 3 tygodniach. Może rzeczywiście nie pomagał, każdy ma inny organizm. W
Internecie spotykam się z różnymi opiniami. Te, które się pokrywają to
takie, że jest bezpieczny i że nie koniecznie wszystkim pomaga, czasami
trzeba sięgnąć po coś silniejszego. Te, które nie: pomaga / nie pomaga
("ziółko w tabletce").
Nie szczebioczę po nim, nie usypia mnie, nie ścina z nóg, świat wcale nie
wydaje mi się nagle jakiś kolorowy, ale pewne objawy lekko przycichły.
Jak to jest u Was? Macie jakieś doświadczenia którymi chcielibyście się
podzielić?

--