Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

720. Data: 2015-03-15 22:00:02

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Uhmmm, bardzo "łagodnie" chorowaliśmy wszyscy troje w domu po kolei
> (ja, mąż i młodsze z dzieci) po szczepieniu na grypę, ponad 20 lat
> temu - każde z nas plackiem 10 dni (dokładnie 10) w gorączce 39 z
> kreskami, a potem 3 miesiące wrak człowieka. Nigdy więcej szczepionki
> na grypę. Odkąd się nie szczepimy, NIE CHORUJEMY na grypę. Czyli już
> ponad 20 lat.

Najgorzej jak człowiek nie wie na co sie szczepi i potem wyciaga z tego
kiepskie wnioski...
Wirus grypy zmienia sie tak czesto ze szczepionka jest tylko zgadywaniem,
jak zmieni sie w danym roku.
Raz trafia lepiej, raz gorzej.
Ale szczepionka na grype nie jest obowiazkowa...

722. Data: 2015-03-15 22:00:04

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> szczepiacy mnie na sile srodkami nie tylko nie gwarantujacymi
> bezpieczenstwa szczepionemu ale nawet nie gwarantujacymi odpornosci
> (ktorej dlugosci nawet w przypadkach zakonczonych sukcesem nie da sie
> czesto jednoznacznie okreslic) tez powinni byc stosownie traktowani

Zaczynma czuc, ze jestes osoba która regularnie składa reklamacje dotyczące
prezerwatyw.
One tez zapobiegają ale nie gwarantują 100% skutecznosci...

723. Data: 2015-03-15 22:00:14

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Tylko takie debilstwo jak ty wierzy w to bez dowodu.

Ktos tu pisał ostatnio, ze ikselki nie nalezy sie czepiac bo taka miła i
kulturalna, ze nie uzywa argumentów ad personam... Hmm...

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?