Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

191. Data: 2015-02-27 14:29:01

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2015 12:15, Ikselka pisze:

> Jak na razie - sam jesteś ubezwłasnowolniony, kretynie, i to na WŁASNE
> życzenie, i TO jest właśnie szczyt kretynizmu:

Pieprzysz, stara szmato.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

192. Data: 2015-02-27 14:52:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 14:29:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Pieprzysz, stara szmato.

Ciebie.

--

XL
pewni siebie.

193. Data: 2015-02-27 16:12:32

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2015 14:52, Ikselka pisze:

> Ciebie.

Chciała byś.

194. Data: 2015-02-27 16:51:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
> Wytłumaczyłem Ci, że atakujesz innych o coś czym sam grzeszysz, matole -

Znów ten śmierdzący jad nienawiści Ci z Twojej paskudnej paszczy wycieka...
Myślałem że ustaliliśmy już, że tłumacząc mi, nie znałeś rozmowy którą tu
przywołaliśmy, a więc pisałeś jak niewidomy o kolorach...

Ok, zrobię szybką i ostatnią próbę zanim Fragi mnie skarci znowu za podłe
przeciąganie w nieskończoność :-)

Nie śmiałem się z tego, że XL robi literówki, bo każdy je robi tu i tam -
śmiałem się z tego jak się biedna z tego zepsutą klawiaturą tłumaczy bo
pozuje na nieomylną. A więc nie atakuję nikogo za to, czym sam grzeszę, bo
ja się klawiaturą z literówek nie wykręcam. Poniał? Czy dalej będziesz się
upierał przy swoim?

> Zdziro.

Po chrześcijańsku toleruję ten Twój śmierdzący jad nienawiści bo wiem że
musisz mieć ciężkie życie biedaku - życzę powrotu do zdrowia.

195. Data: 2015-02-27 16:57:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście wolę nadgorliwych lekarzy, niż ryzykujących zdrowiem moim czy
> mojego dziecka, choćby to robili na własną (opłaconą czy nie)
> odpowiedzialność.

BTW bójmy się... Odra już przekroczyła Odrę we Wrocławiu.

196. Data: 2015-02-27 17:35:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-27 11:33, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

> Oczywiście. Spisek. Ale TY masz dostęp do tych ściśle utajnionych
> danych. I do wyników sekcji kosmity z Roswell.

Kochani, obejrzałam wszystkie części X files od początku do końca, więc
wiem. To była jedna wielka ściema.
Biedny Mulder.

197. Data: 2015-02-27 17:38:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie.

Ania?

198. Data: 2015-02-27 17:39:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-27 12:50, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

Ale może to dobrze?

199. Data: 2015-02-27 17:42:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-27 00:15, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Ale wiesz już że to puste kalorie?

200. Data: 2015-02-27 17:56:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony
W dniu 2015-02-26 o 23:24, glob pisze:
- ukryj cytowany tekst -
> [...]
>

> Nie mam, oni powtarzają niemal dosłownie kłamstwa z internetu.

Glob, za bardzo patrzysz w internet, a za mało masz własnych dzieci.

Nie przygłupie, już ten tekst w kompilacji z siedem razy czytałem wklejany przez
oszołomów, oni tak robią, by za wszelką cene przemycić swoje wariactwo jako prawda,
jakby sami siebie w wariactwie chcieli koniecznie utwalić.

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?