Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

591. Data: 2015-03-05 19:48:57

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 08:19, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...
>
> Co do jabłek w biedronce - nie wiem czego oczekujesz. Tego ze w głównych
> faktach powiedzą jabłka kanadyjskie w biedronce!
> Pomijam ze to sie wydaje az niemozliwe, zeby przy cenie skupu jaka podaja
> rolnicy (10gr) opłacało się komukolwiek przywozić jałbka z Kanady.
> Spojrze z ciekawosci dzis.

Jest gorzej niż nam się wszystkim wydaje.
Wina włoskie, francuskie, portugalskie są w Biedronce. Żeby one jeszcze
lane były gdzieś u nas w butelki, ale nie! Oryginalnie zakręcają je TAM!!

Jeszcze zdziwiony?

592. Data: 2015-03-05 19:57:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 11:48, obywatel JBP uprzejmie donosi:

> Ikselko miła,
> Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej
> prawdy. Albo nie zauważyłaś, albo przeleciałaś przez sklep jak meteoryt;)
> Przecież w Biedronce są również jabłka polskie, kupowane bardzo chętnie
> w sporych ilościach i jest ich więcej niż zagranicznych. Te obce, to
> gatunki, które u nas nie są produkowane. Sama lubisz i cenisz szare
> renety, pewnie znasz sprzedawców tego gatunku - możesz wskazać gdzie
> kupić polskie ? Bo u mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach
> polskich renet nie ma. W sklepach warzywniarskich też nie.

Widzi mi się, że Biedronka robi bardzo dobry research, bo na moim
zadupiu, gdzie na bazarku drobny sklepikarz sprzedaje polską renetę, w
żadnej Biedronce nie uświadczysz innego zagramanicznego jabłka poza
zGrannym Smithem i takim czerwonym, którego chwilowo nazwy nie pamiętam

593. Data: 2015-03-05 19:59:22

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

> Generalnie jestem zdania, że 'szczepienia' w takiej
> postaci jak mamy, czyli prewencyjne zabijanie klina
> klinem, 'przewidujące rozwój biologii' operujące
> na całym społeczeństwie to jakiś tylko tymczasowy
> i niedoskonały w długiej perspektywie etap w rozwoju
> cywilizacji. Rozwój wiedzy genetycznej przyniesie,
> mam nadzieję, metody bardziej zindywidualizowane.

wow - wolisz grzebanie w DNA zamiast rozwinietych i znanych z działania i
zasad funkcjonowania szczepionek. Cos niesamowitego.

594. Data: 2015-03-05 19:59:23

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

> Nosz kuźwa ...
> Nie, nie chce mi się, nie mam czasu :)

To konczac ten podwatek - idz sobie do prywatnego lekarza, on przeprowadzi
długi przedszczepionkowy wywiad, indywidualnie cie przygotuje, skasuje
stówke i poda te sama szczepionkę.
Bo cóż miałby z nią wymyslic - amerykę odkryc ponownie...

595. Data: 2015-03-05 20:04:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Mar 2015 19:46:05 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-03-04 15:04, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

ru+Polski%3A+projekt+ustawy+nr+1066,2433147
wana

zely-sie-w-senacie-po-cichu-wycieto-obowiazek-rozlic
zania-glosow-niewaznych
dzil-nowy-podatek--oplate-zapasowa.htm
ki-podpisal-ustawe-wprowadzajaca-polski-zywnosc-gmo
anie-ustawy-o-zapobieganiu-oraz-zwalczaniu-zakazen-i
-chorob-zakaznych-u-ludzi-oraz-ustawy-o-panstwowej-i
nspekcji-sanitarnej/
hana-po-cichu-ustawa-w-sejmie/
ych-uchwalenie-jest-razaco-sprzeczne-z-interesem-pub
licznym-trzy-ustawy-o-ktorych-milcza-media
cz-wydanego-po-cichu-21-grudnia-w-przyszlym-roku-pal
iwo-ma-znowu-podrozec-przez-kolejna-podwyzke-akcyzy-
o-76--ustawa-zostala-przepchnieta-za-naszymi-plecami
2011082614454/rzd-po-cichu-zwiksza-uprawnienia-sub/m
enu-id-312.html
ale-po-cichu-nowe-przepisy-sa-stworzone-dla-korupcji
f0

> No jak już na demotach o tym napisali, to na pewno zmowa milczenia

A to spytaj pierwszego lepszego 50-latka na przystanku, czy wie coś o
"demotach". I nie udawaj głupszej niż jesteś.
--

XL
pewni siebie.

596. Data: 2015-03-05 20:06:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Mar 2015 19:37:49 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-03-04 15:16, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ale to akurat nie jest przykład homeopatii.

Bo to jest "akurat" przykład tego, o czym masz w moim tekście ciut PONIŻEJ
homeopatii, a ciut POWYŻEJ Twych możliwości czytelniczych, jak widać.
--

XL
pewni siebie.

597. Data: 2015-03-05 20:08:28

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 22:59, Budzik pisze:
> [...]
> szczepienie od szczepienia.

> Tak. I jakie jest w przypadku szczepien?
> Brednie o tym, ze spadek zachorowań jest samoistny?
> Mamy się przestać szczepić, zeby paru osobom udowodnic ze jest inaczej?

> I to dobrze czy źle?

> Tu akurat jest wiele bzdur ale te bzdury mozna wymienic i zargumentować.

> Naprawde musisz?
> Słyszałem ze coraz wiecej osób uczy dzieci w domu.

> Czyli cały ruch antyszczepionkowy opiera sie na tym, ze skoro nam kaza to
> mówimy NIE!?! Bardoz mądre.
> Jest takie przysłowie: na złośc rodzicom odmroże sobie uszy. Pasuje jak

Wiesz, to trochę tak, jak z dziennikarzami, którzy czasem
'na wyrost' blokują przeciwdziałaniu świństwom w obronie
wolności prasy.
Ja nie chcę bronić skrajności, dla mnie np. postawa Ikselki,
ze względu właśnie na brak naukowości, jest nie do
przyjęcia.

Ale to nie znaczy, że jej postawa jest kompletnie
nieracjonalna. To raczej brak zdolności/wiedzy do
wyjaśnienia 'prawd przeczuwanych podskórnie',
które sporo racjonalności jednak mają.
Nie chce mi się tu za bardzo po raz kolejny wikłać,
bo pisałem np. o mechanizmach ewolucyjnych wcześniej.
Więc ... pozwolę sobie na krótkie podsumowanie
tematu szczepionkowego oraz, oczywiście dla
zaciemnienia tematu, na kolejną dygresję
z resortu 'ad hitlerum' ;) To taka przynęta
dla ludzi małostkowych :)

A więc ...

To nie sztuka walić 'na ślepo' po całości.
Sztuką jest działać precyzyjnie - uderzać
tylko w stanowiących największe zagrożenie.
Po to, aby się potem nie pieprzyć z
ich potomkami czy też choćby ze stworzoną przez
nich 'kulturą' udzielającą się szybko reszcie.

Każdy 'skuteczny' wojskowy to wie, wiedział
to każdy, kto podbijał świat i wie to ewolucja.
W swoim ciele masz więcej bakterii, niż własnych
komórek, co nie znaczy, że zawsze się z ich przodkami
idealnie 'dogadywałeś'. Ale dzisiaj uznajesz je
za 'swoje', za element własnego ciała.
Tolerancja.

Szczepionki, podobnie jak antybiotyki,
niestety należą do pierwszej kategorii.
Ładują po całości i są ślepe. A tymczasem
w bunkrach pod ziemią mamy już gigantyczne
hangary mnożącego się wojska, które ma
w dupie naloty dywanowe, bo sobie żyje
pod ziemią. I Ci zatruwa/wysusza studnie.

Wracając do Hitlera ...
Weź sobie sytuację na Bliskim Wschodzie
i potraktuj ją jako pokłosie m.in.
wojen krzyżowych.
Potraktuj terroryzm jako wynik trwających
setki lat temu wojen religijnych.
Im bardziej nietolerancyjni byli krzyżowcy
- tym bardziej agresywnego wytworzyli wroga.
Etykietyzacja 'niewierny' dotykająca
większość społeczeństwa islamskiego, tego
typu naznaczenie to synonim 'ślepego działania',
w którym polaryzujesz sytuację i z góry
zakładasz niemożność koegzystencji.
W ten sposób tworzysz sobie prawdziwych,
wyspecjalizowanych, wyselekcjonowanych
wrogów, którzy się nawzajem wspierają
a nie osłabiają.

Pozwól sobie pochorować, bądź tolerancyjny
np. dla grypy - a sprawisz, że będzie ona
zawsze słaba. Bakterie nie koniecznie
chcą zabijać (chociaż śmierć też
jest elementem strategii ewolucyjnej
'pojawiaj się nagle, eksploatuj i równie
szybko zmykaj' - ale to inny temat)
Dadzą dużo za to, by sobie spokojnie
poegzystować. Ale ta koegzystencja wymaga
... ciągłości. Jeśli nie ma ciągłości
(po masowych szczepieniach majacych skutki
np. przez dwie dekady), to ofiara
... nie umie koegzystować z potomkami
'niby wytępionych' i ciężko choruje.

A wracając do dzisiaj i do Ameryki, oraz
pytania 'dlaczego nie szczepią'
- wyżej masz odpowiedź.
Izolowanie chorych to odpowiednik
działania precyzyjnego. Reszta
ma sobie radzić i koegzystować
z tym, co jest dookoła takie jakie
jest - bo w dłuższej perspektywie
jest to zdrowsze.

Jest takie powiedzenie 'lepiej zapobiegać
niż leczyć'.
Tutaj należy je wpierw owinąć
odpowiednio, żeby zachowało moc.
Zapobiegać oznacza tu czasem
'utrzymywać naturalną równowagę'
a nie 'szczepić'.

Albo rozkładasz koszty kontaktu
z mikrobami w czasie, jesteś tolerancyjny,
albo jesteś nietolerancyjny,
a potem ... wygrywasz KUMULACJĘ w totka ;)

Zdrówko :)

598. Data: 2015-03-05 20:08:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Mar 2015 19:16:02 +0100, zażółcony napisał(a):

> To nic, że nagrody itp ...

No ale co, że "nagrody"? - "nagradza" się dziś różne pierdy, do "nagród"
nie zgłasza sie dobrych filmów, bo dobry film reklamuje się sam i nie
potrzebuje "nagród".
:->
--

XL
pewni siebie.

599. Data: 2015-03-05 20:09:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Mar 2015 18:37:48 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-03-05 13:53, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

opacz-chorzy-na-gry

> Czasem lubię Was poczytać, Towarzyszko.

No. Sterowanie czyli działa..
--

XL
pewni siebie.

600. Data: 2015-03-05 20:10:34

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-05 o 20:08, Ikselka pisze:

> No ale co, że "nagrody"? - "nagradza" się dziś różne pierdy, do "nagród"
> nie zgłasza sie dobrych filmów, bo dobry film reklamuje się sam i nie
> potrzebuje "nagród".

Zgadza się, np. dwa pierwsze sezony 'Walking Dead'. Mniam :)

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?