Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

491. Data: 2015-03-04 11:42:30

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa pisze:

> Jak widać ten podejrzewany o pedofilię osobnik jest też "chrześcijańskim
> 'naukowcem'" lub podobnym oszołomem, który nowotwory leczyłby
> "zamawianiem" czy innymi czarami.
>
> Sterylizacja, sterylizacja, sterylizacja.

Wygląda raczej na to, że to Twój umysł jest całkowicie wysterylizowany,
albo i wykastrowany. :-)

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

492. Data: 2015-03-04 11:48:30

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo podaje się, że właśnie źli i paskudni rolnicy wyszli na drogi, a nie
> podaje się, że się właśnie (co sama wczoraj widziałam) w Biedronce
> sprzedaje włoskie i kanadyjskie jabłka i "zwykli ludzie", co na tych
> rolników psioczą o drogi, ochoczo te kanadyjskie jabłka kupują, zamiast
> kupować polskie.

Ikselko miła,
Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej prawdy.
Albo nie zauważyłaś, albo przeleciałaś przez sklep jak meteoryt;)
Przecież w Biedronce są również jabłka polskie, kupowane bardzo chętnie w
sporych ilościach i jest ich więcej niż zagranicznych. Te obce, to gatunki,
które u nas nie są produkowane. Sama lubisz i cenisz szare renety, pewnie
znasz sprzedawców tego gatunku - możesz wskazać gdzie kupić polskie ? Bo u
mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach polskich renet nie ma. W
sklepach warzywniarskich też nie.

Pozdrawiam,
JBP

493. Data: 2015-03-04 11:58:49

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> Dokładnie. Tak samo postępują praktykujący tradycyjną medycynę chińską,
> którzy, podobnie jak homeopaci, zbierają informacje o psychice
> człowieka. Nasz "tradycyjna" czyli materialistyczna medycyna
> "zapomniała" o tym, że świat, a w nim wszystko co żyje, ma naturę
> dualną. Że wszystko co materialne ma swoją duszę (albo informację,
> energię). Wniknięcie w pierwiastek niematerialny wymaga znacznie więcej
> zachodu i wyobraźni aniżeli dość prosta, wizualna ocena stanu materii.

nawet bez wchodzenia w część duchową żeby dobrze wiedzieć co dolega
pacjentowi trzeba się tego wywiedzieć. nie da się tegto zrobić w 15
minut, w tym wypełnianie stosu papierków.

A i pacjenci po paru takich wizytach potrafią się lepiej obserwować i
przekazać więcej bardziej precyzyjnych danych.

i stąd coś więcej niż rozmaowa w stylu:
- Boli mnie gardło
- angina. Antybiotyk. Naaaaastępny!

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

494. Data: 2015-03-04 12:10:14

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> [...]
>
> A i pacjenci po paru takich wizytach potrafią się lepiej obserwować i
> przekazać więcej bardziej precyzyjnych danych.

Będę jednak obstawał przy swoim: w leczeniu należy uwzględnić leczenie
duszy człowieka a leczenie materialne traktować jako wspierające dla
porządkowania świata duchowego. Ograniczenie leczenia do farmakologii to
tylko zatruwanie organizmu.

495. Data: 2015-03-04 14:36:28

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 11:08, masti pisze:

> nie, ale przede wszystkim lekarz homeaopata poświęca pacjentowi dużo
> więcej czasu niż ten w przychodni i zbiera dużo więcej bardziej
> szczegółowych informacji.

To nie jest LEKARZ!

To OSZUST!

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

496. Data: 2015-03-04 14:42:05

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 11:48, JBP pisze:

> Ikselko miła,

ROTFL

Miła jak kiła ;->

> Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej
> prawdy.

Mówiąc w prost: kłamstwa. Bo pół prawdy to całe kłamstwo.

> [...]
> kupić polskie ? Bo u mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach
> polskich renet nie ma. W sklepach warzywniarskich też nie.

Dodatkowo jeśli jeden towar jest dobry i tani a drugi kiepski i drogi,
to dlaczego konsument ma kupować produkt kiepski i drogi tylko dlatego,
że jest krajowy?

Wielu polskich producentów nauczyło się produkować dobrze i za
umiarkowaną cenę. Reszta - wychodzi na ulice.

497. Data: 2015-03-04 14:46:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> To nie jest LEKARZ!

chcesz powiedzieć, ze ten dyplom akademii medycznej i doktorat, które
widziałem to sfałszowane? udowodnij.

> To OSZUST!

oczywiście. pokażesz swój dyplom?

498. Data: 2015-03-04 15:04:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04 Mar 2015 07:19:32 GMT, Budzik napisał(a):

> To moze własnie wspomnij.

To może zacznę od przykładu już sztandarowego - tzw Ustawy 1066 czyli
"Ustawy o bratniej pomocy":
http://www.filmweb.pl/forum/inne/Kolejny+etap+rozbio
ru+Polski%3A+projekt+ustawy+nr+1066,2433147
http://patrz.pl/filmy/ustawa-1066-po-cichu-przegloso
wana

A dalej to już lecimy ciurkiem:

http://wpolityce.pl/polityka/223421-cuda-na-urna-zac
zely-sie-w-senacie-po-cichu-wycieto-obowiazek-rozlic
zania-glosow-niewaznych
http://niewygodne.info.pl/artykul5/01972-Rzad-wprowa
dzil-nowy-podatek--oplate-zapasowa.htm
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/prezydent-komorows
ki-podpisal-ustawe-wprowadzajaca-polski-zywnosc-gmo
http://wiecejprzestrzeni.org/index.php/2012/07/o-zmi
anie-ustawy-o-zapobieganiu-oraz-zwalczaniu-zakazen-i
-chorob-zakaznych-u-ludzi-oraz-ustawy-o-panstwowej-i
nspekcji-sanitarnej/
http://demotywatory.pl/4350354/Tajna-ustawa
https://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/11/06/przepyc
hana-po-cichu-ustawa-w-sejmie/
http://wpolityce.pl/polityka/116806-trzy-ustawy-ktor
ych-uchwalenie-jest-razaco-sprzeczne-z-interesem-pub
licznym-trzy-ustawy-o-ktorych-milcza-media
http://demotywatory.pl/4436625/W-wyniku-dekretu-Kopa
cz-wydanego-po-cichu-21-grudnia-w-przyszlym-roku-pal
iwo-ma-znowu-podrozec-przez-kolejna-podwyzke-akcyzy-
o-76--ustawa-zostala-przepchnieta-za-naszymi-plecami
http://wolnapolska.pl/index.php/Bezpiecze%C5%84stwo/
2011082614454/rzd-po-cichu-zwiksza-uprawnienia-sub/m
enu-id-312.html
http://wgospodarce.pl/opinie/10483-beda-krecic-lody-
ale-po-cichu-nowe-przepisy-sa-stworzone-dla-korupcji
http://biznes.onet.pl/cicha-likwidacja-kominowki/gym
f0

...oraz tzw ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, przemycenie po
cichu uprawnień dla par homoseksualnych do bycia rodziną zastępczą,
nowelizacja ustawy o stanie wojennym na wypadek tzw terroryzmu w
cyberprzestrzeni itp pomysły PO.

Może chcesz więcej - ale to już sobie sam wyszukaj, warto WIEDZIEĆ.

--

XL
pewni siebie.

499. Data: 2015-03-04 15:05:22

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...oraz tzw ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

i będziesz do upadłego bronić prawa twojego męża do lania cię w domu?

500. Data: 2015-03-04 15:06:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 09:52:11 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> a do Fucktu byś się nadawała. Masz talent do wymyślania bzdur oderwanych
> od rzeczywistości

Twojej. Tylko co ja na to poradzę, że Twoja jest oderwana?

--

XL
pewni siebie.

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?