Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

391. Data: 2015-03-03 01:08:35

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Mar 2015 23:51:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> 2 osoby? na setki milionów zaszczepionych? faktycznie.tragedia.
> na dodatek przez ostatnie 15 lat są to jedyne 2 przypadki w Polsce.

To nie są _jedyne_ przypadki, to _JA_ znam dwie osoby. I to nie jest
ostatnie 15 lat - gdyby tak było, to przynajmniej by się sądzili albo coś.

> I przypadkiem znasz obie te osoby?

Tak. Bo widzisz, to jest własnie ta Twoja cudowna moc sprawcza statystyki -
JA SAMA znam AŻ dwie osoby, a przecież statystycznie nie powinnam znać
żadnej. Czyli co - znam ich o 200 procent za dużo, 200 procent BŁĘDU
statystycznego. Co Ty na to? Uczyłeś się kiedykolwiek statystyki
matematycznej? - bo jesli nie, no to sorry, ale nie wiesz, o czym mówię.

> A teraz zastanów się ile osób nie miało polio przez szczepienia.

Tych dwóch osób (oraz mnóstwa innych, których akurat JA NIE znam, a są) to
nie obchodzi - kobieta (chodziłam z nią do klasy w podstawówce) jest
garbata i niedorozwinięta umysłowo, ma na imię Zofia. Chodzi zgięta wpół, z
ogromnym garbem na plecach, nie mogą nawet spojrzeć nikomu normalnie w
oczy. Podstawówkę skończyła z litości nauczycieli, nigdy nie usłyszałam od
niej jednego zdania na lekcji, jej zeszyty to był jeden gryzmo bez sensu,
nawet ich nie sprawdzano. Nigdy nie założyła rodziny, bo i jak - nie miała
szans na normalne życie nawet, żyje na garnuszku u biednej rodziny. Nie
wiem nawet, czy potrafi skłądnie mówić.
Mężczyzna, Józef, ma bocznie skrzywiony kręgosłup, prawą nogę cienką i
krótką, bo nie urosła od czasu kiedy miał kilka lat. Lewa noga niby
normalna, ale z ogromnym iksem oraz wychyloną na zewnątrz stopą na skutek
zniekszta cenia kości poniżej kolana. Czaszkę ma "przekoszoną" - aby oczy
były na jednej wysokości, musi przechylać głowę. Mówi nieskładnie. Ogromne
tiki. Jego brat, o rok młodszy - piękne ciało jak Apollo, zdrowy,
błyskotliwy... żona, dzieci...
--

XL
pewni siebie.

392. Data: 2015-03-03 11:27:06

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A jak weryfikujesz dane z mediów?

Jestem spokojny o to, ze media kontrolują się same nawzajem.

393. Data: 2015-03-03 11:27:06

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik masti g...@t...hell ...

> A teraz zastanów się ile osób nie miało polio przez szczepienia.

Oj nie czytałes wypowiedzi Ikselki...
Ikselka twierdzi, ze tego nie da się udowodnić. A korelacja podawania
szczepionki i braków zachorowań jest przypadkowa.

394. Data: 2015-03-03 11:40:25

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To nie są _jedyne_ przypadki, to _JA_ znam dwie osoby. I to nie jest
> ostatnie 15 lat - gdyby tak było, to przynajmniej by się sądzili albo coś.

owszem przez ostatnie 15 lat były w polsce 2 *dwa* przypadki.

> [...]
> statystycznego. Co Ty na to? Uczyłeś się kiedykolwiek statystyki
> matematycznej? - bo jesli nie, no to sorry, ale nie wiesz, o czym mówię.

to tylko świadczy o tym, że konfabulujesz.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

395. Data: 2015-03-03 12:13:15

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 22:15, Pszemol pisze:
> "adam" <a...@w...pl> wrote in message

> Jesteście panowie okrutni dla naszej miłej grupowiczki ;-)

Sama sobie zgotowała ten los.
Zastanawiam się tylko nad jednym, dlaczego do tej miłej główki nic nie
dociera? Od wielu lat na grupach jest uważana za ..., już nie napisze za
kogo, poniżana, a ona ciągle swoje. Mnie jakby tyle nawtykano, to bym
się choć trochę zastanowił nad swoim charakterem i przymknął się. A
ikselka nic, brnie do przodu, nie przebierając w słowach i sposobach.
Jako nauczycielka powinna dawać wzór, a ona bardzo źle prezentuje swoje
środowisko.

396. Data: 2015-03-03 13:03:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 Mar 2015 10:27:06 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Jestem spokojny o to, ze media kontrolują się same nawzajem.

Tak, to zaiste przekonuje 3333-|
--

XL
pewni siebie.

397. Data: 2015-03-03 13:04:31

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik wrote:

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Rozumiem. Szkoda ze dane tego nie potwierdzaja. Ale nie przejmuj się - tym
> gorzej dla danych!
> Taka przykładowo odra od 1950 roku regularnie dawała 400 lub wiecej
> chorych na 100.000 mieszkańców. Bez tendencji spadkowej.
> Po wprowadzeniu szczepien dzis mamy zachorowan kilka...

https://faktyoszczepieniach.wordpress.com/szczepionk
i-nas-nie-uratowaly-cz-
ii-polska/

https://szczepieniapolio.wordpress.com/ofiary-szczep
ien-doustnych-wirusem-
polio-typu-3-w-polsce/

--
J. usłużnie serwując

398. Data: 2015-03-03 13:12:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Mar 2015 10:40:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> owszem przez ostatnie 15 lat były w polsce 2 *dwa* przypadki.

CZYTAJ UWAŻNIE: "I to nie jest ostatnie 15 lat"

Przypadki opisane przeze mnie to _osobiście mi znane_ przypadki zachorowań
BEZPOŚREDNIO po szczepieniu, ludzie zaszczepieni około w latach 1958 i
1960. A było identycznych przypadków MNÓSTWO w tym czasie. Podkreślam -
spowodowała je SZCZEPIONKA.
Innych danych w tej sprawie nie śledzę, wystarczy mi to, o czym SAMA wiem,
bo znam, widzę.

Podsumowując (bo kończę dyskusję):

" Paraliż sztucznie wywołany

Jedną z najgorszych chorób jest polio - paraliż dziecięcy. Kiedy 26
kwietnia 1954 roku Amerykanin dr Jonas Salk zaszczepił pierwszą grupę 440
000 dzieci, wydarzenie to stało się świętem. Wynalazcę szczepionki
ogłoszono bohaterem narodowym. Rok później, 12 kwietnia 1955 r., Fundacja
ds. Paraliżu Dziecięcego ogłosiła, że szczepionka jest bezpieczna, silna i
skuteczna. Dwa tygodnie później, 24 kwietnia, kilka dni wcześniej
zaszczepione dziecko zachorowało na paraliż dziecięcy. Dwa dni później
Departament Zdrowia Stanu Kalifornia podał, że stwierdzono jeszcze 250
zachorowań, z czego 150 dzieci zostało całkowicie sparaliżowanych, a 11
zmarło. Zdarzyło się coś jeszcze gorszego - gdy zaszczepione dziecko
wróciło do domu, zaraziło otrzymanym w szpitalu wirusem paraliżu
dziecięcego rodzinę. Dziecko stało się nosicielem wirusa, chociaż samo nie
chorowało!

Największa w historii stanu Massachusetts epidemia polio wystąpiła po
podaniu szczepionki Salka 130 000 dzieci - w porównaniu z 273 przypadkami
polio z 1950 roku, w 1955 roku zachorowało 2027 dzieci. Władze stanu
natychmiast zakazały jej stosowania.

Szczepionka Salka zawierała martwe wirusy. W 1960 roku zastąpiono ją
szczepionką Sabin z żywymi kulturami. Nie była wiele bezpieczniejsza. Dwóch
wirusologów, dr B.H.Sweet i dr M.R. Hilleman, odkryło, że obie szczepionki
przeciw polio były zakażone wirusem znanym jako SV40, wywołującym nowotwory
złośliwe u osesków chomików. Okazało się też, że z tkanek nerkowych małp,
na których hoduje się wirusy do szczepionek, wyizolowano ponad 40 małpich
wirusów - m.in. wirusa B, który powoduje zapalenie mózgu u ludzi, oraz
SV40. Podobno współczesna szczepionka przeciw polio jest już bezpieczna.
Ale o tamtych też tak mówiono...

Lekarze alarmują, że szczepionki mogą być nie rozpoznaną przyczyną
panującej od kilkunastu lat epidemii białaczki, a także fali nowotworów
dziecięcych, uszkodzeń przy porodzie, alergii i chorób powodujących
obniżenie odporności. W dodatku skutki uboczne szczepienia mogą się ujawnić
nawet po 20 latach.

Ostatnio mówi się także, że być może małpi wirus HIV wywołujący AIDS
również przedostał się do organizmu człowieka za pośrednictwem
"zbawiennych" szczepionek. Ale to tylko domysły. Ponieważ badania medyczne
wykazały, że w przypadku szczepionek przeciw różyczce, odrze, ospie,
gruźlicy, a nawet grypie również pojawiają się groźne skutki uboczne (nie
mówiąc już o wywołaniu samej choroby przez wszczepione wirusy), możemy
zadać dramatyczne pytanie: szczepić się czy nie szczepić (na cokolwiek)?
Cóż, całkowicie zdrowemu człowiekowi (dziecku czy dorosłemu) szczepionka
nie zaszkodzi, a może nawet pomóc. Pytanie, skąd będziemy wiedzieli, że nam
akurat nie zaszkodzi. Zwłaszcza że bomba może wybuchnąć za rok, pięć,
dziesięć lat..."

http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_sz
czepionka_-_bomba_z_opoznionym_zaplonem.html

--

XL
pewni siebie.

399. Data: 2015-03-03 13:19:15

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

adam pisze:

> [...]
> ikselka nic, brnie do przodu, nie przebierając w słowach i sposobach.
> Jako nauczycielka powinna dawać wzór, a ona bardzo źle prezentuje swoje

Mylisz się, tylko PRAWDZIWY NAUCZYCIEL potrafi drążyć temat aż do samego
dan nie zależnie czy spotyka go z tego powodu poniżenie czy podziw. I
Ikselka robi to znakomicie broniąc tezy, że: "nie da się udowodnić
przekonania o skuteczności szczepionek". To jest dokładnie tak samo jak
z niemożnością udowodnienia przez wierzących tezy o istnieniu boga. Jest
natomiast prawdą, że i zarówno w jednym jak i w drugim przypadku zarówno
propagatorzy szczepień jak i propagatorzy religii nie biorą
odpowiedzialności za efekty swojej agitacji. Jest również prawdą, że
zarówno książęta religii jak i producenci szczepionek robią na swoich
biznesach niezłą kasę.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

400. Data: 2015-03-03 13:22:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Mar 2015 12:13:15 +0100, adam napisał(a):

> Sama sobie zgotowała ten los.
> Zastanawiam się tylko nad jednym, dlaczego do tej miłej główki nic nie
> dociera? Od wielu lat na grupach jest uważana za ..., już nie napisze za
> kogo, poniżana, a ona ciągle swoje

Jestem uważana za... ? - Pytanie, przez kogo 333333-]

> Mnie jakby tyle nawtykano, to bym
> się choć trochę zastanowił nad swoim charakterem i przymknął się.

TY masz mentalność niewolnika - a ja nie. Nie zwykłam sie "przymykać" tylko
dlatego, że ktoś tam gdzieś tam tak akurat chce. Chce - to niech się sam
przymknie i nie czyta, spełnienia którego to, wyżej wyrażonego marzenia,
Tobie serdecznie życzę.

> ikselka nic, brnie do przodu, nie przebierając w słowach i sposobach.

Ależ przebierając, spoko. Dokładnie wiem, co komu napisać. Na przykład
Tobie.

> Jako nauczycielka powinna dawać wzór, a ona bardzo źle prezentuje swoje
> środowisko.

Po raz enty: _NIE JESTEM_ nauczycielką. To po pierwsze. Po drugie -
środowisko nauczycielskie samo dostatecznie źle się prezentuje i to własnie
dlatego z niego _WYSZŁAM_.
Zapamietaj sobie - nie mam z tym nieciekawym środowiskiem niczego
wspólnego. Na skutek negatywnego doboru wszyscy wartościowi ludzie już
dawno to środowisko opuścili, a nowi wartościowi nie napływają. Jest to
środowisko bez etosu, bez idei, bez kręgosłupa moralnego, przypadkowa
zbieranina odzutów, czyli ludzi niczego innego niepotrafiących robić - a z
powodu budżetowego finansowania (tak jak urzędnicy) stanowi niezawodny
rezerwuar wyborczy dla władzy, która źle życzy Polsce.
--

XL
pewni siebie.

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?