Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

581. Data: 2015-03-05 18:34:03

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 10:51, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

Phi... wystarczą powikłania po śwince.

582. Data: 2015-03-05 18:35:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 17:26, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> Po wielu latach badań, poszukiwań, błądzenia, badania fałszywych tropów
> podkładanych przez złych ludzi i kolaborantów, łykaniu dziwnych
> mikstur Cioci Madzi - a więc po tym wszystkim cieszę się, że
> trafiłem na tego posta i w końcu znalazłem odpowiedzi.
>
> Dziękuję Ci Qrko.
> Teraz mogę umrzeć spokojny jak niemowlę.

Ale może jeszcze nie teraz.

PS. Polecam Masters of Sex. Jeszcze nie powiem, jak się skończy.

583. Data: 2015-03-05 18:37:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

opacz-chorzy-na-gry

> Pozornie. Bo widocznie nie rozumiałaś, co znaczy "rekrutują się z tego
> samego towarzystwa". A niestety to "towarzystwo" jest grupą ludzi
> działających na podstawie podobnie irracjonalnych podsuniętych im lęków
> i przesłanek, których nijak na spokojnie nie chcą/nie potrafią
> zweryfikować. W dodatku wszystkie informacje będą rozpatrywać wyłącznie
> jako potwierdzenie słuszności swoich lęków.
> Nawet jeśli nie są to dokładnie ci sami ludzie, to z pewnością występuje
> u nich ta sama sterowalność poprzez zastraszenie.

Czasem lubię Was poczytać, Towarzyszko.

584. Data: 2015-03-05 18:40:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 18:52, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> [...]
> poddają, trudno z nimi dyskutować - i tu kompromisty
> są najtrudniejsze.
>
> Na takich raczej się nie buduje następnych, np.
> 'Jeśli posyłasz dziecko do szkoły, to masz obowiązek
> je szczepić'.
> Trudna sprawa ...
>
> A takie:
> 'Masz obowiązek się szczepić'
>
> Tu nie ma 'jeśli'.
>
> 'Jeśli żyjesz to masz się szczepić'.
> Nie ma tu żadnego Twojego wyboru.
> Takich rzeczy dobrze ułożona demokracja unika.
>
> Natomiast nie stronią od tego typu regulacji

Od pewnego czasu piszesz wierszem. Białym co prawda, dekonstruktywistycznym.

585. Data: 2015-03-05 19:08:51

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-05 o 13:53, FEniks pisze:

> [...]
> Nawet jeśli nie są to dokładnie ci sami ludzie, to z pewnością występuje
> u nich ta sama sterowalność poprzez zastraszenie.

Otóż to - strach.
Jedni boją się szczepionek, inni ich braku.
A generalnie wszyscy boją się śmierci.
A umrzeć na coś i tak trzeba, kiedyś.

Każda ze stron będzie inaczej widzieć
'straty społeczne'. Jedni się skupią na dzieciach,
inni na 'aktywnych zawodowa pociągach gospodarki',
a inni na emerytach.

Ja akurat staram się patrzeć na dzieci i ludzi młodych
i głównie po tym oceniać, czy coś jest 'zagrożeniem',
czy nie. I dlatego właśnie 'szczepienia' jakoś
tak mi nie leżą - ingerować w młode organizmy tylko,
jeśli to naprawdę konieczne. Widzę je trochę tak,
jak ryzyka związane z prześwietleniami rentgenowskimi
kobiet w ciąży - tego się nie robi 'młodym'.
Nasza cywilizacja niesie dość innych problemów
i mnóstwo niewiadomych.
Generalnie jestem zdania, że 'szczepienia' w takiej
postaci jak mamy, czyli prewencyjne zabijanie klina
klinem, 'przewidujące rozwój biologii' operujące
na całym społeczeństwie to jakiś tylko tymczasowy
i niedoskonały w długiej perspektywie etap w rozwoju
cywilizacji. Rozwój wiedzy genetycznej przyniesie,
mam nadzieję, metody bardziej zindywidualizowane.

To jest wyścig. Jak wywieramy presję ewolucyjną
na jakieś niepożądane mikroby, to najsłabsze
zginą, ale te które przeżyją stają się
naprawdę trudnymi przeciwnikami. Czasem
więc lepszą strategią, bardzo dobrze znaną
w naturze, jest pozwolenie na to, by słaby
drapieżnik również się najadł i wtedy mamy
gwarancję, że nawet jak się pojawią drapieżniki
silniejsze, to będą się krzyżować ze słabymi
i ogólnie ich agresywne cechy będą się 'rozmydlać'
w populacji.
Jak tępimy (szczepionkami) wszystkich,
to napędzamy wyścig i na własne życzenie
tworzymy wyspecjalizowanych zabójców, którzy
wiedzą, jak ominąć pułapki.

Najlepiej to widać w populacjach wielopłciowych,
gdzie między tymi co przeżyją zachodzi wymiana
i kumulowanie 'genetycznych pomysłów jak przeżyć'.

Ale bakterie, choć płci nie mają, również
wymieniają się informacją genetyczną
(to taki prototyp mechanizmów płciowych):

Proponuję poczytać, temat jest fascynujący ;):
pl.wikibooks.org/wiki/Mikrobiologia/Wymiana_informac
ji_genetycznej

albo poszukać innych źródeł o 'bakteriofagi', 'transdukcja', ...

586. Data: 2015-03-05 19:16:02

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-05 o 18:35, Qrczak pisze:

> PS. Polecam Masters of Sex. Jeszcze nie powiem, jak się skończy.

Widziałem kilka, ale będę się musiał z tym chować przed żoną :)
Ni ma lekko, nie każdy fanem serialowych rozmaitości.
Ostatnio żona nakryła mnie na oglądaniu pierwszego
odcinka 'Czarnego lustra' i zapowiedziała, że będzie rozwód,
nie chce żyć z takim zboczeńcem ...

To nic, że nagrody itp ...

A Fargo dociągnąłem i systematycznie zakończyłem. Mniam :)

587. Data: 2015-03-05 19:37:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz inne. Ja sama wyleczyłam się z wielu infekcji, także rodzina. Poza
> homeopatią jest jeszcze tzw medycyna niekonwencjonalna - idąc za niegdyś
> wyśmianą przeze mnie poradą sprzed lat, kiedy i mnie dopadło, SAMA w
> tydzień (!!!!!!) wyleczyłam prawie roczną nieustającą dolegliwość barku
> (nieustające bóle i blokada, lekarze rozkładali rączki tylko) okładami
> nocnymi z GORCZYCY (czarnej + białej) i od tej pory ani śladu choroby -
> moze mi kto chce naskoczyć na co chce, a ja mam zdrowy bark i TO jest dla
> mnie JEDYNY argument, a nie złorzeczenia.

Ale to akurat nie jest przykład homeopatii.

588. Data: 2015-03-05 19:38:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 20:49, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

Ale za to jak cudownej.

589. Data: 2015-03-05 19:39:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 23:12, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

Ale ma uczucia.
Różne.

590. Data: 2015-03-05 19:46:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może zacznę od przykładu już sztandarowego - tzw Ustawy 1066 czyli
> "Ustawy o bratniej pomocy":
> http://www.filmweb.pl/forum/inne/Kolejny+etap+rozbio
ru+Polski%3A+projekt+ustawy+nr+1066,2433147
> http://patrz.pl/filmy/ustawa-1066-po-cichu-przegloso
wana

> A dalej to już lecimy ciurkiem:
>
> http://wpolityce.pl/polityka/223421-cuda-na-urna-zac
zely-sie-w-senacie-po-cichu-wycieto-obowiazek-rozlic
zania-glosow-niewaznych
> http://niewygodne.info.pl/artykul5/01972-Rzad-wprowa
dzil-nowy-podatek--oplate-zapasowa.htm
> http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/prezydent-komorows
ki-podpisal-ustawe-wprowadzajaca-polski-zywnosc-gmo
> http://wiecejprzestrzeni.org/index.php/2012/07/o-zmi
anie-ustawy-o-zapobieganiu-oraz-zwalczaniu-zakazen-i
-chorob-zakaznych-u-ludzi-oraz-ustawy-o-panstwowej-i
nspekcji-sanitarnej/
> http://demotywatory.pl/4350354/Tajna-ustawa
> https://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/11/06/przepyc
hana-po-cichu-ustawa-w-sejmie/
> http://wpolityce.pl/polityka/116806-trzy-ustawy-ktor
ych-uchwalenie-jest-razaco-sprzeczne-z-interesem-pub
licznym-trzy-ustawy-o-ktorych-milcza-media
> http://demotywatory.pl/4436625/W-wyniku-dekretu-Kopa
cz-wydanego-po-cichu-21-grudnia-w-przyszlym-roku-pal
iwo-ma-znowu-podrozec-przez-kolejna-podwyzke-akcyzy-
o-76--ustawa-zostala-przepchnieta-za-naszymi-plecami
> http://wolnapolska.pl/index.php/Bezpiecze%C5%84stwo/
2011082614454/rzd-po-cichu-zwiksza-uprawnienia-sub/m
enu-id-312.html
> http://wgospodarce.pl/opinie/10483-beda-krecic-lody-
ale-po-cichu-nowe-przepisy-sa-stworzone-dla-korupcji
> http://biznes.onet.pl/cicha-likwidacja-kominowki/gym
f0

No jak już na demotach o tym napisali, to na pewno zmowa milczenia

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?