Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

491. Data: 2015-03-04 19:24:07

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 05:05:51 +0100, LeoTar napisał(a):

> To, że cenię sobie bardzo Twoje podejście to tematu nie oznacza jeszcze,
> że się z Tobą zgadzam w każdej sprawie. Akurat w sprawie szczepionek
> jestem po Twojej stronie natomiast w sprawie smoleńskiej, w której
> jesteś zwolenniczką teorii spiskowej, uważam, że chociaż Rosjanie
> zachowali się niejednoznacznie to jednak bezpośrednią odpowiedzialność
> za wypadek ponosi pilot, gdyż to on

I tak trzymaj! (jak Ci powiedzieli...)

http://wpolityce.pl/smolensk/235974-przyjaciel-michn
ika-katastrofa-smolenska-to-dzielo-rosyjskie-dla-mni
e-to-bylo-oczywiste-od-poczatku
http://wpolityce.pl/swiat/235999-takie-tezy-po-5-lat
ach-unikow-saryusz-wolski-dociskany-wobec-sledztw-ws
-niemcowa-i-1004-w-sprawie-smolenska-do-dzisiaj-nicz
ego-do-konca-nie-wiemy
--

XL
pewni siebie.

492. Data: 2015-03-04 19:45:09

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie, nie o to chodzi w homeopatii.

Czyż homeopatia nie polega wyzwalaniu własnych, psychicznych mocy
uzdrowicielskich organizmu?

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

493. Data: 2015-03-04 19:55:44

Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie o to chodzi w homeopatii.

O to rowniez. Kazda terapia ma wieksze szanse powodzenia, kiedy nastawienie
pacjenta jest pozytywne i kiedy wierzy w jej efekty. Psychika ma ogromne
znaczenie - najprostszy przyklad - nieumiejetnosc radzenia sobie ze stresem,
zwlaszcza dlugotrwalym, moze doprowadzic nie tylko do depresji w postaci
"obnizonego nastroju", ale tez szeregu objawow somatycznych. Oczywiscie
wszystkie te objawy leczone sa osobno, przez rozmaitych specjalistow
(kardiolog - bo arytmia i przyspieszone tetno, albo skoki cisnienia,
neurolog - bo bole i zawroty glowy, gastrolog - bo ucisk w zoladku, itd.) -
bezskutecznie. W efekcie lekarze przepisuja multum lekow "na wszystko", co
tylko pogarsza stan zdrowia, bo taka "terapia" nie eliminuje przyczyn a
jedynie wycisza objawy. Na tym sie niestety skupia medycyna akademicka - nie
patrzy na organizm jako calosc, tylko na organy, ktore rzekomo niedomagaja.
Bez wnikania w przyczyny dlaczego niedomagaja.

Co do homeopatii, ja nie wierze w jej moc lecznicza, co wcale nie oznacza,
ze jej nie posiada.
U mojego dziecka nie przyniosla zadnego rezultatu - tonacy brzytwy sie
chwyta, wiec gdy juz nic, ale to absolutnie nic nie pomagalo na jego wieczne
infekcje, a comiesieczne kuracje antybiotykowe mnie wreszcie zezlily, bo go
calkowicie pozbawily flory bakteryjnej - poszlam do znanej i uznanej w
Krakowie homeopatki. Wydalam 2 stowy na wizyte, tyle samo na leki, a za
miesiac trzeba bylo podac kolejny antybiotyk.
Zapewne dlatego, ze podstawa homeopatii to pobudzenie do dzialania
naturalnych sil odpornosciowych organizmu (o! mechanizm podobny do dzialania
szczepionki, a to sie Lawa ucieszy), a wiec moze sie sprawdzac tylko wtedy,
kiedy ktos ta odpornosc juz posiada. Mam kolezanke, ktora z powodzeniem
stosuje homeopatie u swojego dziecka (od urodzenia), nie uzywala nigdy lekow
chemicznych, a dziecko - w tej chwili 6 letnie - okaz zdrowia.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

494. Data: 2015-03-04 19:58:53

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 19:55:44 +0100, @ napisał(a):

> [...]
> stosuje homeopatie u swojego dziecka (od urodzenia), nie uzywala nigdy lekow
> chemicznych, a dziecko - w tej chwili 6 letnie - okaz zdrowia.

No i to jest 100 procent racji.
--

XL
pewni siebie.

495. Data: 2015-03-04 19:59:27

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Informacje zaplątane w tysiącach stron w necie nie są tym, co
> statystycznemu obywatelowi sie DOBROWOLNIE serwuje NA TACY w tzw
> masmediach - masmedia to tv i gazety jednak. To one docierają do
> obywateli nazwę to "drugiej kategorii światopoglądowej" (a tacy sa w
> większości). Natomiast żeby w internecie coś znaleźć, to... trzeba już
> wczesniej o tym COŚ wiedzieć :->

Ale informacje o tym, ze ta ustawa nie robi tego o czym sledzacy terie
spiskowa napisali to juz wycięłaś i się do niej nie odniosłaś...

Ach to drążenie prawdy ponad wszystko...

496. Data: 2015-03-04 20:00:29

Temat: Re: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 19:17:18 +0100, @ napisał(a):

> Czasem wystarczy tylko chciec.
> Ale wiekszosc wejdzie ze 2 razy dziennie na onet czy interie i uwaza, ze
> uzyskal wyczerpujaca wiedze.
> Niby internet jest w kazdym domu, ale ludzie nie czytaja, bo im sie po
> prostu nie chce wysilac i poszukac informacji, ktore nie sa tak "medialne",
> zeby je zamieszczac na onetowym smietniku sensacyjnym.

Nie czytają, bo _nie chcą_ wiedzieć.
--

XL
pewni siebie.

497. Data: 2015-03-04 20:06:58

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 17:55, Budzik pisze:
> [...]
> wiem jakie ukrywanie masz na mysli.
>
> Ale byc moze nie ma tej informacji wszedzie bo pytanie, co to za

item/29729-polskie-odszkodowania-za-holokaust-prawdy
-i-półprawdy

> To czytałas?

Cóż, wszystko co związane jest z palantem pod tytułem "Alex Jones"
należy traktować mniej-więcej tak samo, jak wypowiedzi Ericha von
Danikena... Osobiście byłbym bardzo ostrożny w korzystaniu nawet z tak
prostych informacji i niekontrowersyjnych jak aktualna godzina, jeśli
źródłem byłby Alex Jones lub których z jego przydupasów.

Przy nim nasz krajowy świr, niejaki ksiądz Natanek, jest dość
umiarkowany i spokojny.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

498. Data: 2015-03-04 20:11:57

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 14:46, masti pisze:

> chcesz powiedzieć, ze ten dyplom akademii medycznej i doktorat, które
> widziałem to sfałszowane? udowodnij.

> oczywiście. pokażesz swój dyplom?

Dr Mengele też miał dyplomy i doktoraty.

Dyplom i doktorat nie gwarantują uczciwości, a akurat homeopatia to
bezdyskusyjnie szwindel, tak samo jak wszelkie wróżby, numerologie, feng
shui i podobne czary.

499. Data: 2015-03-04 20:12:35

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 19:13, Ikselka pisze:

> Nie, nie o to chodzi w homeopatii.

Pewnie, że nie. Chodzi o naciągnięcie frajerów poprzez sprzedawanie im
placebo.

500. Data: 2015-03-04 20:13:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 14:05:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> i będziesz do upadłego bronić prawa twojego męża do lania cię w domu?

Będę (m.in.) bronić mojego męża przez laniem przeze mnie :->
Ty wiesz w ogóle, o czym traktuje ta ustawa, czy (jak widzę - raczej) masz
o jje treści wieści obiegowe rodem z magla?
http://stopfeminokracji.bloog.pl/id,345453762,title,
Protest-naukowcow-przeciwko-Konwencji,index.html?smo
ybbtticaid=61472d
http://www.pch24.pl/antyrodzinna-ustawa-w-trybunale-
konstytucyjnym-,25112,i.html
http://prawo.rp.pl/artykul/749670.html

--

XL
pewni siebie.

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.