Czajnik elektryczny 0-PL

191. Data: 2015-05-09 11:18:35

Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-08 o 23:47, Ikselka pisze:

> [...]
> jednak nie chcą z niego korzystać, powołując się na ryzyko zarażenia. Jak
> informuje Gazeta Wyborcza, niektórzy lekarze ostrzegają, że taki alkomat
> może sprzyjać przekazywaniu zarazków grypy (i wszelkich innych - p. XL].
>
> Głos w tej sprawie zabrał lubuski inspektor sanitarny MSW. W jego opinii
> kierujący nie powinien obawiać się zarażenia, ale jeśli ma takie obawy,
> może odmówić badania z wykorzystaniem AlcoBlow. Nie oznacza to oczywiście,
> że unikną w ten sposób kontroli trzeźwości. Po prostu zostanie ona
> przeprowadzona przy pomocy tradycyjnego alkomatu."

ie-dmuchaj-w-alkomat,wid,15309645,wiadomosc.html?tic
aid=114d47

> Na wszelki wypadek wożę długie, grube rurki do koktajli - a nuż
> Policmajstry nie będą mieli alkomatu z jednorazowym ustnikiem, to im przez
> rurkę (czyli z większej odległości) dmuchnę.

Może lepiej po prostu nie pić tyle.

Ewa

192. Data: 2015-05-09 11:19:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Są rzeczy na ziemi, przy których i konie, i legiony bledną.

Białe myszki? Te podobno mogą być wszędzie.

Ewa

193. Data: 2015-05-09 11:46:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na wszelki wypadek wożę długie, grube rurki do koktajli - a nuż
> Policmajstry nie będą mieli alkomatu z jednorazowym ustnikiem,
> to im przez rurkę (czyli z większej odległości) dmuchnę.

Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

194. Data: 2015-05-09 12:06:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 11:46, Pszemol pisze:

> Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
> Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

G(o)rzałkę na pewno.

Ewa

195. Data: 2015-05-09 12:29:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Białe myszki? Te podobno mogą być wszędzie.

Gdyż wciąż lęgną się one ze słomy zgniłej i zeschłych liści.
Pory dla nich wszystie odpowiednie.

Jarek

--
One w brykach na postoju już drzemią.
Każda bryka malowana w trzy ogniste farbki,

196. Data: 2015-05-09 12:30:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
> Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

Cały wór argumentów z grubej rury.

Jarek

--
I przysięgli strzelać się przez niedźwiedzią skórę:
To mi to po szlachecku, prawie rura w rurę.

197. Data: 2015-05-09 13:04:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 11:18:35 +0200, FEniks napisał(a):

ie-dmuchaj-w-alkomat,wid,15309645,wiadomosc.html?tic
aid=114d47

> Może lepiej po prostu nie pić tyle.

To oni tam mają WÓDĘ???

PS. Oś Ty głupia kobieto...

--

Ikselka
pewni siebie."

198. Data: 2015-05-09 13:05:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 04:46:17 -0500, Pszemol napisał(a):

> Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
> Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

Ba, nawet zapasową torebkę :->
--

Ikselka
pewni siebie."

199. Data: 2015-05-09 13:06:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 12:06:08 +0200, FEniks napisał(a):

> G(o)rzałkę na pewno.

Wysil się bardziej, bo Ci na razie tylko uszami wychodzi ta głupota - jak
podumasz, to wyjdzie przez skórę.
--

Ikselka
pewni siebie."

200. Data: 2015-05-09 13:07:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 12:30:07 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Cały wór argumentów z grubej rury.

Dobry komentarz dla przedpiścy 3-]

--

Ikselka
pewni siebie."

Cheap Nike Air Max 2015 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Ugg Boots wholesale Ugg Boots men's women's kid's wholesale www.FashionLeader.co
Air Max 2015 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.FashionLeader.co
Czajnik i indukcja
Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?