Czajnik elektryczny 0-PL

201. Data: 2015-05-09 13:08:32

Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:ln3mff7p3spg$.psrh2lxx5116.dlg@40tude.net...

> Ba, nawet zapasową torebkę :->

lol

202. Data: 2015-05-09 13:13:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 06:08:32 -0500, Pszemol napisał(a):

> lol

Widzisz, lepsza jestem od Ciebie - Ty nie masz :->
--

Ikselka
pewni siebie."

203. Data: 2015-05-09 13:31:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz, lepsza jestem od Ciebie - Ty nie masz :->

Jesteś lepsza. To fakt bezdyskusyjny.

204. Data: 2015-05-09 13:52:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 13:04, Ikselka pisze:

> To oni tam mają WÓDĘ???

Mnie dmuchać nie kazano.

> PS. Oś Ty głupia kobieto...

Ale przynajmniej jeszcze trzeźwa.

Ewa

205. Data: 2015-05-09 14:11:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 13:52:43 +0200, FEniks napisał(a):

> Mnie dmuchać nie kazano.

> Ale przynajmniej jeszcze trzeźwa.

A odkąd to "kazanie dmuchania" to wykładnik nietrzeźwości? Coś Ci się w
główce pop...ło.

--

Ikselka
pewni siebie."

206. Data: 2015-05-09 14:29:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 14:11:04 +0200, Ikselka napisał(a):

> A odkąd to "kazanie dmuchania" to wykładnik nietrzeźwości? Coś Ci się w
> główce pop...ło.

Musiało Cię nieźle trafić w tym Wrocku 3333-)

--

Ikselka
pewni siebie."

207. Data: 2015-05-09 14:31:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A odkąd to "kazanie dmuchania" to wykładnik nietrzeźwości?
> Coś Ci się w główce pop...ło.

Nie spotkałem się jeszcze z propozycją Policji dmuchania - wnioskuję że
proponują taką opcję tym, którzy wykazują jakieś objawy intoksykacji.

208. Data: 2015-05-09 14:41:12

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Nie spotkałem się jeszcze z propozycją Policji dmuchania - wnioskuję że
> proponują taką opcję tym, którzy wykazują jakieś objawy intoksykacji.

Też nigdy żaden mnie o to nie prosił. Szczerze mówiąc, to nawet szczegóły
techniczne budowy tych alko-cośtam są dla mnie obce. Aż do teraz nie
zdawałem sobie sprawy, że coś takiego mają. Nie pomyślałem też, że mogą
najpierw oceniajć na oko. A badań instrumentalnych dokonywać dopiero
wtedy, gdy zobaczą jakies objawy. Niekoniecznie intoksykacji.

Jarek

--
A później się wzruszało, gdy biegło się przez mgłę
W pszenicy aż do pasa, do słońca aż po rosie,

209. Data: 2015-05-09 14:45:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 07:31:31 -0500, Pszemol napisał(a):

> Nie spotkałem się jeszcze z propozycją Policji dmuchania - wnioskuję że
> proponują taką opcję tym, którzy wykazują jakieś objawy intoksykacji.

Nie spotkałeś się z tzw "rutynową kontrolą trzeźwości"? - chyba za mało
jeździsz do Warszawy - przy wjeździe do miasta ciągle są te kontrole,
zatrzymują z daleka, jak leci.

PS. Panie niedmuchane mogą czuć się pokrzywdzone, wiem 3-]
--

Ikselka
pewni siebie."

210. Data: 2015-05-09 15:02:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 14:41:12 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Też nigdy żaden mnie o to nie prosił.

Skoro jeździsz tylko na działkę w niedzielę za blok, to raczej nie masz
szans :->

--

Ikselka
pewni siebie."

Cheap Nike Air Max 2015 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Ugg Boots wholesale Ugg Boots men's women's kid's wholesale www.FashionLeader.co
Air Max 2015 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.FashionLeader.co
Czajnik i indukcja
Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?