Czajnik elektryczny 0-PL

251. Data: 2015-05-09 21:46:00

Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 21:29:31 +0200, FEniks napisał(a):

> Aż tak źle mi nie życz. Choć motywację rozumiem.

Mam taką nadzieję.

--

Ikselka
pewni siebie."

252. Data: 2015-05-09 22:38:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 21:45, Ikselka pisze:

> Opatrunków Ci tu dostatek dano.

Ja nie o sieu, ale o Cieu sieu martwieu.

Ewa

253. Data: 2015-05-09 23:37:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za długo śpisz - tylko ranne ptaszki się załapują :->

Fakt... moja ranność zaczyna się grubo poza południem.

254. Data: 2015-05-09 23:42:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już dawno się tego urządzenia z ustnikami nie używa, no moze czasem, kiedy
> ktoś uważa na higienę i za nic nie chce dmuchać z odl. 2,5 cm w "trąbkę"
> wielorazową (czytaj: zafloganą), odbierając z niej z odbitym od wnętrza
> "trąbki" powietrzem szczepy zarazków wyhodowane przez innych.
>
> Teraz coraz częściej używają innych urządzeń - BEZ ustników, ba, bez
> ŻADNEGO dmuchania. Jakbyś więcej piła, więcej jeździła, a mniej żółci
> miała, to byś wiedziała:
> http://www.krosno24.pl/informacje.php3?data=12988668
68

Że też tym niebieskim z Krosna chce się pod stolicę jeździć łapać
pijoków. Szacun.

255. Data: 2015-05-09 23:45:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwykle bzdety opowiadasz. XL może mieć wyższą zawartość alkoholu we
> krwi niż XS - po wypiciu tej samej ilości napojów wyskokowych. Doczytaj o
> dehydrogenazie, zanim znowu komuś będziesz robił te swoje "wykłady", samemu
> g.. wiedząc.

Domniemywam, że chodzi Ci o alkoholową.
Cytując za ulubioną wielu encyklopedią:
"Ze względu na to, że proces ten prowadzi do powstania aldehydu
octowego, który jest bardziej toksyczny od etanolu, osoby z "mocną
głową", płacą za tę cechę silniejszym kacem, większą tendencją do
zapadania na alkoholizm i mają większe prawdopodobieństwo zachorowania
na marskość wątroby."
Komentując powyższe: sraty-taty.

256. Data: 2015-05-09 23:52:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 22:38:49 +0200, FEniks napisał(a):

> Ja nie o sieu, ale o Cieu sieu martwieu.

Nie wierzeu.

--

Ikselka
pewni siebie."

257. Data: 2015-05-09 23:52:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 23:42:24 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-05-09 20:53, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

68

> Że też tym niebieskim z Krosna chce się pod stolicę jeździć łapać
> pijoków. Szacun.

Pierwsi byli w gugielu.
--

Ikselka
pewni siebie."

258. Data: 2015-05-10 00:03:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 23:45:53 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
> głową", płacą za tę cechę silniejszym kacem, większą tendencją do
> zapadania na alkoholizm i mają większe prawdopodobieństwo zachorowania

Nie mówimy o kacu i o sraty-taty, tylko o badanej "policyjnie" ILOŚCI
ALKOHOLU WE KRWI PO SPOŻYCIU.
Są ludzie, którzy mają tzw "mocną głowę" - mogą pić równo cały czas, a
powyższe im wzrośnie tylko do pewnego poziomu i od tej pory utrzymuje się
na stałym poziomie, gdyż wątroba na bieżąco wytwarza enzym w ilości
stosownej do ilości wypitego trunku.
A smętna większość, kiedy chciałaby im dotrzymać kroku, padnie w
przedbiegach albo zatruje się dokumentnie, gdyż wątroba nie nadąża.

PS. Moje próby nieliczne, bo ja z zasady unikam i materiału naukowego w zw.
z tym posiadam niewiele, ale skłaniam się do przypuszczeń, że należę do
tych pierwszych 3-)

--

Ikselka
pewni siebie."

259. Data: 2015-05-10 00:10:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A smętna większość, kiedy chciałaby im dotrzymać kroku, padnie w
> przedbiegach albo zatruje się dokumentnie, gdyż wątroba nie nadąża.

Słaba głowa szybko odpadnie i nie pojedzie.
Mocna, wedle tej wikipediańskiej definicji, zechce umrzeć dnia
następnego, więc też daleko nie pojedzie.

Są jeszcze jakieś inne głowy w tej wyliczance?

> PS. Moje próby nieliczne, bo ja z zasady unikam i materiału naukowego w zw.
> z tym posiadam niewiele, ale skłaniam się do przypuszczeń, że należę do
> tych pierwszych 3-)

Na pewno nie Ty jedna bazujesz na przypuszczeniach.

260. Data: 2015-05-10 00:14:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 00:10, Qrczak pisze:

> Słaba głowa szybko odpadnie i nie pojedzie.
> Mocna, wedle tej wikipediańskiej definicji, zechce umrzeć dnia
> następnego, więc też daleko nie pojedzie.
>
> Są jeszcze jakieś inne głowy w tej wyliczance?

Ba!

Ewa

Cheap Nike Air Max 2015 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Ugg Boots wholesale Ugg Boots men's women's kid's wholesale www.FashionLeader.co
Air Max 2015 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.FashionLeader.co
Czajnik i indukcja
Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?