Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...

11. Data: 2008-03-18 19:09:27

Temat: Re: Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...
Od: Raff <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:-)
Dzięki za rady, już wiem, niestety... Zwężenie szyjki pęcherza:-( Ech,
ja to mam fuksa...
Pozdrawiam
Raff

12. Data: 2008-03-18 19:48:11

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Raff pisze:
> Hej:-)
> Dzięki za rady, już wiem, niestety... Zwężenie szyjki pęcherza:-( Ech,
> ja to mam fuksa...
> Pozdrawiam
> Raff

Nie załamuj się, na to się nie umiera :-) Każdy coś nosi tylko nie wie..

Pozdrawiam
Juanitos

13. Data: 2008-03-18 20:54:55

Od: Raff <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos pisze:

> Nie załamuj się, na to się nie umiera :-) Każdy coś nosi tylko nie wie..
>
> Pozdrawiam
> Juanitos

Tak, ale mam 2 wyjścia (zdaje się): żyć z tym, i wstawać w nocy, albo
zdecydować się na operację, i narazić się na mało miłe powikłania jak
nie trzymanie moczu. Ech...;-)
Pozdrawiam
Raff

14. Data: 2008-03-19 06:13:59

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Raff pisze:

> Tak, ale mam 2 wyjścia (zdaje się): żyć z tym, i wstawać w nocy, albo
> zdecydować się na operację, i narazić się na mało miłe powikłania jak
> [...]

Ponieważ nie wiemy co nas w życiu jeszcze czeka, ja bym z tym żył... z
czasem i tak wszystkie chłopy (a i kobitki też) wstają w nocy, człowiek
jest lichą konstrukcją. Jak nie boli, to osobiście bym to odpuścił na
tym etapie.

Juanitos

15. Data: 2008-03-19 07:32:15

Od: Raff <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos pisze:

> [...]
> czasem i tak wszystkie chłopy (a i kobitki też) wstają w nocy, człowiek
> jest lichą konstrukcją. Jak nie boli, to osobiście bym to odpuścił na

Nie, nie boli, więc zdaje się, że właśnie tak zrobię, odpuszczę, a może
z czasem wymyślą jakiś specyfik...
Pozdrawiam:-)
Raff

Zapalenie ścięgien w dloni
Epilepsja a krwiodawstwo.
kiedy probiotyk
[Szukam][Kraków] ortopeda sportowy, kolano
Okulista Lublin