Czy ktos tez tak mial?? Odstawienie tabletek - problem

1. Data: 2007-08-05 20:28:39

Temat: Czy ktos tez tak mial?? Odstawienie tabletek - problem
Od: Karolina <k...@p...peel> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taki problem i nie wiem co z nim zrobic. Ale moze zaczne od poczatku.
Przez 6 lat bralam Microgynon. Odstawilam go w listopadzie i okresu nie
bylo widac przez 5 miesiecy. Lekarz przepisal mi Luteine na wywolanie i
Bromergon na obnizenie prolaktyny. Dodam, ze przed tabletkami moje
krwawienia nie byly regularne. Luteina wywolalam 2 okresy, trzeci
przyszedl juz sam "punktualnie". Bromergon bralam caly czas (przez 3
miesiace). Kilka dni temu bylam u lekarza na wizycie kontrolnej i
zapytalam sie, jak dlugo mam jeszcze brac ten Bromergon, a lekarz mi
powiedzial, ze musze go brac caly czas, jezeli chce miec dzieci. Troche
mnie to zaniepokoilo. Nie ukrywam, ze zaczelam tez sie bac, czy nie bede
miala problemow z zajsciem w ciaze. Czy ktos mial tez taki przypadek lub
spotkal sie z taka sytuacja? Czy rzeczywiscie mam brac ten Bromergon
przez caly czas czy moze powinnam zmienic lekarza??

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi

2. Data: 2007-08-05 21:22:17

Od: <m...@r...za.net> szukaj wiadomości tego autora

Czasami warto zmienic lekarza.
Niestety wiem cos o tym.
Po bromergonie mozesz bardzo zle sie czuc.
Ja przez kilka lat mialam leczona przysadke i jajniki a okazalo sie ze
powodem moich dolegliwosci jest tarczyca.
W sumie to mialam leczone objawy a nie przyczyny.
Zycze cierpliwosci i powodzenia.
M.

Użytkownik "Karolina"
<karolinka-co-nie-lubi-spamu-i-trzeba-to-wyciac@post
.peel> napisał w
wiadomości news:46b632f8$1@news.home.net.pl...

3. Data: 2007-08-06 18:49:39

Od: Karolina <k...@p...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Po bromergonie mozesz bardzo zle sie czuc.
Lekarz mnie o tym poinformowal. Biore go od 3 miesiecy i dobrze go toleruje.

Glownie mi chodzi o to, czy ja powinnam go brac przez caly czas
(kilka-kilkanascie lat). Bo mi sie to jakos nie podoba, ale moge sie mylic.

> Zycze cierpliwosci i powodzenia.
> M.
Dziekuje i pozdrawiam
Karolina