czeste oddawanie moczu i kalu

1. Data: 2007-08-05 19:44:58

Temat: czeste oddawanie moczu i kalu
Od: "bajt" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Im więcej jem, tym częściej muszę do toalety.
Stolec oddaje minimum dwa razy dziennie, a za mniejszą potrzebą muszę
biegać tak co 2 godziny. Co mi jest? należe do osób bardzo szczupłych i
cokolwiek zjem praktycznie zaraz przetrawiam, wkurza mnie to, że tak
często muszę biegać do wc

2. Data: 2007-08-06 10:54:52

Temat: Re: czeste oddawanie moczu i kalu
Od: "DEM<>N" <5...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bajt" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> Im więcej jem, tym częściej muszę do toalety.

to zupełnie prawidłowy związek przyczynowo-skutkowy...

> [...]
> zjem praktycznie zaraz przetrawiam, wkurza mnie to, że tak często muszę biegać

masz biegunki?
poza tym: pijesz kawę? palisz papierosy?

3. Data: 2007-08-06 20:39:43

Od: "bajt" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DEM<>N" <5...@j...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "bajt" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> to zupełnie prawidłowy związek przyczynowo-skutkowy...

Niby tak, ale dlaczego tak szybko? wydaje się że w moim przypadku
jedzenie naprawdę nie ma sensu, bo wszystko przelatuje, a chudy jestem
jak patyk

> masz biegunki?

Nie, to nie biegunki

> poza tym: pijesz kawę? palisz papierosy?

2 x nie, ani też nie pije alkoholu

4. Data: 2007-08-06 21:10:42

Od: "DEM<>N" <7...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawdę nie ma sensu, bo wszystko przelatuje, a chudy jestem jak patyk

no to należałoby pójść do diabetologa i endokrynologa, sprawdzić u ciebie stan
cukrów oraz gruczoły wydzielania wew. (tarczycę, nadnercza itd.), oczywiście
wiąże się to z badaniami krwi... jest też jakieś prawdopodobieństwo, że to może
być na tle nerwowym i psychosomatycznym, ale bez badań i wywiadu trudno tu
cokolwiek stwierdzić, bo to zakrawa na wróżby...

5. Data: 2007-08-07 08:02:08

Od: e...@e...com szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 5 sierpnia 2007 21:44 bajt napisał(a):

> [...]
> biegać tak co 2 godziny. Co mi jest? należe do osób bardzo szczupłych i
> cokolwiek zjem praktycznie zaraz przetrawiam, wkurza mnie to, że tak

Zanim wybierzesz się do lekarza zerknij na opis zespołu jelita drażliwego
(IBS): http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_jelita
_dra%C5%BCliwego

Jeżeli większość objawów się pokrywa, wspomnij o tym lekarzowi.
--
Mariusz

Ropiejaca angina paciorkowca...
wybielanie zębów