Czy ta grupa jeszcze działa?

1. Data: 2018-09-30 01:29:49

Temat: Czy ta grupa jeszcze działa?
Od: "Maciek Kowal" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

test

2. Data: 2018-09-30 09:05:22

Temat: Re: Czy ta grupa jeszcze działa?
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-30 o 01:29, Maciek Kowal pisze:
A co Cie boli? :-)

Robert

3. Data: 2018-10-05 20:55:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/09/2018 o 00:29, Maciek Kowal pisze:
> test

tez chcialbym cos przeczytac

--
gazebo

4. Data: 2018-10-17 20:12:09

Od: jestem po drukarkach 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chodzi o to,
chodzi o to, czy znajdą się bohaterowie, co poradzą sobie z "załadowaniem"
ja bym, zadając pytanie nie chciał nikogo wpierdalać...

5. Data: 2018-10-18 14:10:28

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie chodzi o to,
> chodzi o to, czy znajdą się bohaterowie, co poradzą sobie z "załadowaniem"
> ja bym, zadając pytanie nie chciał nikogo wpierdalać...

Nie rozumiem, mi się ładuje bez problemu, tylko mało kto się odzywa.
Odbieram pszez Outlooka, z serwera news.neostrada.pl . Nie mam neostrady,
serwer jest powszehnie dostępny.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2018-10-19 20:50:34

Temat: Re: Czy ta grupa jeszcze dzia?a?
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-30 o 01:29, Maciek Kowal pisze:
> test

no pewnie że działa dr stokrotka i ten co to przekłada jej recepty są
czynni na NFZ ;)

7. Data: 2018-10-22 17:02:52

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no pewnie że działa dr stokrotka i ten co to przekłada jej recepty są
> czynni na NFZ ;)

Mylisz mnie z kimś. Ja jestem antydr.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)