no to zaczynamy!

1. Data: 2018-07-13 21:58:36

Temat: no to zaczynamy!
Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krew się poleje...

2. Data: 2018-07-14 10:01:21

Temat: Re: no to zaczynamy!
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krew się poleje...

Dlaczego?
Swoją droga moja się już polała.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-07-14 16:45:35

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co... ja tak na prawdę nie wiem...
otowąż - uczelnie wyższe w 99% moim skromnym zdaniem - niestety
obsadzone przez PO/EU...

4. Data: 2018-07-14 17:01:17

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co ja pierdolę, uczelnie wyższe?
cały wszechświat obsadzony przez liderów PO/EU...

"się będzie działo"

5. Data: 2018-07-15 11:12:40

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz co... ja tak na prawdę nie wiem...
> otowąż - uczelnie wyższe w 99% moim skromnym zdaniem - niestety obsadzone
> przez PO/EU...

Nic nie rozumiem, pewnie automat wyciął u mnie jakiś post pośredni pomiędzy
moim i twoim.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2018-07-15 22:10:45

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie rozumiem, pewnie automat wyciął u mnie jakiś post pośredni
> pomiędzy moim i twoim.

nic nie wyciął
(proszę o czas)

7. Data: 2018-07-16 20:37:13

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co myślicie o tym: wiedza sprzed potopu poszła w niepamięć,
teraz dzieją się bardzo ciekawe cuda otaczane propagandą... czy będzie
nam dane poznać - zobaczymy...

8. Data: 2018-07-22 16:52:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/07/2018 o 20:58, wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU pisze:
> krew się poleje...
obys zyl w ciekawych czasach

--
gazebo

9. Data: 2018-07-23 01:00:29

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-22 o 16:52, gazebo pisze:
> obys zyl w ciekawych czasach

Czyżby wampiryzm nastał? Jeszcze tego Polsce brakuje :)

--
animka

10. Data: 2018-07-23 10:28:04

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-16 o 20:37, wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU pisze:
> co myślicie o tym: wiedza sprzed potopu poszła w niepamięć,
> teraz dzieją się bardzo ciekawe cuda otaczane propagandą... czy będzie
> nam dane poznać - zobaczymy...

Masz kupę racji w tym ustępie.

musk
co tam kur...?
Dlaczgo?
baba
Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam