Czym czyścić ranę po zabiegu?

11. Data: 2007-05-31 20:31:02

Temat: Re: Czym czyścić ranę po zabiegu?
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie nie ma tu tematu do dyskusji - taką rankę spokojnie można
"odkażać" wodą z mydłem, ale jak już chcemy faktycznie odkażać, to IMHO
czymś solidnym.

Pozdrawiam również bardzo serdecznie :)
Piotr

12. Data: 2007-06-01 16:59:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 May 2007 22:31:02 +0200, Piotr wrote:

> Generalnie nie ma tu tematu do dyskusji - taką rankę spokojnie można
> "odkażać" wodą z mydłem, ale jak już chcemy faktycznie odkażać, to IMHO
> czymś solidnym.

Taaak.
Proponuję promieniowanie gamma.

BP, NMSP

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

Suchy zębodół
antydepresanty na przedwczesny wytrysk
Salmonella