Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?

1. Data: 2009-11-22 15:13:17

Temat: Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?
Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?

Małe okienko rewizyjne, gdzie kafel był wielkości tego wieka przykleiło sie
ładnie na klej i się trzyma. Problem w tym, że druga pokrywa jest większa od
kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła i klej puścił.

Żywice jakąś? Silikon?

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam.

--
Irokez

2. Data: 2009-11-22 16:13:21

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła i klej puścił.

Klej montażowy butaprenopodobny. Silikon też może być. Tylko silikonem trzeba by
kleić w poziomie a tamtym nie trzeba w poziomie.

3. Data: 2009-11-22 17:40:40

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Klej montażowy butaprenopodobny. Silikon też może być. Tylko silikonem
> trzeba by
> kleić w poziomie a tamtym nie trzeba w poziomie.

Może być i w poziomie, drzwiczki mam na stole.

Aby dobrze trzymało i było jak widze w miare elastyczne

--
Irokez

4. Data: 2009-11-22 18:24:22

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" <h...@o...pl> wrote in message news:hebt2p$i67$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Może być i w poziomie, drzwiczki mam na stole.
>
> Aby dobrze trzymało i było jak widze w miare elastyczne

Dawniej na terenach kopalnianych nawet do ścian klejono płytki farbą
olejną - taką gęstą, od dna. Jak scian pękła to razem z płytkami...

5. Data: 2009-11-23 14:06:30

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Irokez pisze:
> [...]
> sie ładnie na klej i się trzyma. Problem w tym, że druga pokrywa jest
> większa od kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła
Ja kleiłem gres na metalowe elementy (stalowe profile 10x5cm) płytki
zwykłym klejem "elastycznym" (jakiś atlas chyba?), tym samym którym
kleiłem płytki na kartongips itp. Trzyma się jak wściekłe, a że
ostatnio przy wymianie kotła CO musiałem parę elementów wywalić - to
próbowałem odrywać płytki z . Płytka w 3 miejscach złamana, profil
metalowy pogięty, a klej nadal trzymał.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

6. Data: 2009-11-23 19:00:49

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
> przy wymianie kotła CO musiałem parę elementów wywalić - to próbowałem
> odrywać płytki z . Płytka w 3 miejscach złamana, profil metalowy pogięty,

Tylko tutaj to blaszka ocynk i tak sobie trzyma ta pokrywka, na której mam
nie całą płytke tylko 4 kawałki

Kupiłem dziś montazowy Patex Total Fix PL 700 w tubce. Drogie to.. ale
powinno złapać

Pozdrawiam.

--
Irokez

7. Data: 2009-11-25 15:34:21

Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

OIDP kleiliśmy do drzwiczek na Atlas Plus i trzyma 10 lat, nawet fugi nie pękają.
JaC

Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?
Re: zapchał się odpływ w wannie
Re: świetlówki philips tornado czy osram dulux superstar
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
polerowanie okularów