Czyszczenie skaju

1. Data: 2005-02-08 09:04:23

Temat: Czyszczenie skaju
Od: "Grzegorz fastg888 M" <fastg888@_wytnij_wroclaw.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko. Czym najlepiej czyscic meble ze skaju?? Bo sama woda to troche
za maly efekt robi.

--
fastg888

2. Data: 2005-02-19 18:33:46

Temat: Re: Czyszczenie skaju
Od: "Grzesiek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko. Czym najlepiej czyscic meble ze skaju?? Bo sama woda to
troche
> za maly efekt robi.

Zamów sobie osobe która zajmuje się czyszczeniem dywanów tap.
meblowej.Napewno wyczysci i bedzie dobry efekt.

3. Data: 2005-02-20 08:15:55

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykła wazelina.

Użytkownik "Grzesiek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> troche
>
> Zamów sobie osobe która zajmuje się czyszczeniem dywanów tap.
> meblowej.Napewno wyczysci i bedzie dobry efekt.

Ldowka Gorenje cd
dlaczego smierdzi w lazience?
www.megamedia.pl - opinie
Jakie okna?