Ldowka Gorenje cd

1. Data: 2005-02-08 08:51:36

Temat: Re: Ldowka Gorenje cd
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA pisze w news:cu9uia$qjf$1@nemesis.news.tpi.pl

> tzn jak rozmieszczac produkty bo te kartke wyrzucilem chyba :(

N, ja właśnie czekam na instrukcje. Jak przyjdą, a w tym czasie
nikt o tym nie napisze, to ja napiszę. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

2. Data: 2005-02-08 08:57:26

Temat: Ldowka Gorenje cd
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ja tez mam to skraplanie na lodowce i poza tym cos czesto strzela
jakby jakies naprezenia byly czy co?? :((
A mam wiatraczek w srodku czy to oznacza ze wszedzie jest jednakowa temp czy
jest jakis podzial dol zimniej gora cieplej 337/2 AL

3. Data: 2005-02-08 08:59:24

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Feb 2005 09:57:26 +0100
"MrOwA" <a...@p...onet.pl> wrote:

> Witam ja tez mam to skraplanie na lodowce

to juz ustalilismy, ze jest normalne

> i poza tym cos czesto strzela jakby jakies naprezenia byly czy co?? :((

widze, ze sie powtarza - zadzwon do serwisu i niech podpowiedza, co jest
nie tak (lodowka wypoziomowana? stabilnie stoi?)
mysle, ze to czesty problem, wiec pewnie powiedza (wtedy napisz na
grupe - przyda sie do archiwum)

ja mam ki 232 la i nie mam takich problemow

> A mam wiatraczek w srodku czy to oznacza ze wszedzie jest jednakowa
> temp czy jest jakis podzial dol zimniej gora cieplej 337/2 AL

afaik jednakowa

Sierp

4. Data: 2005-02-08 09:04:26

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn jak rozmieszczac produkty bo te kartke wyrzucilem chyba :(

dlaczego smierdzi w lazience?
www.megamedia.pl - opinie
Jakie okna?
urządzenie do robienia lodów