[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

61. Data: 2004-02-20 21:23:32

Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> artyklu:

> No to ponieważ ty nie manipulujesz to ja tutaj wkleję całość fragmentu
który
> ty zmanipulowałas i wyrwałaś ;)))
>
> " Przeprowadzono następny eksperyment, w którym subiektywna trudność zadań
> została wyrównana. W tej sytuacji okazało się, że osoby o wyższej
> inteligencji wykazywały wyższy metabolizm glukozy, ale jedynie w prawej
> półkuli. Wysnuto stąd wniosek, iż wysoka inteligencja wiąże się z
> "używaniem" w większym stopniu prawej półkuli. "

> [...]

Slawku czy nie zauwazyles ze moj cytat konczyly cztery male kropeczki?:-)
Te kropeczki sugeruja, ze jest jeszcze cos wiecj w tekscie,daje ci wskazowke
ze nalezy jeszcze samemu poczytac.
Ponadto powtorzylam adres strony w ten sposob, ze tylko wystarczylo kliknac
na adres i artykul sie ukazywal. Z adresu podanego przez poprzedniczke
trudniej bylo sie przedostac do zrodla:-)

anna

62. Data: 2004-02-20 21:28:20

Temat: Re: Krysia na temat: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c15peg$12i$1@inews.gazeta.pl...

> Mialo byc o argumentach, a skonczylo sie na miazdzeniu fizycznym.
Niewazne,
> lista i tak jest spreparowana: 3/4 osob na niej figurujacych to
zmieniajaca
> tozsamosci Krystyna.

MegaROTFL!!!

Dajcie spokój Marcin, Chaciur rozmawiacie do ściany, nie widzicie, że
rozmówca nic nie rozumie i wypisuje z nerwów głupoty?? ;)))

Pozdrawiam,
Adam

63. Data: 2004-02-20 21:29:41

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podniosłeś mnie na duchu, jak słowo daje.

tu powinna pojawic sie "mordka" zawstydzona, ale nie wiem jak sie to robi :(

> Jurek to są błędy, naprawdę nie można tego zakwalfikować
> jako skrót myślowy.

nie zgodze sie z tym (w 100%) , bo "dobralem" sie do strony uniwersyteckiej
(wydzial lekarski) z wykladami o "gospodarce" energetycznej organizmu. I
tylko czesc poswiecona mozgowi to duzy(!) "orzech" do
zgryzienia/zrozumienia, duza elektrownia (ta zwykla) to lopata przy
komputerze. I zamieszczenie, chociazbu kawalka tego opisu w "Ksiazce
Kucharskiej" doprowadzilo by do "nerwowych drgawek" wielu czytajacych.

> Zastanów się czy to nie jest przypadkiem zasługa opozycji :)
> Przecież jest pokaźna grupa optymalnych, którzy uważają
> JK za nieomylnego a jego wiedzę za niepodważalną

ludzie nie doszli jeszcze do wiedzy absolutnej, tego mozemy sobie na razie
zyczyc.
Pierwsze moje tygodnie na DO to byl szal cial i uprzezy, nie potrfie tego
opisac, a zrozumiec moze tylko ten co cos takiego przeszedl. Ale to ze sa
rzeczy gloszone przez DrJK zktorymi sie nie do konca zgadzam to zupelnie
inna rzecz.
Zaluje ze DrJK praktycznie przestal pracowac nad swoim "dzieckiem", ale na
szczescie jest grupa ludzi (lekarze, naukowcy) ktora pracuje nad DO.
Powtarzam DO nie jest betonem czy dzielem skonczonym, ja i moi bliscy mamy
to szczescie ze wszystko jest OK, ale sa ludzie u ktorych pojawiaja sie
problemy i nad tym nalezy pracowac. DO jest dzieckiem DrJK, ale to nie
mumia, to dziecko zyja i sie rozwija i chociaz tatus nie udziela sie, to
sprawy powoli posuwaja sie do przodu

> Istotą tego punku jest to, że fruktoza praktycznie nie przedostaje się do
krwi,
> JK się myli.

mozemy sprzeczac sie o przecinki, ale chyba nie o to chodzi. Bo co to znaczy
praktycznie? Opracowanie IG jest duzym postepem, i jezeli "ojcem" jest Pan
Montignac to mnie to osobiscie nie przeszkadza. Zgadzam sie z toba ze proby
"zabetonowania" pewnych stwierdzen DrJK wiecej im szkodzom niz pomagaja, ale
z moich osobistych obserwacji wynika ze pewne "proby standartyzacji" DO
wiecej im szkodzom niz pomagaja.

> Jurek czy ja gdzieś piszę, że to jest absolutnie niemożliwe
> żeby ta dieta komuś pomogła? Tu tylko chodzi o stary
> błąd powielany po dziś dzień jakoby rośliny nie posiadały
> wszystkich aminokwasów egzogennych.

tego nikt nie twierdzi! szczegolnie w przypadku soi, ale!
same aminokwasy to nie wszystko. Dla mnie bardziej istotne jest ile trzeba
zjesc "czegos"(ilosc/objetosc) zeby wszystko znalazlo sie w odpowiednich
ilosciach , w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie. Zgadzam sie z
twierdzeniem DrJK , ze nalezy oszczedzic organizmowi zbednej pracy. Co do
soi (bardzo bogatej) to slyszalem/czytalem rozne opinie o jej przydatnosci w
zywieniu czlowieka. Probowalem tego, i nie dalo zadnych pozytywnych
rezultatow. Moze to indywidualna cecha? nie wiem

> Czyli uważasz że JK zdaje sobie sprawę, że ATP wcale nie
> przedostaje się z mięśni do mózgu ? Przecież takie tłumaczenie
> aż trzeszczy.

nie jetem rzecznikiem DrJK, ale napewno znasz kompleksowosc reakcji
"energetycznych" w mozgu, dla przecietnego zjadacza ....... sloniny ;), to
czarna magia. Moze jest to uproszczenie zbyt daleko idace, ale przypominam
ze mowimy o ksiazce "Ksiazka Kucharska"!

> Wybacz Jurek ale mi to przypomina tłumaczenie
> kapłanów że Bóg jest Wielką Tajemnicą.
> I teraz pytanie czy kapłani coś wiedzą czy tylko mamią lud?

nie jestem "kaplanem", i nikt nie zabrania mi szukania informacji na temat
tego co mnie interesuje. Kazdy Opty moze , jezeli tylko chce, doksztalcac
sie, szukac informacji z innych zrodel niz ksiazki DrJK. A wiec nie mozemy
mowic o "wiedzy tajemnej". Dla zaczynajacych DO, a nie majacych zadnego
pojecia o biochemii, "wrzucanie" wielu skomplikowanych procesow
biochemicznych na strony ksiazek w niczym nie ulatwi wchodzenia w DO, co
samo w sobie nie jest proste, a raczej jest skomplikowane. Ci co chca
wiedziec wiecej po prostu tego szukaja.

> Ja dziś w aptece byłem pierwszy raz od conajmniej roku
> i to na prośbę koleżanki z pracy (cukierki neoangin chyba ze 300pl za
kilogram
> ale na szczęście prosiła mnie o małą odmierzoną dawkę w takim pudełeczku)
> A zapewnim Cię że kiedyś byłem bardzo chory.

a wiec znalazles swoja droge do "edenu" i bardzo dobrze!!!, osobiscie uwazam
ze nikogo do niczego nie nalezy namawiac, to zawsze daje kiepskie wyniki.
Albo jestes do czegos przekonany albo nie. A na marginesie i o ile to nie
jest sekret to ile masz lat?

> nawet nie wiesz jak mnie ręce swędzą ;)))

;)))))))))))))))))))))))

> Ciężka sprawa, bo musiałbyś się 'przeprosić' ze znienawidzonymi
> Anną i Coolerem. Moim zdaniem mogą wnieść najwięcej do takiej dyskusji.

zapewniam ze ja na nikogo jestem obrazony i nikogo nie na widze, to bez
sensu. Jedyne co mi "siedzi na watrobie" to mail-e przeslane na priva przez
Anne, ale w zadnym wypadku nie przeszkadza mi to czytac jej posty. No czasem
"uleje " troche zolci z watroby, co by bulo troche lzej ;))))

Jurek

64. Data: 2004-02-20 21:31:15

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kropeczki?:-)
> Te kropeczki sugeruja, ze jest jeszcze cos wiecj w tekscie,daje ci

no jasne ;) ale tak na wszelki wypadek pokazałem te kropeczki , np. dla
modemowców ;)

no nie doceniasz internautów chyba :)

Slawek

65. Data: 2004-02-20 21:32:30

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gapa <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał(a):

> popieralby
> lekarzy
> problemami
>
> ....a co by było gdyby, na drzewie rosły wieloryby?
>
> czy ty dobrze sie czujesz aniu? :(
> grazyna

A co u ciebie te wieloryby juz chyba rosna na drzewach?
Twoje pytanie swiadczy naprawde dobitnie o twoim wspanialym samopoczuciu,
tak ze nawet pytac nie trzeba:-))

anna

66. Data: 2004-02-20 21:38:36

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Dajcie spokój Marcin, Chaciur rozmawiacie do ściany, nie widzicie, że
> rozmówca nic nie rozumie i wypisuje z nerwów głupoty?? ;)))

No witam pomazańca co posiadł wiedzę absolutna ;)))))

Slawek

67. Data: 2004-02-20 21:59:48

Od: " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. <a...@c...com> napisał(a):

> Dajcie spokój Marcin, Chaciur rozmawiacie do ściany, nie widzicie, że
> rozmówca nic nie rozumie i wypisuje z nerwów głupoty?? ;)))
>
> Pozdrawiam,
> Adam

Wlasnie dajcie spokoj, bo znowu ja najwiecej oberwe bo zbyt powaznie
zaczynam traktowac ta niepowazna dyskusje:-))

anna;-)

68. Data: 2004-02-20 22:59:43

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce tylko zwrocic uwage na jeszce jeden szczegol podany w w/w informacji,
a mianowicie ze inteligencja byla jednak wiazana z metabolizmem glukozy a
nie innych zwiazkow chemicznych (np. ketonow). Jesli wiec w diecie ktos
dostarcza zbyt mala ilosc weglowodanow np. rzedu 50 g i jednoczesnie w
diecie wystepuje mala podaz bialka, ktorego nadmiar moglby byc ewentualnie
substratem do wytworzenia niezbednej dla mozgu glukozy, to pojawia sie
pytanie: jak taki mozg naprawde pracuje jesli czlowiek dlugo taka diete
stosuje?

anna:-(

69. Data: 2004-02-21 09:45:10

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> --
> Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]
>
> Największy mędrzec zgłupieje, kiedy ze dwa dni nic nie je.
> Wojciech Bogusławski

hmm, wczesniej głodówka była porównywana do DO i podobno Jezus i Budda byli
świetnym przykładem, co takiego dobrego dzieje sie na głodówce i na DO. Coś
się zmieniło?

pzd. Wiedzma

70. Data: 2004-02-21 09:51:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Wiedźma w wiadomości news:c179aj$ss7$1@kastor.ds.pg.gda.pl pisze:

> hmm, wczesniej głodówka była porównywana do DO i podobno Jezus i
> Budda byli świetnym przykładem, co takiego dobrego dzieje sie na
> głodówce i na DO. Coś się zmieniło?

Krysia dyskutuje.

Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...
no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)