Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)

1. Data: 2002-10-27 09:49:05

Temat: Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chcialem zapytac co jest rozumiane pod pojeciem zboczenia.
Chodzi glownie o sprawy lozkowe :)
Czy np. zboczony jest mezczyzna, ktory proponuje wbic sie swojej kobiecie w
cos takiego : http://cocoon.acn.waw.pl/~papik/cat.jpg ?
co mozna nazwac zboczeniem:
- kontakt seksualny ze zwierzeciem (tak wiem, to ma swoja nazwe)
- praktyki fekalne,urynoterapiowe (siusianie i robienie kupy na partnera)
itd. etc, slowem wszystko co odbiega od pozycji "po bozemu" ?

Czy jesli nie mam nic przeciwko ludziom ktorzy traktuja partnera jak
bidet/pisuar, bo ich to pociaga, podoba to sie im i nie robia krzywdy
otoczeniu to jestem tak samo zboczony jak oni,czy tolerancyjny ?
Inaczej podchodze do tych,ktorzy ze zwierzakami to robia, badz z dziecmi..
jakos w tym przypadku ich "nie trawie". Inna kwestia sa tez homoseksualne
pary - inny watek - ale oni tez mi nie przeszkadzaja i nie uwazam ich za
zboczencow :)

Wiec jak to z tymi zboczeniami jest, kiedy mozna powiedziec,ze ktos jest
zboczony ?

Ps. Warto ludzi tak szufladkowac pod katem ich preferencji seksualnych ?

--
* 2 miesiace niepewnosci * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-10-27 13:11:34

Temat: Re: Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)
Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Oct 2002 09:49:05 +0000 (UTC), Papik

>Czy np. zboczony jest mezczyzna, ktory proponuje wbic sie swojej kobiecie w
>cos takiego : http://cocoon.acn.waw.pl/~papik/cat.jpg ?

to racze nie kwestia zboczenia, ale odczuc estetycznych, ewentualnie
potrzeby wyostrzenia zmyslu wzroku poprzez pewne optyczne oszustwa.

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-10-27 13:15:00

Od: "Isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Papik"

> Czy np. zboczony jest mezczyzna, ktory proponuje wbic sie swojej kobiecie
> cos takiego : http://cocoon.acn.waw.pl/~papik/cat.jpg ?

Sama chętnie "wbiłabym się" w takie ubranko, żeby zrobić przyjemność
partnerowi. I absolutnie nie uwarzam się za zboczoną.
Zresztą co w tym zoboczonego?
Ładne seksowne ubranko:-)
Pozdrawiam Isia

1. Data: 2002-10-27 16:33:24

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec jak to z tymi zboczeniami jest, kiedy mozna powiedziec,ze ktos jest
> zboczony ?

Tej "granicy" chyba nie da sie wytyczyc raz a dobrze :-)

> Ps. Warto ludzi tak szufladkowac pod katem ich preferencji seksualnych ?

Jesli ktos robi prace doktorska na ten temat to dlaczego nie? :-)
Wiem, nie o to Ci chodzi, chodzi o "czepianie sie".
Dzisiaj panuje moda, zeby sie nie czepiac, ale ja wiem? ...
czasami trzeba komus pokazac jego dziwactwo nawet jesli nie chce wiedziec,
okreslic dziwactwo jak wlasnie dziwactwo a nie udawac ze to normalne,
tak mi sie zdaje.

Zdrufka, Duch
P.S. ta babka na zdjeciu jest calkiem sympatyczna, znasz ja? ;)

1. Data: 2002-10-27 16:48:44

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Papik" w news:slrnarndnn.6d.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl napisał(a):

> Czy np. zboczony jest mezczyzna, ktory proponuje wbic sie
> swojej kobiecie w cos takiego :
> http://cocoon.acn.waw.pl/~papik/cat.jpg ?

Co w tym zboczonego? W tym ciuchu nie ma niczego niezwyklego. Zobacz
lepiej te http://afrodyta.pyk.pl/ledapyk/index.php Niektore sa naprawde
efektowne i perwersyjne ;) Z tym, ze nie wszystkie zdjecia sie laduja w
tej poddomenie. W glownym sklepie idzie wszystko, ale nie pamietam adresu.
W tym co Ty pokazales ona wydaje sie jakos taka za bardzo zapakowana -
kojarzy mi sie z mumia, wlamywaczem lub czyms w tym guscie ;) Choc to moze
dlatego, ze fotka troche mala. Pod adresem jaki podalem mozna zobaczyc
powiekszenia.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-10-27 19:25:16

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Oct 2002 14:15:00 +0100, Isia napisał/napisała:
> Sama chętnie "wbiłabym się" w takie ubranko, żeby zrobić przyjemność
> partnerowi. I absolutnie nie uwarzam się za zboczoną.
> Zresztą co w tym zoboczonego?
> Ładne seksowne ubranko:-)

ehh coraz mniej spotykam takich kobiet :(

1. Data: 2002-10-27 19:26:49

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Oct 2002 17:48:44 +0100, Greg napisał/napisała:
> lepiej te http://afrodyta.pyk.pl/ledapyk/index.php Niektore sa naprawde

O fajny link :)
Ja korzystam z tego : www.eroticdreams.pl.
Obsluga na naprawde wysokim poziomie i sie ejszcze na nich nie zawiodlem :)

1. Data: 2002-10-27 19:36:38

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Papik" w news:slrnarofj2.kho.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl napisał(a):

> O fajny link :)

Co nie, ze fajna poddomena? Sam ja wymyslilem ;-P

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-10-27 20:37:41

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Oct 2002 20:36:38 +0100, Greg napisał/napisała:
> Co nie, ze fajna poddomena? Sam ja wymyslilem ;-P

Nie chodzilo mi aby chwalic nazwe domenki a zawartosc witrynki :>

1. Data: 2002-10-27 22:23:06

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Isia wrote:
> [...]
>
> Sama chętnie "wbiłabym się" w takie ubranko, żeby zrobić przyjemność
> partnerowi. I absolutnie nie uwarzam się za zboczoną.

WOW, widze, ze nasze upodobania (przynajmniej jak na razie) sie uzupelniaja.
Chetnie bym Cie poznal :)

Pozdrawiam,
Hohoń
http://lukaszka.republika.pl