Dla " Parówkowiczów"

1. Data: 2005-01-23 19:48:13

Temat: Dla " Parówkowiczów"
Od: "Sylvia." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem po kolacji - pochwalę się przepisem na parówki w sosie słodko -
kwaśnym

1kg. parówki cienkie w foli
ketchup pikantny Hellmann's
papryka czerwona, żółta, zielona

Parówki obieram z foli, kroję na cienkie plasterki - podsmażam na margarynie
w patelni
Paprykę kroję w kostkę ( nie za drobno) wkładam do drugiej patelni i duszę
dolewając troszku wody - jak zmieknie dolewam ketchup, łyżeczka cukru ,
szczypta pieprzu do smaku - dodaje podsmażone parówki , mięszam i duszę z 5
min. razem.
Konsystencja gęstej zupy.
Podawać ze świeżymi bułkami ( ja kupuję zawsze do tej potrawy bułki z
serem )
Smacznego :)))

Prośba :
Jeżeli ktoś z Was ma smaczny przepis na parówki - Proszę zapodać :))))

Pozdrawiam Syl.

1. Data: 2005-01-24 01:34:29

Temat: Re: Dla " Parówkowiczów"
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvia. wrote:

> Jeżeli ktoś z Was ma smaczny przepis na parówki - Proszę zapodać :))))
===
W moim przepisie nie ma margaryny, nie ma gotowanej papryki i nie ma
duszęnia.
Nie ma też parówek. Więc go nie zapodam.

waldek
===

1. Data: 2005-01-24 08:24:23

Od: "Sylvia." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> W moim przepisie nie ma margaryny, nie ma gotowanej papryki i nie ma
> duszęnia.
> Nie ma też parówek. Więc go nie zapodam.

Cóż - Dzięki za szczere chęci :)
Syl.

1. Data: 2005-01-24 10:15:28

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobre :)

1. Data: 2005-01-24 12:46:39

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylvia." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Smacznego :)))
>
> Prośba :
> Jeżeli ktoś z Was ma smaczny przepis na parówki - Proszę zapodać :))))

Witam !!!
Fajny przepis. Mam pytanie ile tego ketchupu trzeba dać i czy może być
ketchup łagodny, jak ktoś nie lubi ostrego???

1. Data: 2005-01-24 12:56:45

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię parówki tak:
Podsmażam cebulke pokrojoną w kostkę,
dodaje pokrojone w plasterki parówki,
jak sie podsmażą, dodaje groszek konserwowy,
dodaję puszke koncentratu pomidorowego, mieszam, przykrywam żeby chwilę sie
przesmażyło
i jem z bułką z masełkiem ziołowym.
Pyszne

Edyta

1. Data: 2005-01-24 14:42:07

Od: "Sylvia." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !!!
> Fajny przepis. Mam pytanie ile tego ketchupu trzeba dać i czy może być
> ketchup łagodny, jak ktoś nie lubi ostrego???
> Pozdrawiam

Kupuję ketchup Hellman's - pikantny
Chociaż on wcale nie wydaje mi sie pikantny, znam lepsze np. Międzychód.
Co do ilości ja daję 3/4 pojemnika , mżesz dać mniej lub połączyć z
koncentratem - do smaku. Uważam że spokojnie możesz go użyć - pikantnego.
Jest on także w wersji łagodnej , w plastikowym czerwonym pojemniku 450g.
kosztuje 4zł19 gr.
Z innym ketchupem nigdy nie robiłam więc co do smaku nie wypowiem się , nie
mam porównania. :)
Pozdrawiam Syl.

1. Data: 2005-01-24 14:42:58

Od: "Sylvia." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak sie podsmażą, dodaje groszek konserwowy,
> dodaję puszke koncentratu pomidorowego, mieszam, przykrywam żeby chwilę

Dziękuję :)

1. Data: 2005-01-24 18:29:38

Od: "mustela" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosztuje 4zł19 gr.
> Z innym ketchupem nigdy nie robiłam więc co do smaku nie wypowiem się , nie

Wy sobie tą chemią żołądki zniszczycie, tona ketchupu, tona parówek z 1%
ilością mięsa, tylko papryki żal :(

jak sie wymiawia obcobrzmiace nazwy potraw?
Smieciowe jedzenie. Troche OT
kwas chlebowy
Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?
farsz do pierogów