"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

461. Data: 2012-09-19 13:03:11

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 14:56, Andromeda pisze:

> Nie debilu , aby ludzie tam chcieli pracować to muszą mieć warunki i
> to nie jest socjal, to jest kapitalizm. Dlatego że im się opłaca takie
> inwestowanie, wyciągają o wiele więcej niż inwestują.

Jasne naukowcu po ogólniaku, bo Ty na zadupiu u ciotki widzisz w
tablecie z antenką lepiej czego chcą nieleczeni psychicznie i nie karani
ludzie w Łuni i w ogóle na całym świecie ;>

462. Data: 2012-09-19 14:04:46

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 15:04, Ed <e...@i...pl> wrote:

> [...]
> tablecie z antenką lepiej czego chcą nieleczeni psychicznie i nie karani
> ludzie w Łuni i w ogóle na całym świecie ;>

Żeby kwitł transport to ktoś musi zbudować ulicę , jak się państwowo
zbuduje ulice tak wokoło ulicy kwitnie gospodarka, dlatego opłaca się
budować ulice państwowo i np gmina tam gdzie robiliśmy A1 jest obecnie
jedną z najbogatszych, bo hurtownie, stacje itd. Tak samo jest z
mieszkalnictwem. Tylko mentalność buraczana chce mieć bez
inwestowania, czyli manna z nieba.

463. Data: 2012-09-19 15:35:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 14:54, Ed pisze:

> No właśnie, cieszę się, że choć w tym jednym się ze mną zgadzasz ;>

Znaczy się - dojrzewasz, skoro rozumiesz już pewne swoje ograniczenia. ;>

Ewa

464. Data: 2012-09-19 16:27:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2012 13:09:24 +0200, Ed napisał(a):

> To Ty chyba właśnie nie zrozumiałaś ;>

Nie zrozumiałam, że każesz innym "się zaadoptować", a sam nie umiesz?
:-]
--
XL

465. Data: 2012-09-19 16:28:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2012 13:34:32 +0200, Ed napisał(a):

> [...]
> przestają działać nagle i całkowicie, a zamiast tego klawiatura powoli
> traci zasilanie i zdarzają się coraz częstsze błędy w jej komunikacji.

Mój drogi, ja mam od lat klawiaturę po wi-fi, więc nie do mnie ta
owijka-mowa - bzdury Waść gadasz.
--
XL

466. Data: 2012-09-19 17:00:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2012 14:44:02 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-09-19 14:14, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Przecież się przyznał, że niedowidzący, nieostrożny i ma w dodatku lichy
> sprzęt.

Tia, postęp techniczny jak widać jest dla niektórych przekleństwem ;-PPP

--
XL

"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy