"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

391. Data: 2012-08-01 05:16:50

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 22:53, medea pisze:

> Ale smrodek zostawiasz.
>
> Ewa

Ale tylko jak wdepnę w Wasze brudy ;>

392. Data: 2012-08-01 06:57:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Takie tam pierdu pierdu

qr.a

393. Data: 2012-08-01 07:19:55

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed"

>A czy Twoje pytanie nie wydaje Ci się troszkę jakby tendencyjne?

Możesz normalnie odpowiedzieć czy rozumiesz już różnicę pomiędzy dowodem a
zrozumieniem.
Jeżeli rozumiesz, to może dotrze do ciebie FAKT, że wszystkie nasze
przekonania są aktami wiary (oprócz tych dotyczących praw matematyki).
Natomiast nuży mnie wyjaśnianie takiej prostej oczywistości przez następnych
kilka dni. Tylko dlatego, że dyskutant zamiast zwykłego dialogu bez przerwy
snuje SWOJE wizje o tym co lubi najbardziej, jakie ma myśli, jakie intencje
i dlaczego akurat takie, dyskutujący z nim.
Jeżeli natomiast dalej nie rozumiesz tego, że twoje i innych ludzi
przekonania są manifestacją wiary, to trudno. Dar zrozumienia nie każdemu
jest dany, a twój przypadek przekracza moje niewielkie kompetencje
pedagogiczne.

pzdr
olo

394. Data: 2012-08-01 07:39:48

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-01 09:19, olo pisze:
> [...]
> przekonania są manifestacją wiary, to trudno. Dar zrozumienia nie
> każdemu jest dany, a twój przypadek przekracza moje niewielkie

Można widzieć i mając dowód (nie matematyczny) uwierzyć, żywiąc jakieś
przekonanie i można też zrozumieć.
Albo w wyniku zrozumienia dowieść prawdziwości swojego przekonania
opartego tylko na wierze.
Ale zgadzam się z Tobą, że zrozumienie jest pewnym darem, na który nie
każdy zasłużył ;>

395. Data: 2012-08-01 07:57:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-01 07:16, Ed pisze:

> Ale tylko jak wdepnę w Wasze brudy ;>

To co tu robisz? Na salonach Cię nie chcą?

Ewa

396. Data: 2012-08-01 07:58:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-01 01:08, Voyager pisze:

> Kiedyś już tak było że większość nie miała dostępu do medycyny
> edukacji i mieszkania, byli niewolinikami tych " lepszych" .

Każdy kij ma dwa końce.

Ewa

397. Data: 2012-08-01 08:09:22

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-01 09:57, medea pisze:

> To co tu robisz? Na salonach Cię nie chcą?
>
> Ewa

Jak to?
Wydawało mi się, że właśnie jestem na salonach, tylko co niektórzy robią
tu kuwetę ;>

398. Data: 2012-08-01 08:40:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-01 10:09, Ed pisze:

> Jak to?
> Wydawało mi się, że właśnie jestem na salonach, tylko co niektórzy
> robią tu kuwetę ;>

Widać nawet nie zwykłeś bywać. :>

Ewa

399. Data: 2012-08-01 08:53:45

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed"

>Można widzieć i mając dowód (nie matematyczny) uwierzyć, żywiąc jakieś
>przekonanie i można też zrozumieć.

Czyli chodzi ci o to, że nasza wiara czasami jest poparta zrozumieniem
pewnych teorii, a czasami obywa się bez tego i zadawala się tylko naszą
intuicją lub autorytetem dla jakiegoś człowieka czy też ludzi?.

>Albo w wyniku zrozumienia dowieść prawdziwości swojego przekonania opartego
>tylko na wierze.

Dowieść (w sensie pewności matematycznej) nie możemy NICZEGO. Może tylko
mniej lub bardziej zrozumieć jakąś hipotezę czy teorię.

>Ale zgadzam się z Tobą, że zrozumienie jest pewnym darem, na który nie
>każdy zasłużył ;>

Obawiam się że to nie tylko sprawa zasług ale także chęci i predyspozycji :(
No ale cieszę się że zaczynasz rozumieć że wszystkie nasze poglądy są mniej
lub bardziej prawdopodobnymi aktami wiary.

pzdr
olo

400. Data: 2012-08-01 10:28:24

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-01 10:53, olo pisze:
> [...]
> pewnych teorii, a czasami obywa się bez tego i zadawala się tylko naszą
> intuicją lub autorytetem dla jakiegoś człowieka czy też ludzi?.

Czasem nasza wiara poparta jest zrozumieniem, a czasem bezmyślnością lub
obywamy się bez wiary.
Czasem nasze potrzeby poparte są chęcią poznania i uprzejmością, a
czasem deficytem akceptacji, agresją, inwektywami i oskarżeniami o
bełkot lub obywamy się bez potrzeb.

> Dowieść (w sensie pewności matematycznej) nie możemy NICZEGO. Może tylko
> mniej lub bardziej zrozumieć jakąś hipotezę czy teorię.

Jest wiele metod dowodzenia, także w matematyce, jednak nie chodzi tu o
to, aby znaleźć najbardziej szczególny przypadek, tylko dzięki niemu
zobaczyć ogólny wzór lub schemat, tak właśnie, jak to tłumaczył Ci
Przemysław.

> [...]
> No ale cieszę się że zaczynasz rozumieć że wszystkie nasze poglądy są
> mniej lub bardziej prawdopodobnymi aktami wiary.

Zależy na ile kroków jesteś w stanie spojrzeć.
Patrząc na deszcz możesz mieć w umyśle tylko spadającą kroplę wody, a
także możesz uzmysławiać sobie nawet najbardziej złożoną jej cyrkulację
ze wszystkimi znanymi konsekwencjami od których spadanie tej kropli zależy.
Podobnie jak z zasługą. Może ona zależeć od chęci i predyspozycji, a te
z kolei od innych czynników, aż koło się zatoczy ;>

"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy
Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi