"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

381. Data: 2012-07-31 12:21:14

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 14:16, olo pisze:
> Użytkownik "Ed"

> Ponawiam pytanie, dotarła różnica znaczeń. Że zrozumienie jest warunkiem
> koniecznym już było nie rozumiem po co ponawiasz uzgodnione już
> stanowisko w tej sprawie?.
>
> pzdr
> olo

A czemu ta różnica ma służyć? ;>

382. Data: 2012-07-31 12:55:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 12:36, Ed pisze:

> A co to, mój piaseczek ;>

Tak myślałam, bo panoszysz się jak pan na włościach.

Ewa

383. Data: 2012-07-31 12:55:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 13:41, Qrczak pisze:

> Czasem ma się też mocno skonstruowanych rodziców.

W takich sytuacjach - zwykle. Ale to już zbytnie wnikanie.

Ewa

384. Data: 2012-07-31 12:57:40

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 14:55, medea pisze:

> Tak myślałam, bo panoszysz się jak pan na włościach.
>
> Ewa

Za to przynajmniej nie brudzę do niego ;>

385. Data: 2012-07-31 13:46:43

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed"

>A czemu ta różnica ma służyć? ;>

Skoncentruj się, nie o to pytałem.

pzdr
olo

386. Data: 2012-07-31 15:43:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sami się produkują - przez sztucznie i na wyrost rozbudzone ambicje i brak
> rozeznania rynku pracy, a także brak racjonalnego podejścia do własnego
> życia, brak celu...

i taniego wyksztalcenia.

i.

387. Data: 2012-07-31 20:52:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 13:09, Voyager pisze:
> Dlatego że jeśli szkoły zrobisz prwatne jak to ma miejsce z
> budownictwem to ludzi bez wykształcenia musi utrzymać opieka
> społeczna. Czyli te pijaczki pod monopolem to twoje dzieci medea

Moje dzieci? A to już mamy odpłatną edukację?
Te pijaczki pod monopolem to właśnie efekt państwowej edukacji, której
nie potrafili uszanować, bo była za darmo. Nie każdy rozumie, że za
darmo to nie to samo, co nic niewarte i właśnie tacy powinni za edukację
płacić.

Ewa

388. Data: 2012-07-31 20:53:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 14:57, Ed pisze:

> Za to przynajmniej nie brudzę do niego ;>

Ale smrodek zostawiasz.

Ewa

389. Data: 2012-07-31 23:08:49

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 22:52, medea <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> nie potrafili uszanować, bo była za darmo. Nie każdy rozumie, że za
> darmo to nie to samo, co nic niewarte i właśnie tacy powinni za edukację

Kiedyś już tak było że większość nie miała dostępu do medycyny
edukacji i mieszkania, byli niewolinikami tych " lepszych" . Ty
chorujesz psychiczne?

390. Data: 2012-08-01 05:13:01

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 15:46, olo pisze:
> Użytkownik "Ed"

> Skoncentruj się, nie o to pytałem.
>
> pzdr
> olo

A czy Twoje pytanie nie wydaje Ci się troszkę jakby tendencyjne?

"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy
Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi